To dræbt i eksplosioner i Burma + ET-message to the people of Burma

"Jesus-loves-you" skrev
7864 news:g8gvsa$1fob$1...@newsbin.cybercity.dk
7874 news:g8m18d$ajg$1...@newsbin.cybercity.dk

> Interrupt from Luke 9,54 ... " ild fare ned fra himlen og fortære " ...
>
> Skal junglebyen jævnes med jorden (Juntaen er jo skyldige i massemord, og
> der bor vist nok ikke nogen civile) ?

News:

=== citat start ===

TV2 TTV s139 Fre 12 Sep (2008, CET) 12.26.44

To dræbt i eksplosioner i Myanmar

To blev dræbt og 10 såret, da to bomber
i går eksploderede på en videocafé i
Myanmar nordøst for hovedstaden Yangon i
et område, der er ramt af etniske
uroligheder, oplyser politiet.

Eksplosionerne skete i aftes ca. 160 km
nordøst for Rangoon, som ligger tæt på
det område, hvor huerillagruppen fra
Karan-folket i 60 år har kæmpet mod
landets militærjunta.

Bomberne var de seneste i en strøm af
eksplosioner, som har ramt landet i
denne uge. Tre passaf´gerer blev såret,
da en bombe tirsdag raserede en bus.

12. sep 11:00

=== citat slut ====

Vi HADER dem (disse forbrydere i Burmas militærjunta) som pest...

ET-Break:
(2008-09-12, Friday, day no 256, CET 13:10, GMT 11:10)
- Ukrudt."

Ja! Det rene...

CET 13:15
- "BURN."

CET 13:15
- "In hell."

:-)

Og mht. en eventuel begyndende etnisk vold (som juntaen muligvis kan stå
bag, og derigennem "legitimere" sit eget voldsregime) ?...

CET 13:12
- "Stop it."

Men så må du også bakke dem mere *markant* op, ET. De er jo forsvarsløse...

CET 13:14
- Jeg véd det."

CET 13:22
- "Jeg ta'r hånd om det."

Befolkningen ér jo allerede blevet svigtet...

CET 13:23
- "Tvivler du på (min vilje) ?"

Hmm ... (memory on from) ...

7977 news:ga85ui$sm4$1...@newsbin.cybercity.dk

[ ... ]
> Den hopper vi ikke på, Kim Yong-nam! Vis kadaveret frem ... :-)

Jeg forstår blot ikke din fremgangsmåde, ET !!!

Som et rovdyr, der kommer *snigende* ...

Last OUTPUT: 7994 news:gadi88$427$1...@newsbin.cybercity.dk
http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/msg/4dd821ad2099d41b
( http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ). File-number: 7995