Jabloko, Ruslands håb ? - Was: ... (Mother Russia) ...

"Jesus-loves-you" skrev
7840 news:g8afa1$251a$1...@newsbin.cybercity.dk
7843 news:g8c4k6$2nr3$1...@newsbin.cybercity.dk

> The voice of Heaven:
> ( 2008-08-17, Sunday, day 230, CET from 10:00 to 12:15)
>
> Ved dette våben skal du sejre:
>
> Retfærdighed
>
> Compare with Eph 6,14
>
> Indicium (herpå) number 1 and 2:
>
> 7838 news:48a69c68$0$90273$1472...@news.sunsite.dk

> and ...
>
> 7841 news:g8bekc$2g19$1...@newsbin.cybercity.dk

> Compare with ...
>
> 7793 news:g7rs91$2kt1$1...@newsbin.cybercity.dk

> [ ... file 7840, fortsat ... ]

Interrupt from ...

7881 news:g8u4qe$cdd$1...@newsbin.cybercity.dk

> Er der da overhovedet ikke længere nogen fornuft tilbage i Rusland ?...
>
> ET-Break:
> (2008-08-25, Monday, day no 238, CET 13:15, GMT 11:15)
> - "Jo."
>
> Liberale politikere, fx. lederen af partiet Jabloko, Mr. Sergej
> Mitrokhin ?
>
> CET 13:16
> - "Lige netop."

Og hvad har han så sagt af fornuftige ting ?

Hmm ... (searchstring on) ...

Found:

(Berlingske Tidende, Fredag den 22. august 2008, side 19)

=== citat start ===

Separatister satser på Rusland
Liberale politikere i Rusland har advaret kraftigt mod at gribe til en
anerkendelse af udbryderrepublikkerne.

"Rusland risikerer at sætte et farligt eksempel for vores egne etniske
republikker," siger Sergej Mitrokhin, leder af partiet Jabloko med
henvisning til etniske mindretal i Rusland.

=== citat slut ====

(Sådanne territoriale sager bør tages op ved ICJ)...

ET-Break:
(2008-08-25, Monday, day no 238, CET 13:35, GMT 11:35)
- "Samtlige."

CET 13:35
- "Sager."

CET 13:35