HAMAS sande ansigt

HAMAS sande ansigt:

DR1 s146 ons 24 mar (2004, CET) 10:29:50

HAMAS truer med at ramme USA

Den militante palæstinensiske
Hamasbevægelse truer med at ramme både
israelske og amerikanske interesser
efter drabet på organisationens
åndelige leder sheik Ahmed Yassin
--- 08:59 --------------------------------

Vi vil ha' lov til at myrde i flæng (5.Mos.12,31).
(rendyrket terrorrisme)

1663 news:v654c.109118$jf4.6...@news000.worldonline.dk

Et udsagn fra Cyril Malka kunne i denne situation være meget belærende:

[spørgsmål: hvori er Anders udsagn...]

> [...]
> ikke på Bibelen, men på Jesus og hans budskab. altså det, der *menes*
> med budskabet. Ellers er vi jo tibage til start ved at følge en eller
> anden lovbog som andre farisæer gjorde.
>
> Det, at fyre en del af de ting anders gør og påstå at det *er*
> kristendommen giver et liden flatterende billede af hvad kristendommen
> er.
>
> Jeg har, i sin tid, haft temmelig mange diskussioner med en ung mand,
> som mente at kristendommen var fanatisk, barsk, fordømmende og
> ekstremist, fordi hans kæreste var sådan en ekstremist og, som sådan,

Hamas ligeledes mht. islam!
(Sûra [al-Baqarah] 2,12-15]

The servant of Michael

Last-Informationfile:
1662 news:sbX3c.108512$jf4.6...@news000.worldonline.dk

File-number:
1737

John Smithy

Kall, Mogens wrote:
> [...]
>
> 1663 news:v654c.109118$jf4.6...@news000.worldonline.dk
>

> Et udsagn fra Cyril Malka kunne i denne situation være meget

hehe Mogens du er en nutcase....

Anders Peter Johnsen

Kall, Mogens wrote:
> [...]
>
> 1663 news:v654c.109118$jf4.6...@news000.worldonline.dk
>

> Et udsagn fra Cyril Malka kunne i denne situation være meget

Jeg forstår ikke helt meningen med at du gengiver et indlæg fra
dk.livssyn.kristendom (hvor dig og Cyril Malka diskuterer undertegnede og
hvor jeg ikke selv deltager, da Cyril jo har kill-filtret mig) her i
dk.politik?

Det har da ikke ret meget med noget at gøre?

Anders Peter Johnsen

"Anders Peter Johnsen" skrev

[ ... ]

> [...]
> dk.politik?
>
> Det har da ikke ret meget med noget at gøre?

Hej Anders,

Der er INGEN personlig kritik rettet mod dig, Anders, hvilket også
fremgår af mit svar til Cyril, se ...
1718 news:97Q7c.126631$jf4.6...@news000.worldonline.dk

Vedrørende håndtering af kritik (generelt), se ...
1741 news:A7z8c.128161$jf4.6...@news000.worldonline.dk

Dét, jeg her tillader mig, er, at udnytte Cyrils ord i en ny sammenhæng,
selvfølgelig med henblik på at "visse" hjernevaskede personer (på denne
planet) kunne drage nytte af visdomsordene og lære at distancere til
fanatismen (skjult/forklædt i deres religion).

Hav en god aften.

Med kærlig broder-hilsen
Mogens Kall