Syrisk general myrdet

"Jesus-loves-you" skrev
7519 news:483fbf7e$0$90273$1472...@news.sunsite.dk

[ ... ]
> Politichef dræbt i helikopterstyrt
[ ... ]

+

7581 news:g3l6g4$pmd$1...@newsbin.cybercity.dk

[ ... ]
> Jævn-det-med-jorden (ET)-atominspektion(sprogram) on( inside Syria) ?...
>
> ET-Break:
> (2008-06-22, Sunday, day no 174, CET 11:07:57, delay 0, GMT 09:07:57)
> - "Ja."
>
> Skide godt, Egon ... :-)

News:

=== citat start ===

SVT Text 139 Tis 05 aug (2008, CET) 12:15:01

(Utrikes Publicerad 5 augusti)

Syrisk general mørdad

En høgt uppsatt syrisk general,
Suleiman, mørdades i helgen av okænda
gærningsmæn. Enligt flera arabiska
tidningar var mannen ansvarig før kon-
takterna mellan Syrien och den libane-
siska islamistrørelsen Hizbollah.

Før sex månader sedan dødades en av
Hizbollahs ledare Imad Moughniyah av
en bilbomb i Damaskus i Syrien.
Syrien, som ær en av Hizbollahs nær-
mast allierade, verkar inte længre
vara en sæker plats før rørelsens mæn.

Israel har inte kommenterat mordet på
Suleiman och har førnekat att landet
ligger bakom mordet på Moughniyah.

=== citat slut ====

Terminated (by You, ET. Reason: Einem asshole and warcriminel) ?

En anden forklaringsmodel kan også være, at Iran har set sig sur over de
hemmelige forhandlinger mellem Israel og Syrien, og prøver gennem dette mord
(ligesom givetvis også i Gaza) at forny hadets flammer (ved at give Mossad
skylden) og dermed undgå isolation. Folk (inkl. Hamas) er jo så dumme; altså
ubegavede og dermed nemme at narre!

Last OUTPUT: 7744 news:g797kj$1ovc$1...@newsbin.cybercity.dk
http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/msg/5b001b21207d4ab4?
( http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ). File-number: 7745

Thomas M

Jesus-loves-you wrote:
> "Jesus-loves-you" skrev
> 7519 news:483fbf7e$0$90273$1472...@news.sunsite.dk

Hvorfor ligner alle dine indlæg lort? Lær at quote og klippe unødvendigt
lort fra, inden du poster.

--
/ Thomas

"Thomas M" skrev

Det, som du ønsker bortklippet, er oplysninger (selve forhistorien), så man
bedre kan forstå den aktuelle nyhed (i det rette perspektiv).

Lad os tage et (ind-til-videre) fiktivt eksempel

Nyhed uden baggrundsviden:
Iran jævnet med jorden af et asteroidenedslag

Nyhed med baggrundsviden:
"Guderne" straffede præstestyret i Iran ved at jævne det hele med
jorden med en asteroide, fordi ... (forfølgelse og udryddelse af
iranere) ...

Eksempel 2

Load ...

Sent: Tuesday, August 05, 2008, CET 15:36, GMT 13:36
Subject: Cannibal-istan (China) ramt af kraftigt jordskælv -
Was: ... (Kongehusets landsforræderi) ...
7746 news:g79l1c$1u32$1...@newsbin.cybercity.dk

> Godt det ikke er mig, der skal deltage i Cannibal-istans
> Auschwitz-legitimerüng !!!

Nyhed uden baggrundsviden:
Kina jævnet med jorden af et asteroidenedslag

Nyhed med baggrundsviden:
"Guderne" straffede kannibalerne i Kina ved at jævne det hele med
jorden med en asteroide, fordi ... (forfølgelse og udryddelse af
kinesere) ...

Der er således - for mig at se - *forskel* på nyhedsorienteringen, både mht.
bæ-terapi (kloak-syntax) osv. ... :-)

EOD herfra.

Last OUTPUT: 7746 news:g79l1c$1u32$1...@newsbin.cybercity.dk
http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/msg/5b001b21207d4ab4?
( http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ). File-number: 7747

JJ

"Jesus-loves-you" <John...@1.John4.8.Heaven> skrev i en meddelelse

> "Jesus-loves-you" skrev
> 7519 news:483fbf7e$0$90273$1472...@news.sunsite.dk

Så humlen er at aliens opfordrer til at bombe iran eller syrien?

"JJ" skrev

> "Jesus-loves-you" <John...@1.John4.8.Heaven> skrev i en meddelelse

[ ... file 7745 ... ]

> Så humlen er at aliens opfordrer til at bombe iran eller syrien?

Interrupt from ...

Sent: Wednesday, August 06, 2008, CET 00:39, GMT (5/8-08) 22:39
Subject: News from the monkey-world (abernes planet) -
Was: Cannibal-istan (China) ramt af kraftigt jordskælv
... (Kongehusets landsforræderi) ...
7748 news:g7akrq$2b12$1...@newsbin.cybercity.dk

> News from the monkey-world (abernes planet):
>
> (Kloak-service:)
>
> Mister brainwashed.
> You just got einem Mecca-"overflyvning" ... :-)

What about Mekka ?...

ET-Break
CET 00:46
- "Svin!"

Einem schwein (diplomat-fis off) ... :-)

I sg_ skamme Jer, Mekka-svin. I, som myrder uskyldige!!!

Last OUTPUT: 7748 news:g7akrq$2b12$1...@newsbin.cybercity.dk
http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/msg/5b001b21207d4ab4?
( http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ). File-number: 7749