Doktorens kloge råd - Was: ... (Psykiatrisk patient, Putin, stukket af) ...

Jesus-loves-you

Monday 25. aug 2008
Day no 17 aften the Russian thief came with the death to Georgia
Day no 36 aften the Thief-alarm began ...
7692 news:g5urtt$k9e$1...@newsbin.cybercity.dk

-

"Jesus-loves-you" skrev

7841 news:g8bekc$2g19$1...@newsbin.cybercity.dk

> Dét, I skal være klar over, er, ...
>
> (uanset hvad der for øvrigt sker i Georgien)
>
> ADVARSEL
>
> Psykiatrisk patient stukket af fra den lukkede
> psykopat-forvaringsanstalt

Klienten:

Doktor!

Hva' skal jeg gøre ? - Min nabo er psykopat!

Psykologen/Psykiateren:

Tja ... Der plejer sjældent at komme noget godt ud af et bekendtskab
med psykopater, så hvis du gerne vil være fri, så rejs bort!

Klienten:

Og gosch ...

(Nærmeste bopæl befinder sig 4,4 lysår borte i vort nabo-solsystem
Alfa Centauri.)

... så hænger jeg på den skid ... :-(

Satans også...

ET-Break:
(2008-08-25, Monday, day no 238, CET 12:31, GMT 10:31)
- "Yea."

CET 12:37
- "I'm sorry."

CET 12:37
- "Friend."

CET 12:47
- "Rejs bort."

Jamen, det er jo netoip heri problemet er, for det kan vi jo ikke.

CET 12:47
- "Fra hende."

Hmm ...

Memory on from ...

7876 news:g8tvvg$aoq$1...@newsbin.cybercity.dk

> DR1 s146 tor 21 aug (2008, CET) 21:23:33
[ ... ]
> Syrien støtter Rusland mod Georgien
[ ... ]
> Nå. Det kniber rigtignok med vennerne, hva' ? - siden det åbenbart kun er
> psykopater, du kan få til at slikke dig i røvhullet, Putin !!!

Nå, sådan (at forstå).

Last OUTPUT: 7878 news:g8u1nu$bbc$1...@newsbin.cybercity.dk
http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/msg/5b001b21207d4ab4?
( http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ). File-number: 7879