Forskning for idioter ?

I CERN har forskere bygget en ny partikelaccelerator og skal til at
prøvekøre den.

Den fungerer på den måde, at partikler acceleres op til næsten lysets
hastighed, hvorefter de smadrer ind i hinanden og sønderdeles, og alle
mulige vragrester (elementarpartikler) opstår i nogle ganske få brøkdele af
sekunder.

Faktisk forventer nogle af atomfysikforskerne ligefrem, at der kortvarigt
opstår ligefrem et lillebitte *sort hul*.

Og så er det jo, at man aldrig ved sig helt 100% sikker, for sæt nu at dette
lillebitte sorte hul i løbet af sin korte levetid når at "æde" de
omkringliggende partikler, hvorved det vokser sig større og måske har en
endnu længere levetid (pga. dette vokseværk), som så igen givet anledning
til at æde mere og så fremdeles.
Og vupti er Menneskeheden og Jordkloden pist væk !!!

Det ville da være grotesk, ikke sandt ?

Og forestil dig dernæst, at dét er forklaringen på, hvorfor Menneskeheden
endnu ikke har modtaget et såkaldt intelligent signal fra Rummet.

Altså at forklaringen herpå er, at hver eneste gang en civilisation opstår i
Universet, da begynder de at forske i deres egen eksistens herunder også
sub-atomare partikler, hvorved de - ude at ane konsekvensen af denne
handling - forsvinder pist væk i sorte huller.

Det ér da skørt, einem forskning for idioter, ikke sandt ... :-)

Last OUTPUT: 7883 news:g8u8id$dsm$1...@newsbin.cybercity.dk
http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/msg/5b001b21207d4ab4?
( http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ). File-number: 7884

none

Men skulle det ske, så er der jo bare at sige "so fucking what" - nogen får
deres jomfruer - andre lov at sidde ved et eller andets højre side - og alle
vi andre fred til at fundere over, hvordan vi griber det an næste gang,
ikke?

Dette var vist også en af bekymringerne, da man udløste a-bomben - hvad nu
hvis kædereaktionen løber løbsk....

Det kunne til gengæld være sjovt at se en beregning af, hvor hurtigt et
mikroskopisk sort hul kunne vokse og opsuge jordens masse mm - gad vide om
man ville kunne nå at registrere, at man stod på randen af sin undergang
eller om effekten ville være en momentan kollaps?

Bo Warming

<none> skrev i en meddelelse

Har vi ekperimentel erfaring med sorte huller?
Er det ikke altsammen relativistisk fantaseren?

Martin Bak

"Bo Warming" <bw...@bwng.dk> skrev i en meddelelse

> Har vi ekperimentel erfaring med sorte huller?

Ja, -du har jo ;-)

--
Martin
www.martinbak.dk/

kaz

korrekt

<none> skrev

> [...]
> gang, ikke?
>
> Dette var vist også en af bekymringerne, da man udløste a-bomben - hvad nu

It was a joke, men bevares ... !

> [...]
> om man ville kunne nå at registrere, at man stod på randen af sin
> undergang eller om effekten ville være en momentan kollaps?

Pasmelding. Jeg har ikke forstand på sorte hullers vokseværk ... :-)

-

"Reklame":

Sommertiden slutter søndag den 26. oktober 2008, klokken 03, og urene sættes
en time tilbage (til klokken 02).

PS. Husk at slukke vækkeuret (så det ikke ringer *igen*) ... :-)

Last OUTPUT: 7886 news:g8uoac$k3a$1...@newsbin.cybercity.dk
http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/msg/5b001b21207d4ab4?
( http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ). File-number: 7887

Bo Warming

"kaz" <ka...@yahoo.de> skrev i en meddelelse

Interessant forskning er den der giver økonomisk overskud fx om akraftværker

Bae3*3

"Jesus-loves-you" <John...@1.John4.8.Heaven> skrev i meddelelsen

det er da fucking lige gyldigt for vi kommer jo alle i himlen hvis vi bare
toro på vorherre

Bae3*3

"Martin Bak" <for...@fornavnefternavn.dk> skrev i meddelelsen

LOL