Den skitzoide danske økonomiske politik

"Jesus-loves-you" skrev
7285 news:esaVi.51$LP2...@news.get2net.dk

[ ... ]
[ ... ]
> ... pengene hænger altså ikke bare på træerne
> (jeg har selv været ude og kikke efter) !
>
> Ergo bliver vi tvunget til at foretage en prioritering:

Pengene fossede ud af statskassen under Anker Jørgensens Socialdemokratiske
regering i 1970'erne, navnlig pga. den meget høje arbejdsløshed.

Livremmen måtte derfor spændes ind under Poul Schlüters borgerlige regering
i 1980'erne, så gælden kunne blive tilbagebetalt.

Så kom Poul Nyrup Rasmussens Socialdemokratiske regering i 1990'erne, hvor
utrolig mange mennesker kom på overførselsindkomst, hvorved
"arbejdsløsheden" derfor faldt (på papiret).

Fossede pengene igen ud af statskassen ?

Den *forsørgende* andel af befolkningen har i hvert fald måttet arbejde
hårdere sidenda ... :-(

Livremmen måtte derfor *igen* spændes ind under Anders Fogh Rasmussens
borgerlige VK-regering i 2001.

Ca. 2.000.000 mennesker er FORTSAT på overførselsindkomst!

Input memory (desangående):

(Klimaforandringerne)
7314 news:l_yWi.4$7x...@news.get2net.dk

> Hvorfor i grunden ikke gribe det smart an og slå *flere* fluer med ét
> smæk ?
[ ... ]
[ ... ]

[ ... ]
> Øh ... Jeg har for nylig været ude på vores "varelager" og tjekke vor
> beholdning. Det står fint til mht. råstofferne: Der er *masser* af gamle
> rustne, ødelagte køleskabe, vaskemaskiner, cykler, computere og knuste
> flasker (hvor vi kan bruge glasset til spejle) osv.
>
> No problem there!

Men bevares!

Det er jo altid nemmere at love guld-og-grønne-skove.

Og snolde, dét kan jo selv úansvarlige tåber finde ud af, ikke sandt ?

Did I heard a voice said (from the future):

Mig må leve af vandgrød, så Leasy og D.E.R. kan få deres
penge ... :-(

?

PS: ... (Use Your brain: To fluer med ét smæk) ...

Last OUTPUT: 7323 news:w_JXi.25$Vj...@news.get2net.dk
(use http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ to ET-Info).
ET-Info: 7134 news:2NlNi.5$dt...@news.get2net.dk File-number: 7324