The fate of Mankind - ? (0314)

Input memory:
File 0292, 0293, 0303, 0305 and 0311

Klokken CET 23:17 (Monday, 2003-02-17) får jeg ordre på at kontakte
Syd-Korea og Japan mht. file 0292-. Budskabet til dem er enkelt: "Meet us at
Hague". Bl.a. den japanske Ambassade bliver kontaktet pr. E-mail CET 23:55.
Et par timer senere indtræffer togkatastrofen i Sydkorea. Hvorfor lige nu,
tænker jeg ? - Hvorfor ikke for en uge siden eller om et år ? - I mit stille
sind kommer jeg til at tænke på en anden brand (Titanic-warning, se file
0303).
Er det endnu et MAYDAY-signal from TITANIC ?

I dag skulle min nabo bisættes. Jeg havde gerne undgået at komme ind på
dette emne offentlig (se 0296), men da jeg blot er en tjener, har jeg ingen
bemyndigelse til at censurere min Herres budskab:

(all clock-time is in CET)

Min nabo er i denne specifikke sammenhæng blevet symbolet på Menneskehedens
skæbne - ? (se 0293).

DADDY-Breaks (2003-02-19):
09:40 - "..."
09:48 - "...(L...)..."

Jeg henter blomster til hans bisættelse kl. 10 og konstaterer, at en
akut-ambulance holder tæt på afhentningsstedet.

DADDY-Breaks (2003-02-19):
10:23 - "Du har fået Min tilladelse - Do it (L...)!"

HEAVEN-Breaks (2003-02-19):
10:24 - "Den SKAL Output'tes (L...)."
10:24 - "Det er en befaling (L...)!"
10:26 ...

11:08 ...

I Kirken er følgende sange blevet valgt:

12
Op, al den ting, som Gud har gjort.

45
Under Dine vingers skygge.

727
Altid frejdig, når du går.

Kl 12:01 kommer DADDY-Break-et:

- "Det skal du (uddyb 727)."

Sangen *Altid frejdig, når du går* repræsenterer (symboliserer) for os
danskere Modstandskampen under 2. Verdenskrig. Det danske Politi-korps sang
den (efter at de var blevet anholdt af nazisterne) på vej til
Frøslev-fangelejren. Nogle af dem blev senere sendt i Hitlers
udryddelseslejrene (death camp) og udryddet.

For mig repræsenterer sangen også en stillingtagen: Hvad ville jeg have
gjort, hvis jeg var menig soldat i Nazi-hæren? - Ville jeg have holdt kæft,
trit og retning (i et spinkelt håb om at overleve), elller - så hellere dø
med æren i behold?
Jeg har valgt for mange år siden, helt nøjagtig i Påsken 1985 i "Josafats
dal (in the vally off Jehoshaphat)", at jeg hellere vil dø med æren i
behold, fremfor at gå i ledtog med ondskabens magter. Ens samvittighed
bliver letter. Man får sjælefred, og kan se døden i øjnene uden at frygte.

Sangen lyder således:

1.
Altid frejdig, når du går
veje, Gud tør kende,
selv om du til målet når
først ved verdens ende!

2.
Aldrig ræd for mørkets magt,
stjernerne vil lyse!
Med et Fadervor i pagt
skal du aldrig gyse!

3.
Kæmp for alt, hvad du har kært,
dø, om så det gælder!
Da er livet ej så svært,
døden ikke heller.

Chr. Richardt
"Væbnersang"
Af eventyrdramaet "Tornerose", 1867, i hans "Texter og Toner", 1868.

For os, som er kristne, har jeg (for mange år siden) tilladt mig at ændre i
teksten, så vers 3. kommer til at lyde:

3.
Kæmp for alt, hvad du har kært,
dø, om så det gælder!
Da er livet ej så svært,
døden ikke tæller!

Familien tog en værdig afsked med den døde.

Ordre-OUTPUT from 09:40:

Hvad mon Big-sister og hendes søstre vil sige ? - Ville de tage det ligeså
tappert ?

