Opium fra muslimer

Memory-input.

Letter (19)97-02-26.Afg(hanistan):

> ... opiumsdyrkning og salg. Her-
> igennem støttes kriminelle organisationer, som med al deres vold og
> terrorisering i bogstavelig forstand er Ibliz forlængede arm!

Letter (19)98-01-21.Ira(n):

> [...]
> - Break-of-international-laws.
>

> Spørgsmål til overvejelse:
> -------------------------
> Du må ikke indtage alkohol, fordi ...
> ----
> A. religiøse love skal overholdes udelukkende for lovens skyld ?
>
> eller fordi ...
>
> B. alkohol (og forøvrigt også narko) kan medføre drukkenskab (mis-
> brug) med dertil knyttet kynisme, vold og barbari (Ibliz's onde
> frugter) ?
>
> Spørgsmål til overvejelse:
> -------------------------
>
> Må man gerne som ægte Muslim lede andre ind i fristelse ?

Letter (19)98-10-08.Afg(hanistan):

> Mht. opium var vi været inde på dette emne tidligere (se letter 97-02-
> 26); at opium er endnu mere djævelsk end misbrug af alkohol.

Længe leve hykleriet !!!

(I er jo slet ikke muslimer. Jeres gerninger afslører jer)

The servant of Michael.

Earthquake-Alarm:
1396 news:Y%qTb.83160$jf4.5...@news000.worldonline.dk

Last-Informationfile:
1400 news:TktTb.83213$jf4.5...@news000.worldonline.dk

File-number:
0666+0815=1481

"Kall, Mogens" skrev
(news:op%Vb.87287$jf4.5...@news000.worldonline.dk):

[ ... ]

Sûra al-Baqarah 2,149:
" ... kappes derfor i gode gerninger ..."

At Q8-tankstationer (bl.a. her i Danmark), som jo bekendt ejes af Kuwait,
også sælger alkohol (og dermed medvirker til at friste forhenværende
alkoholikere over evne), er hykleri !!!

Det er for dårligt, at jeg (som ikke er muslim) skal lære Jer om disse
GRUNDLÆGGENDE love i Islam !!!

[...]

0666+0816=1482

"Kall, Mogens" skrev
(news:wC%Vb.87289$jf4.5...@news000.worldonline.dk):

> At Q8-tankstationer (bl.a. her i Danmark), som jo bekendt ejes af Kuwait,
> også sælger alkohol (og dermed medvirker til at friste forhenværende
> alkoholikere over evne), er hykleri !!!

For slet ikke at tale om salg af pornografiske billeder i Jeres Q8-butikker.
Ikke alene udstiller I kvinden som en brugsgenstand (som et "apparat" man
bare kan bruge og smide væk). I begår jo også afgudsdyrkelse (SHIRK) !!!

Få det SVINERI væk fra hylderne - in the name of the Father !!!

[...]

0666+0817=1483

"Kall, Mogens" skrev
(news:g30Wb.87297$jf4.5...@news000.worldonline.dk):

> [...]
>
> Få det SVINERI væk fra hylderne - in the name of the Father !!!
>
> Det er for dårligt, at jeg (som ikke er muslim) skal lære Jer om disse

Don't tell me You are a money-god-worshipper !!!

With kind regards (He.12,11)

Mogens Kall
The servant of Michael.

Order-OUTPUT: