Moské i Danmark (0355)

MetreXpress skriver i dag onsdag den 12. marts 2003, at nazisterne i Greve
opfordrer på deres hjemmeside til chikane af byrådsmedlem Bent Jensen i
Farum. Det sker, efter at venstremanden har foreslået, at kommunens muslimer
får lov at bygge en moské.

Muslimer har ligesom andre danskere deres grundlovssikrede ret til at forene
sig i samfund for at dyrke Gud på den måde, der stemmer med deres
overbevisning, dog at intet læres eller foretages, som strider mod
sædeligheden eller den offentlige orden (§ 67).

Krænkes denne ret - direkte eller indirekte - skal der ske Politianmeldelse!

Dog skal tilladelser til Moskéer samt muslimske gravsteder være - ligesom
for alle os andre - tidsbegrænsede. Vi lever jo ikke i Saudi Arabien med
úbegrænset ørkenjord, som kan helliges et formål indtil Dommedag.

Mvh.
Mogens Kall
The servant of Michael
Internal:

Ordre-OUTPUT:
DADDY-Break (2003-03-12, CET 11:03):
- "Det skal du (copy to dk.politik)"

File-name:
Moské i Danmark (0355)

This file has been send to
dk.politik

Time for OUTPUT:
2003-03-12, Wednesday, CET 20:03

3000 Peter Perlsø

Kall, Mogens <mogen...@ikke.til.raadighed.dk> wrote:

> [...]
> overbevisning, dog at intet læres eller foretages, som strider mod
> sædeligheden eller den offentlige orden (§ 67).

Siden der i måskeer regelmæssigt opfordres til drab og forstyrrelse af
den offentlige orden mener jeg ikek at vi skal have Måskeer i Danmark.

--
- Peter +45 5192 3981
"Det er helt rigtigt at dømme dem til døden, når de forlader Islam"

David Konrad

"3000 Peter Perlsø" <no_spam@invalid_email.com> wrote in message

> Siden der i måskeer regelmæssigt opfordres til drab og forstyrrelse af
> den offentlige orden mener jeg ikek at vi skal have Måskeer i Danmark.

Og det ved du, som flittig Moskegænger?

Frans Jensen

On Fri, 14 Mar 2003 21:15:35 +0100, no_spam@invalid_email.com
(3000 Peter Perlsø) wrote:

>Siden der i måskeer regelmæssigt opfordres til drab og forstyrrelse af

>den offentlige orden mener jeg ikke at vi skal have Moskeer i Danmark.

hvis ovenstående er korrekt, kan Islam så ikke forbydes ved hjælp
af gældende lovgivning?

--
statistik for dk.politk
http://home10.inet.tele.dk/f_jensen/politik.htm/

3000 Peter Perlsø

David Konrad <david_...@hotmail.com> wrote:

> Og det ved du, som flittig Moskegænger?

Det kan man da se - husker du Nigeria, Konrad? Tror du det er et
tilfælde at voldshandlingerne fra perkernes side dernede skete efter
fredagsbønnen?

3000 Peter Perlsø

Frans Jensen <nos...@tdcspace.dk> wrote:

> hvis ovenstående er korrekt, kan Islam så ikke forbydes ved hjælp
> af gældende lovgivning?

Ikke når de fremmedliderlige sidder på flertallet af stolene i
folketinget.

David Konrad

> Det kan man da se - husker du Nigeria, Konrad? Tror du det er et
> tilfælde at voldshandlingerne fra perkernes side dernede skete efter
> fredagsbønnen?

Jeg mener sådan set ikke Nigeria er særlig interessant, når vi taler om
moskeer i Danmark. Hvis du synes, hvorfor synes du så ikke moskeerne i Norge
er værd at nævne - der er mig bekendt ingen der er gået amok efter
fredagsbønnen i Norge.

3000 Peter Perlsø

> [...]

> moskeer i Danmark. Hvis du synes, hvorfor synes du så ikke moskeerne i Norge
> er værd at nævne - der er mig bekendt ingen der er gået amok efter

Det skal nok komme når der komemr flere af de rettroende.

David Konrad

Norge

> Det skal nok komme når der komemr flere af de rettroende.

Så dit forrige argument holdt altså ikke helt stik?

3000 Peter Perlsø

David Konrad <david_...@hotmail.com> wrote:

> Så dit forrige argument holdt altså ikke helt stik?

Gu gør det så, forskellen på Skandinavien og Nigeria er bare at der er
nok perkere i Nigeria til at gå amok i gadeoptøjer, det er der ikke her.

Per Hagemann

"Frans Jensen" <nos...@tdcspace.dk> skrev i en meddelelse

Danmark.

> hvis ovenstående er korrekt, kan Islam så ikke forbydes ved hjælp
> af gældende lovgivning?

Man skal lige fjerne anerkendelsen som trossamfund først.

Det ville bare ikke hjælpe noget, hvis muhamedanerne efter forbud mod
deres gudsdyrkelse alligevel får lov at blive i landet.
Symptombehandling nytter ikke mod en bevægelse, som sagtens kan virke
under jorden.

KH

"3000 Peter Perlsø" <no_spam@invalid_email.com> skrev i en meddelelse

> Gu gør det så, forskellen på Skandinavien og Nigeria er bare at der er
> nok perkere i Nigeria til at gå amok i gadeoptøjer, det er der ikke her.

Og når de først har bosat sig i tilstrækkelige store mængder i Europa, vil
de kræve at kunne løsrive sig fra det oprindelige land, de bosatte sig i.
Også i Danmark sker der en støt indtagelse af landet. Det sker over hele
verden, at muslimer/muhamedanere ønsker at løsrive sig fra det øvrige
landområde for at få en selvstændig stat, hvor de kan have deres islam og
sharia i fred. Det endelige resultat, hvis de får lov til at fortsætte, er
kilafah.
Der er ingen tvivl om, at vi "langsomt" men sikkert bliver presset ud af
vort eget lille land.
Deres byggerier af mosker er en del af invasionen. Oslo er en fremmed by for
mange af byens nordmænd. Årsagen er den stadige tilstrømning af fremmede og
især af pakistanere. Jeg kender folk i Oslo, som absolut ikke bevæger sig ud
i Oslos natteliv en fredag eller lørdag. Der sker simpelthen for meget
fremmed-kriminalitet.

KH.

3000 Peter Perlsø

KH <K...@mitdomain.com> wrote:

> Og når de først har bosat sig i tilstrækkelige store mængder i Europa, vil
> de kræve at kunne løsrive sig fra det oprindelige land, de bosatte sig i.

Netop, som det er set MANEG gange før:

Bangladesh. Pakistan. Eritreia. osv osv.