Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Civilization The Boardgame

9 views
Skip to first unread message

S@ndman

unread,
Jun 20, 2007, 3:05:44 AM6/20/07
to
Hey!

Er der nogen der ved om der findes en dansk manual til
dette spil??

Jimmy


Henrik 'Drix' Jensen

unread,
Jun 20, 2007, 4:35:45 AM6/20/07
to

S@ndman skrev i en meddelelse...

> Hey!
>
> Er der nogen der ved om der findes en dansk manual til
> dette spil??

Det tror jeg ikke, da det ikke er udgivet på "dansk" dvs. via dansk licens.

Hvorfor skal du bruge den?

-- D.
...| Drixieland.dk - GRATIS forum, galleri, spilomtale, osv. - Hvis du har
tid til mere |...


S@ndman

unread,
Jun 20, 2007, 5:24:54 AM6/20/07
to

"Henrik 'Drix' Jensen" <kirs...@drixieland.dk> wrote in message
news:4678e6e1$0$90262$1472...@news.sunsite.dk...

>
> S@ndman skrev i en meddelelse...
>> Hey!
>>
>> Er der nogen der ved om der findes en dansk manual til
>> dette spil??
>
> Det tror jeg ikke, da det ikke er udgivet på "dansk" dvs. via dansk
> licens.
>
> Hvorfor skal du bruge den?
>
Har spillet og for nemhedens skyld.....

Jimmy


Peter Knutsen

unread,
Jun 20, 2007, 10:18:46 AM6/20/07
to
S@ndman wrote:
> "Henrik 'Drix' Jensen" <kirs...@drixieland.dk> wrote in message
>>Hvorfor skal du bruge den?
>
> Har spillet og for nemhedens skyld.....

Du kan sikkert godt få hjælp af nogen der er dygtige til engelsk og som
ejer spillet.

Jeg har aldrig læst reglerne, og det er 7 år siden at jeg en gang
prøvede at spille Advanced Civilization, så de regler kan jeg ikke huske
ret meget af.

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

0 new messages