Dansk, for begyndere (i militæret)

Jesus-loves-you

Menig:
- "Anmoder om tilladelse til at slå en skid."

Sergent:
- "Tilladelse givet."

Et øjeblik senere.

Sergent:
- "Av for Helvede! Hva' fa'en bilder du dig ind? Hvorfor sparker du mig i
røven?"

Last OUTPUT: 8540 <news:49b37d54$0$90271$1472...@news.sunsite.dk>
Info <http://groups.google.com/group/dk.test/msg/0c2acbb0aa88edf8>
( http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ). File-number: 8541

Thore Jensen

Jesus-loves-you skrev:

> [...]
>
> Sergent:
> - "Av for Helvede! Hva' fa'en bilder du dig ind? Hvorfor sparker du mig i

Som det ville ske i virkeligheden..

[...]

- "HVAD SATAN SKAL DU SLÅ???"

En uge senere..

Den menige er blevet udskrevet fra infirmeriet og klar til at modtage
sin straf.....

Thpre

Jesus-loves-you

"Thore Jensen" skrev

Øh ...

En lille kommentar er her passende:

Sorry. Jeg blev fristet over evne og kom til at bande (i konteksten), fordi
det fremhævede selve betydningen.

Min forstander så i hvert fald ikke helt begejstret ud den dag!

Har - for øvrigt - fået syndsforladelse ... :-)

Som straf skulle jeg "blot" gå 116 gange rundt om Kaba'en, baglæns og
samtidig sige: Der findes ingen anden gud end den Éneste (Jakob 2,19), og
Muhammed har slået en skid!

> [...]
> - "HVAD SATAN SKAL DU SLÅ???"
>
> En uge senere..
>
> Den menige er blevet udskrevet fra infirmeriet og klar til at modtage

Og *hvorfor* er det sjovt, at sergenten slår igen ?
(hvis jeg må spørge dumt)

Last OUTPUT: 8554 <news:49b6e205$0$90266$1472...@news.sunsite.dk>
Info <http://groups.google.com/group/dk.test/msg/0c2acbb0aa88edf8>
( http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ). File-number: 8555

Jesus-loves-you

"Jesus-loves-you" skrev
8555 <news:49b6e729$0$90274$1472...@news.sunsite.dk>

> [...]
>
> Som straf skulle jeg "blot" gå 116 gange rundt om Kaba'en, baglæns og
> samtidig sige: Der findes ingen anden gud end den Éneste (Jakob 2,19), og

Sorry. Blev igen fristet over evne ... :-(

Vil det så sige, at jeg skal ... 116 + 116 ... rend mig i r... ?

And then I heard a voice said:

Så! NU slukker vi lyset og menig assh.... idiot holder mund!

Maybe it was the voice of our sergent ... :-)

Last OUTPUT: 8555 <news:49b6e205$0$90266$1472...@news.sunsite.dk>
Info <http://groups.google.com/group/dk.test/msg/0c2acbb0aa88edf8>
( http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ). File-number: 8556

Jesus-loves-you

"Jesus-loves-you" skrev
8556 <news:49b6e8b4$0$90272$1472...@news.sunsite.dk>

> [...]
>
> And then I heard a voice said:
>
> Så! NU slukker vi lyset og menig assh.... idiot holder mund!
>
> Maybe it was the voice of our sergent ... :-)

Jeg vil gerne ha' lov at komme med en uforbeholden undskyldning for
undskyldningen ... [hik] ...

Øh ...

Jeg vil gerne ...

(And then I heard another voice said:)