Politkovskajas advokat forgiftet - Was: ... (Putins mord)

1 view

Jesus-loves-you

"Jesus-loves-you" skrev
8053 news:gc3vaa$1t5c$1...@newsbin.cybercity.dk

> [...]
> oktober.
>
> Politkovskaja, der skrev kritisk om
> menneskerettighedernes stilling i
> Rusland og Kaukasus og angreb den
> daværende præsident Vladimir Putin,
> blev myrdet i oktober 2006 foran sit
> hjem.
>
> 2. okt 20:50
>
> === citat slut ====
>

> Fine .. :-)
>
> Hmm ... (memory on from) ...
>
> 7925 news:g9gg5t$149c$1...@newsbin.cybercity.dk

> Jeg er laaaaaaaangtfra sikker på, Putin, at denne lille "godbid" er nok
> til at rette kursen op (tilliden ér brudt) !!!

News:

=== citat start ===

SVT Text 141 Ons 15 okt (2008, CET) 13:01:12

Politkovskajas advokat "førgiftad"

En advokat som føretræder den mørdade
Anna Politkovskajas familj tros ha
førgiftats. Det ægde rum i måndags,
bare två dagar innan dagens intedande
førhandlingarna mot tre mæn som
misstænks før inblandning i mordet.

Karinna Moskalenko, som också arbetar
vid Europeiska domstolen før mænskliga
rættigheter hittade ett misstænkt
æmne i sin bil i Strasbourg. Kort dær-
efter blev både hon och barnen sjuka,
tyroligen av kvicksilverførgiftning.

Skadorna ær inte livshotande, men hon
lider av flera symptomer och kan inte
delta i førhandlingarna i Ryssland.

=== citat slut ====

Som sagt (vedr. Putin):

"Other" news:

(Kristeligt Dagblad, ons. 20 aug 2008, side 11, Kronik af Leif Davidsen)

=== citat start ===

Da bjørnen blev rask

... Den russiske ambassadørholdt polakkens hånd lidt længere end etiketten
påbød, mens han sagde:

"Kære ven, De ved vel godt, at når en bjørn er syg og svækket, så kan
selv en lille abe tæve bjørnen. Men har De tænkt på, hvad der sker med aben
den dag, bjørnen bliver rask igen ? Have a nice day."

=== citat slut ====

Sorry. Vi samler ikke på fiaskoer...

ET-Break:
(2008-10-15, Wednesday, day no 289, CET 13:08:35, delay 0, GMT 11:08:35)
- "Skulle jeg hilse og sige."

CET 14:16
- "Fra besætningen."

CET 14:16
- "Om bord på."

CET 14:16
- "USS."

Hmm ... (memory on from) ...

7369 news:4zSyj.23$L%3....@news.get2net.dk

(Det amerikanske hangarskib) USS Nimitz ?

CET 14:30
- "(Is that a question ?)"

CET 14:31
- "Du ved bedre."

Jep. Det er korrekt ... :-)

Jeg mente selvfølgelig ... (input memory from) ...

7357 news:_KTsj.2$XV...@news.get2net.dk

> USS Nimits-memory:
> 1612 news:KoO0c.102425$jf4.6...@news000.worldonline.dk

> (and many others)
>
> Hmm ...
>
> Der er blot mht. "USS Nimitz - verschollen ist, 1980" tale om en billedlig
> *illustration* på tidsparadokset, og mht. ET-indicierne (senest
> dato-markeringen på Holocaust-mindedagen den 27. januar 2008) indeholder
> disse (ind til videre) IKKE noget tidsbrud (mig bekendt)!
>
> Dermed IKKE sagt, at de ikke forsker i det, apropos 1. Pet. 1,12b.

... "USS Nimitz - verschollen ist".

(Underforstået et rumskib fra Jer, altså en civilisation *udefra*.)

CET 14:35
- "Yep."

CET 14:35
- "Sir."