You do not have permission to delete messages in this group
Copy link
Report message
Show original message
Either email addresses are anonymous for this group or you need the view member email addresses permission to view the original message
to
Er der nogen der vil have en hund (den er i Nord Jylland) jeg mener det
er en engelsk Buldog (se billed) den skal aflive i dag Onsdag 21/12-2011
- da den er blevet agrasiv over for gæster og bider dvs den skal bygges
op hvis du eller kender nogen der magter opgaven - spørg rundt
http://billedeupload.dk/photo/2011-12/d23294fc/Fi%20Fi.jpg.html
hvis du har en løsning så skriv til mig chok...@gmail.com --
Mv. Bo M Mogensen