Døden fra Balkan - Was: ... (Jeg Putin-psykopatus)

"Jesus-loves-you" skrev
7836 news:g83hmm$2eeq$1...@newsbin.cybercity.dk

[ ... ]

> Psykopatus-planen er, ET, at køre rundt dybere og dybere ind i Georgien og
> ødelægge militærinstallationer og dræbe enhver modstand. Når så til sidst
> georgierne har fået nok og går til modangreb, da vi man påstå, at de
> (georgierne) har brugt "våbenhvilen", hvorfor russerne så har "ret" til at
> jævne hele landet med jorden !!!...

News:

=== citat start ===

TV2 TTV s140 Fre 15 Aug (2008, CET) 15.53.09

Russisk militær leder efter våben

I Georgien hersker der usikkerhed om,
hvorvidt det russiske militærs frem-
rykning skal give georgierbe en for-
skrækkelse, eller om der forbedredes en
regulær besættelse.

Foreløbig synes russerne optaget af at
finde og ødelægge georgisk
krigsmateriel og derved gøre Georgien
så militært impotent som muligt.

I Poli er der blevet sænket mindst et
georgiek flådefartøj, og i byen Gori
bekræfter både russere og georgiere
over for AP, at de russiske styrker
leder efter våben og ødelægger dem.

15. aug 10:53 (CET, red.)

=== citat slut ====

and ...

=== citat start ===

TV2 TTV s143 Fre 15 Aug (2008, CET) 16.06.40

Goris befolkning lever som fanger

De få tusinde georgiere, der ikke har
haft mulighed for at komme forbi den
russiske hærs jernring om Gori, lider
ikke fysisk overlast, men lever reelt
som krigsfanger i den belejrede by.

Det fastslog Kakha Alexandre Lomaia,
leder af Georgiens sikkerhedsråd i
morges i en samtale med Ekstra Bladet
ved en russisk vejspærring. "Der er
ikke tale om en humanitær katastrofe,
men folk er bange, og der er ingen
friske forsyninger af friske fødevarer
som grøntsager og brød, og mange tør
ikke spise den dåsemad, russerne
bringer ind til dem," siger Lomaia.

15. aug 11:33 (CET, red.)

=== citat slut ====

and ...

=== citat start ===

DR1 s145 fre 15 aug (2008, CET) 16:45:12

13:51 (CET, red.)

Rice til Georgien med ny aftale

Den amerikanske udenrigsminister,
Condoleezza Rice, er kommet til den
georgiske hovedstad, Tbilisi, for at få
præsident Mikhail Saakasjvili til at
underskrive en udvidet våbenhvileaftale
med Rusland.

- Jeg vil nu tale med præsident
Saakasjvili om den tydeliggørelse, som
franskmændene er kommet med, og så vil
vi forsøge at få denne formelle
våbenhvile på plads, siger hun.

Hun sagde, at mere komplicerede
spørgsmål kan ordnes senere.

Condoleezza Rice lovede, at hun aldrig
vil presse Georgien til noget, som
strider imod landets interesser.

=== citat slut ====

Enhver aftale, som er lavet under denne form for afpresning, er pr.
automatik ugyldig, juridisk set.

Og da der er gået nu over 13 år siden Rusland opstartede det iranske
atom-hasard-spil, uden at noget-som-helst har hjulpet, skal vi nok ikke gøre
os nogen forhåbninger om, at Russerne vil udvise imødekommenhed overfor en
trodsig "oprørs-vasal-stat".

Med hensyn til at Russerne er ved at minere det strategisk vigtige
knudepunkt, byen Gori, hvorfra man kan styre hele landet, kan der kun være
blot ét enkelt formål: *...

ET-Break
(2008-08-15, Friday, day no 228, CET 17:21, GMT 15:21)
- "Skriv dig det bag øret!"

... *Langvarig* belejring, dvs. indirekte krig, apropos pesten fra
Balkan ... :-(

På tilsvarende vis mht. havnebyen Poti ved Sortehavet, hvorfor ellers
allieredes militære forsyninger hurtigt kunne komme ind i landet.

Muligvis planlægges der mhp. den kommende amerikanske præsidentvalg, at få
fremtvunget fordelagtige "aftaler", fordi en forskræmt amerikansk befolkning
regner man med nok vil reagere ligesom befolkningen i Spanien, hvor det jo
lykkedes - som bekendt - al-Qaeda at gennemtvinge med selvmordsterrorbomber

i Madrid en retræde fra Irak!!!...

CET 17:26
- "Husk mine ord."

Last OUTPUT: 7836 news:g83hmm$2eeq$1...@newsbin.cybercity.dk