Big-sister:

- "Godbye neighbour (Mankind); Godbye my friend. See You in Heaven."

10:26 Gik på vejen. Hørte siren-voice. Måske var det en ambulance. Lyden gik
i retningen bort fra hospitalet. Måske var den på vej ud til en ulykke.

Ordre-OUTPUT from 09:48, 10:23, 10:24, 10:24:

Big-sister:
- "LEARN MANKIND!"

11:08...

With love from
Mogens Kall
the servant of Michael
Internal:

File-name:
The fate of Mankind - ? (0314)

This file has been send to
dk.politik

Time for OUTPUT:
2003-02-19, Wednesday, CET 16:45

Interrupt "Vally-of-Josafat"

DADDY-Break (2003-02-20, CET 08:52):

- "Det skal du (copy "Titanic-warning" to dk.politik 0314)

Input news from Berlingske Tidende Thursday, 20. February 2003:

Flystyrt i Iran

Teheran: Et militærfly med op mod 290 passagerer om bord styrtede i aftes
ned i det sydlige Iran. Det oplyser iransk TV. Flyet var på vej mellem de to
sydiranske byer Zahedan og Kerman, da flyveledere mistede radiokontakten med
flyets piloter. Ifølge den iranske TV-kanal var medlemmer af Irans
elitestyrker, Den Revolutionære Garde, blandt de omkomne. En anonym
regeringskilde siger, at flystyrtet formodentlig skyldes dårligt vejr i
området.
--- END of News -----------------------------------------------

Ordre-OUTPUT
2003-02-19, CET 11:08

Hæftede hilsnen "Godbye Mankind, Godbye my friend. See You in Heaven" til
blomsterbuketten. Hørte da siren-voice again.

With love from
Mogens Kall
the servant of Michael
Internal:

File-name:
The fate of Mankind - ? (0314)

0315

This file has been send to
dk.politik

Time for OUTPUT:
2003-02-20, Thursday, CET 11:55

DADDY-Break (2003-02-20, CET 12:32)

- "Det skal du (andagtstekst fra Løsensbogen to the false Ayatollah Ali
Khamenie, The Non-democratic government of Iran through dk.politik)"

"For jeres planer er ikke Mine planer, og jeres veje er ikke ...

DADDY-Break (2003-02-20, CET 12:34):

- "...!..."

... IKKE Mine veje, siger HERREN (JHVH, I-AM)."

Esajas 55,8

DADDY-Break (2003-02-21, CET 00:19):

- "... (translate it)..."

00:26:

- "Det vil Jeg gerne have."

Yes, my Lord:

"My thoughts," says the LORD (JHVH, I-AM), "are NOT like yours,
and My ways are different from yours."

With non-respect

Mogens Kall
the servant of Michael
Internal:

File-name:
The fate of Mankind - ? (0314)

0317

This file has been send to
dk.politik

Time for OUTPUT:
2003-02-21, Friday, CET 11:55

Kristeligt Dagblad skriver 2003-02-22:

Iransk forbindelse til al-Qaeda

Tidligere højtrangerende medarbejder i Irans efterretningstjeneste hævder,
at den iranske revolutionære garde har forbindelser til terrororganisationen
al-Qaeda

Af Allan Sørensen
Irans yderligtgående revolutionære garde, der er loyal over for den åndelige
leder, ayatollah Ali Khamenai, fastholder fortsat kontakt til al-Qaedas
ledelse, og Irans folkevalgte præsident, Mohammed Khatami, er ude af stand
til at kontrollere, hvad den revolutionære garde foretager sig.

Det fortæller den 41-årige iraner Hamid Reza Zakiri i et interview i den
arabisksprogede avis al-Sharq al-Awsat.

Hamid Zakiri, der afhoppede for nylig, har ifølge al-Sharq al Awsat været
ansat i den iranske åndelige leder, ayatollah Ali Khamenais, hemmelige
tjeneste.

