Google Grupper understøtter ikke længere nye Usenet-opslag eller -abonnementer. Tidligere indhold er fortsat synligt.

GBA og SuperCard SD-to-GBA

2 visninger
Gå til det første ulæste opslag

HåSe

ulæst,
12. aug. 2005, 19.19.1112.08.2005
til
Hej NG!!!

Jeg ville bare høre om der er nogen der har prøve sådan nogle FALSH adapter
til GBA - Jeg tænker på SuperCard SD-to-GBA

http://shop.01media.com/en/info.asp?ProductID=15790

Og er der nogen som ved om man kan købe det nogen steder i dk

/HåSe

Kim Johansen

ulæst,
13. aug. 2005, 00.44.3613.08.2005
til
Hej

Vi sælger SuperCard SD til GBA for 449 kr. Du kan finde det på vores
hjemmeside : www,SmartChip.dk

Vi synes selv at det fungere perfekt så hvis du har nogle spørgsmål kan jeg
prøve at besvare dem.

Mvh
Kim Johansen.
www.SmartChip.dk

"HåSe" <h...@naestved.bynet.dk> wrote in message

-=Madsen=-

ulæst,
13. aug. 2005, 03.20.0413.08.2005
til
<------------------>

> [...]
> hjemmeside : www,SmartChip.dk
>
> Vi synes selv at det fungere perfekt så hvis du har nogle spørgsmål kan

<----------------->
ov ov kan se i har fået "SuperCard SD" :o)
hvad med de SD flash kort har det nogen betydning hvilken hastighed de er på
?

-=Madsen=-

ulæst,
13. aug. 2005, 03.31.0413.08.2005
til
<-------------->

> Vi synes selv at det fungere perfekt så hvis du har nogle spørgsmål kan
> jeg prøve at besvare dem.
>
> Mvh
> Kim Johansen.
> www.SmartChip.dk
<-------------->
Hey Kim
I skriver på jeres hjemme side
<----citat-------->
Et spil fylder som regel 32, 64 eller 128 MB så hvis man f.eks. køber 256 MB
SD-memorycard kan man have op til 8 spil på et kort
<---------------->
Er vel ikke helt rigtigt, skal vel lyde så ledes ik ?
Et spil fylder som regl 32, 64 eller 128 mb (megabit) så hvis man f. eks.
køber 256 MB SD-memorycard
svare det til et 2gb GBA Flash kort hvor man kan man have op til 64 spil på
et kort

8mb = 1MB

HåSe

ulæst,
15. aug. 2005, 12.13.1415.08.2005
til
Mange tak!.. det vil jeg kigge på?
/HåSe

"Kim Johansen" <Ger...@FJERNDETTEHotmail.com> skrev i en meddelelse

-=Madsen=-

ulæst,
20. aug. 2005, 06.18.3020.08.2005
til
<--------------->
> [...]
> køber 256 MB SD-memorycard
> svare det til et 2gb GBA Flash kort hvor man kan man have op til 64 spil

<------------------->
Yes har fået testet, jeg havde ret *S* Supercard styre
men kan ikke få NDS til at virke ???

Kim Johansen

ulæst,
20. aug. 2005, 15.00.3320.08.2005
til
Hej Madsen

Undskyld det sene svar

Ja du har fuldstændig ret med hensyn til MegaByte og Bite. Det skal vi lige
have rettet.

Efter vores test virker Supercard også helt fint, men vi har desværre kunne
test NDS spil da vi ikke har adgang til et. Hvis du har et link vil jeg
blive meget glad.

Mvh
Kim Johansen
www.SmartChip.dk

"-=Madsen=-" <k...@SoftHome.net> wrote in message

-=Madsen=-

ulæst,
20. aug. 2005, 18.02.4620.08.2005
til
<--------->

> Ja du har fuldstændig ret med hensyn til MegaByte og Bite.
<--------->
Ikke for at spille professor *G* men det er megabit forkortet som = mb
der skal 8 megabit til 1 MegaByte som forkortes med stort = MB

GBA rom'er & Flash kort er opgivet i megabit

Kan i huske Playstation1 da den kom, stod der på pakken 16mb Ram
Wau tænkte de fleste den gang, der kostede 16 MegaByte Edo ram
en mindre formue, men sandheden var en anden da det jo var megabit
alså kun 2 MegaByte ram *G*

-=Madsen=-

ulæst,
22. aug. 2005, 16.28.5522.08.2005
til

> Efter vores test virker Supercard også helt fint, men vi har desværre
> kunne test NDS spil da vi ikke har adgang til et. Hvis du har et link vil
> jeg blive meget glad.
http://www.gameboy-advance.net/nintendo_ds/supercard/supercard-ds.htm

Her er en faq..

0 nye opslag