Antiroyal anholdt for at fornærme dronningen + F-16 fly måtte udsende mayday og nødlande i Esbjerg

"Jesus-loves-you" skrev
7718 news:g6f72s$nc8$1...@newsbin.cybercity.dk

> [ ... ]

[ ... ]
> Hvad ér det dog for nogle "venner"( du har fået dig, Frederik ?)...
>
> ET-Break:
> (2008-07-26, Saturday, day no 208, CET 14:36, GMT 12:36)
> - "Føj!"
>
> CET
> 14:36
> - "For den lede."
>
> Så fik vi vist lige også her ET's bidrag med på vejen ... !
>
> Det minder "lidt" om en fyrreseddel!

News:

(Kilde: Gratisavisen 24timer, Torsdag den 18. sep 2008, Forsiden)

=== citat start ===

Antiroyal Højskoleelev blev anholdt i går, da han ville protestere mod
monarkiet under dronning Margrethes besøg på Ærø

=== citat slut ====

samt ...

(Jyllands Posten, e-mail news, 2008-09-17, Onsdag, klokken 16:03 CET)

=== citat start ===

Kilde: Fyns amts Avis
Indland: Den 27-årige højskoleelev Caspar Lodberg måtte til sin egen
overraskelse pludselig se sig selv hårdhændet anholdt og tilbageholdt tre
timer på politistationen i Ærøskøbing i går, da han ville protestere mod
monarkiet under dronning Margrethe og prins Henriks besøg på Ærø.

=== citat slut ====

Dvs. at hændelsen fandt sted 2008-09-16, Tirsdag

se evt. også ...
http://jp.dk/indland/article1440582.ece

(Her et lille citat derfra:)
=== citat start ===
Offentliggjort 17.09.08 kl. 14:34

I god tid før kongeskibet anløb Ærøskøbing Havn, gik Caspar Lodberg ned mod
havnen med et banner, hvor der blandt andet stod: »Ned med monarkiet«.

Ud for politistationen blev han råbt an af fire betjente.

Anholdt af fire betjente
"Jeg råbte lidt det samme, som stod på banneret, og så var der en betjent,
som råbte, at jeg skulle holde kæft, og så kom fire betjente hen mod mig.
Jeg ved ikke, om der gik panik i mig, men jeg ved, at jeg hverken bandede,
truede, slog eller prøvede at bryde gennem afspæringen," fortæller Caspar
Lodberg til Fyns Amts Avis.

=== citat slut ====

"Other" news:

("Måske" som en reaktion på *krænkelsen* af den grundlovssikrede§77-ret til
at ytre sig, herunder også antiroyalt !!!) ... :-)

=== citat start ===

DR1 s114 tor 18 sep (2008, CET) 12:05:09

22:53 (ons 17 sep 08)

F-16 fly måtte nødlande i Esbjerg

Et af flyvevåbnets F-16 fly måtte
onsdag nødlande i Esbjerg Lufthavn

Der var tale om en såkaldt sikkerheds-
landing, efter at piloten i det en-
motorers fly havde fået problemer med
motoren og udsendt may-day.

Proceduren er i sådant et tilfælde, at
piloten skal søge nærmeste Lufthavn, og
det blev i dette tilfælde Esbjerg.

- Det var ikke sådan, at flyet var ved
at styrte ned, men motoren ville ikke
som piloten, siger vagthavende officer
på Flyvestation Skrydstrup, major
Jørgen Jørgensen. F-16 flyet fra
eskadrille 730 bliver i Esbjerg indtil
torsdag, skriver JydskeVestkysten.

=== citat slut ====

ET-Break:
(2008-09-19, Friday, day no 263, CET 00:28, GMT 18/9 22:28)
- "Vous comprenez ?"

Hovedparten (af planetens beboere) forstår, (I guess), ET. Danmarks *frihed*
(her...

CET 00:32
- "Netop."

... herunder ytringsfrihed) er åbenbart IKKE til salg...

CET 00:33
- "Skulle jeg hilse og sige."

Fine ... :-)

-

Internal:

Interrupt form ...
8018 news:48d220bc$0$90269$1472...@news.sunsite.dk
8019 news:gat8jo$1tbd$1...@newsbin.cybercity.dk

Hmm ...

Regnskab:
2008-09-10, CET 01:17
2008-09-17
Delta = 7 days

God save the queen
... (facistregime) ...

Last OUTPUT: 8019 news:gat8jo$1tbd$1...@newsbin.cybercity.dk
http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/msg/4dd821ad2099d41b
( http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ). File-number: 8020

"Jesus-loves-you" skrev
8020 news:gaummh$2eej$1...@newsbin.cybercity.dk

http://jp.dk/indland/trafik/article1442808.ece

=== citat start ===

Fly i problemer over København
Af MARIE BERING

Offentliggjort 19.09.08 kl. 10:39 - opdateret kl. 11:05

Et dansk passagerfly fra selskabet Jet Time med kurs mod Billund har her til
morgen haft problemer og er nu på vej til Københavns Lufthavn i Kastrup for
at sikkerhedslande.

Det bekræfter lufthavnspolitiet i Københavns Lufthavn.

Flyet har hele morgenen kredset over den jyske lufthavn for at forbrænde
brændstoffet i maskinen, men fik herefter ordrer til at flyve mod København.

Ifølge politiinspektør Arne Vissing fra lufthavnspolitiet er flyet stadig i
luften over København, men lander kl. 11.15.

Der er problemer med flyets næsehjul, der er flosset, og flyet har ind til
nu kredset omkring for at opbruge overskydende brændstof.

F-16 fly i luften
Forsvaret har sendt to F-16-fly fra afvisningsberedskabet i luften for at
tjekke flyets tilstand. Hermed kan man i luften konstatere, om flyet har
behov for at foretage en sikkerhedslanding.

Der er tale om et fly af typen Boeing 737 fra selskabet Jet Time med 147
personer om bord. Både politi, redningskøretøjer, brandbiler og ambulancer
står standby i tilfælde af, at flyet skal nødlande.

Selskabet Jet Time
Jet Time er et dansk flyselskab som blev certificeret af de danske
luftfartsmyndigheder og startede operationerne i 2006, oplyser selskabet på
sin hjemmeside.

Bag selskabet står en række danske forretningsfolk - ledelse og personale
består - for de flestes vedkommende - af folk med mange års erfaring i den
danske luftfartsbranche.

=== citat slut ====

Flyet er nu CET 11:18 sikkert landet. 147 sjæle frelse. Hurra og
tillykke ... :-)

Last OUTPUT: 8023 news:gavq5n$2qqc$1...@newsbin.cybercity.dk
http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/msg/4dd821ad2099d41b
( http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ). File-number: 8024