Isbjørne-illustrationen - Was: ... (Putin: Jeg psykopatus stjæler georgien) ...

"Jesus-loves-you" skrev
7924 news:g9genu$13n9$1...@newsbin.cybercity.dk

> Ja, Jo ET. Det er rigtig, men hva' bli'r det til med det der
> ild-fra-himlen ?...

samt ...

7926 news:48bbc95e$0$90273$1472...@news.sunsite.dk

> Hvem bestemmer ?
>
> CET 12:36
> - "Jeg."
>
> Ja, selvfølgelig!
>
> Men jeg vil kræve dig til regnskab for hele galaksens beboere, hvis du
> svigter os (under henvisning til §253).

News:

=== citat start ===

TV2 TTV s132 Tir 02 Sep (2008, CET) 08.19.09

Isbjørn skudt på Svalbard

En isbjørn måtte i går bøde med livet
efter at have fundet sig til rette ved
en meteorologisk station på Svalbard.

Fi´re ansatte ved Norges Meterologiske
Institut har på grund af isbjørnen ikke
kunnet gå udendørs de seneste dage,
oplyser NRK.

Den ældre han-isbjørn havde opholdt sig
i nærheden af vejrstationen i omkring
to uger og hverken skræmmeskud eller de
slædehunde, der blev pudset på den,
kunne få bjørnen til at forlade
området.

1. sep 09:05

=== citat slut ====

Det forlød endvidere (fra en anden nyhedsstation, vist nok), at isbjørnen
havde rådne tænder og ikke længere kunne skaffe sig selv føde.

Hmm ...

På en måde illustrerer denne begivenhen måske hvad det er, der foregår, set
fra ETs synsvinkel:

Rusland ér som denne isbjørn, under henvisning til ...

7793 news:g7rs91$2kt1$1...@newsbin.cybercity.dk

> Men det er selvfølgelig soleklart (efter denne statsundergravende
> virksomhed iværksat af ruslands øverste ledelse, som derfor nu står
> anklaget for Domstolen°), at Georgien og Ukraine (og andre lande) IKKE ka'
> føle sig trygge (for den russiske bjørn), førend de er kommet med i
> alliancen !

Og den ér sulten!

Og spørgsmålet lyder derfor (fortsat):

7877 news:g8u00c$aot$1...@newsbin.cybercity.dk

> Har du lyst til at bli' ædt af en bjørn ?

Nej, vel!

Og man har forsøgt (på god civiliseret facon) at skræmme den bort, desværre
uden held indtil nu ... :-(

Eneste mulighed tilbage er derfor nu...

ET-Break:
(2008-09-02, Tuesday, day no 246, CET 09:39, GMT 07:39)
- "Kun."

CET 09:39
- "At skyde den."

Last OUTPUT: 7932 news:g9ivfs$2175$1...@newsbin.cybercity.dk