Hamid Zakiri har også tidligere arbejdet i det iranske sikkerhedsministerium
og den revolutionære garde, og han har på den måde indsigt i de
forbindelser, som de yderligtgående og magtfulde dele af det iranske
præste-styre har med blandt andet al-Qaeda, Hizbollah, Nord-korea, samt den
egyptiske og palæstinensiske del af Islamisk Jihad.

Hjælp til flugt

Om Irans forbindelser til al-Qaedas ledelse siger Hamid Zakiri:

- Imad Mughnia (en af Hizbollahs operationelle ledere, nu bosat i Iran) kom
til Iran for at holde møder med højtstående efterretningsfolk fra kredsene
omkring ayatollah Khamenai.

Imad Mughnia gav efterretningslederne et brev fra Osama bin Ladens
næstkommanderende, egypteren Ayman al-Zawahiri, hvori der stod: Vi har brug
for jeres hjælp til at udføre en meget vigtig operation mod »den store
satan.« (USA, red.)

Ifølge Hamid Zakiri afslog Iran at hjælpe med til operationen, der senere
skulle blive kendt over hele verden som 11. september. Men ayatollah
Khamenais kontor gav samtidig Imad Mughnia ordre til at fastholde
forbindelsen til al-Qaedas næstkommanderende, Ayman al Zawahiri.

Imad Mughnia opererer stadig fra Iran, siger Hamid Zakiri i interviewet til
al-Sharq al-Awsat.

- Han planlagde adskillige al-Qaeda folks flugt fra Af-ghanistan til Iran.

- Osama bin Ladens unge yemenitiske kone ankom også til Iran med sin søn.
Dem sendte vi videre til Yemen.

Den London-baserede al-Sharq al-Awsat bringer også det iranske
sikkerhedsapparats svar på Hamid Zakiris udtalelser.

En anonym kilde i sikkerhedsministeriet benægter Irans forbindelser til
Osama bin Ladens næstkommanderende. Samme kilde bekræfter, at Hamid Zakiri
har arbejdet i det iranske sikkerhedsministerium, men at han »blev fyret på
grund af sin opførsel«.

the servant of Michael
Internal:

File-name:
The fate of Mankind - ? (0314)

0318

Ordre-OUTPUT:
DADDY-Break (2003-02-22, CET 11:40):
- "Det skal du (copy to dk.politik 314)."

This file has been send to
dk.politik

Time for OUTPUT:
2003-02-22, Saturday, CET 20:

Interrupt Quake-"phone" to France and Germany:

Input memory File 0295.

DR1 Text-TV s 143 søn 23. feb (2003, CET) 09:13:41

Jordskælv i Østfrankrig, Schweiz og Sydvesttyskland.

Det østlige Frankrig blev i aftes ramt
af et jordskælv, der bleb målt til 5,4
på den åbne Richter-skala.

Jordskælvet havde sit epicenter ved
byen Saint-Die i Vogeserne, og det
kunne også mærkes i Geneve og Zürich i
Schweiz og i det sydvestlige Tyskland.

Jordskælvet spredte panik flere steder,
fordi mange troede, at der var tale om
et terrorangreb.

Ingen mennesker er kommet noget til, og
der er kun meldt om mindre materielle
skader. Sidste gang Nordøstfrankrig
blev ramt af et lignende jordskælv var
i 1992
--- DR text-TV END -----------------------------------

the servant of Michael
Internal:

File-name:
The fate of Mankind - ? (0314)

0319

Ordre-OUTPUT:
DADDY-Break (2003-02-23, CET 09:09):
- "Det skal du (copy Quake-"phone" to dk.politik 318)."

This file has been send to
dk.politik

Time for OUTPUT:
2003-02-23, Sunday, CET 09:41

Date: 23. februar 2003 CET 09:41
Subject: Re: The fate of Mankind - ? (0314)

Den IKKE-folkevalgte iranske regering står bag Iraq-terroren!

The servant of Michael

File-number: