Einem døgnflue - Was: Ny-Alliance angriber såkaldte "absolutte" sandheder, herunder Kristendommen.

"Jesus-loves-you" skrev
6551 news:YYA2i.12$zH...@news.get2net.dk

[ ... ]
> TV2 TTV s125 Ons 16 Maj (2007, CET) 09.50.29
>
> Ny Alliance angriber kristendommen
[ ... ]
> Det er også dumt at for-fordele Folkekirken i Grundloven, fordi hvad er
> der kommet ud af det ?
>
> Tjah ... Jeg kan i hvert fald ihukomme hele 2 (blasfemiske ?) overgreb på
> Kirken°:
[ ... ]
> 2.
> Legalisering af homoseksuel praktisering *indenfor* Folkekirken°, endskønt
> dets ejermand IKKE har tilladt denne synd, se ...
> 3085 news:Qordd.59061$Vf.27...@news000.worldonline.dk
>

> Så heller ej i denne henseende mht. Grundloven, er det særlig smart at
> "for-fordele" Folkekirken ... :-(
>
> Tværtimod !!!
>
> (Kirken bliver jo herigennem en luder, *skøge*, horeunge. Salme 127,1)

News:

=== citat start ===

TV2 TTV 152 Ons 08 Aug (2007, CET) 07.53.26

Khader støtter homobryllupper

Ny Alliance vil kæmpe for
homoseksuelles ret til at blive gift i kirken ...

... siger Naser Khader, der også vil ændre
loven, så homoseksuelle par kan blive
viet i kirken.

=== citat slut ====

Hmm ... input memory:

Sent: Thursday, April 07, 2005 CET 15:27, GMT 13:27
Subject: Haarder afviser vielse af homoseksuelle
3828 news:pza5e.110368$Vf.41...@news000.worldonline.dk

> Haarder afviser vielse af homoseksuelle
[ ... ]
> Og hvorfor i grunden ikke ?
>
> Fordi en sådan handling ér *blasfemisk* !!!

and ...

Sent: Thursday, January 22, 2004 CET 20:08, GMT 19:08
Subject: Re: Homoseksualitet er ikke medfødt
1316 news:IeVPb.77262$jf4.4...@news000.worldonline.dk

> Amen.
>
> (alle skal være lige for loven i det verdslige samfund)

and ...

Sent: Sunday, January 25, 2004 CET 17:40, GMT 16:40

> Amen.

Hvis man end ikke er i stand til at sætte sig ind i andre menneskers kultur
og religion og *respektere* denne (indenfor rimelighedens grænser), dann
bist man nur einem døgnflue.

Fingrene væk fra *privat* ejendom, tyveknægt !!!

[ ... ]
> Following up:
> News:dk.livssyn.kristendom

-

Last file-OUTPUT:
6867 news:XEYti.36$Ua3...@news.get2net.dk
6865 news:MdYti.33$E6...@news.get2net.dk

Old Info: 6562 news:Nz%2i.95$7J5...@news.get2net.dk
(use http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ).
(or http://groups.google.dk/groups?q=Mogens+Kall&start=0&scoring=d& ).
Info: 6813 news:VfEri.24$hD...@news.get2net.dk File-number: 6868

"Jesus-loves-you" skrev
6868 news:WFdui.7$m3...@news.get2net.dk

[ ... ]

> [...]

> Ny Alliance vil kæmpe for
> homoseksuelles ret til at blive gift i kirken ...
>
> ... siger Naser Khader, der også vil ændre

[ ... ]

> [...]
> dann bist man nur einem døgnflue.
>

> Fingrene væk fra *privat* ejendom, tyveknægt !!!

Interrupt return from ...

Subject: Kan man (som muslim) stemme på vandalismus (Enhedslisten, liste Ø)

7265 news:gzjUi.16$MZ3...@news.get2net.dk

> Et *praktisk* spørgsmål melder sig:
>
> Kan man som muslim (og her taler vi om Jer, som i al *oprigtighed* søger
> Sandheden° og Retfærdigheden°) gå ind for og støtte (bl.a. ved
> stemmeafgivelse på en Folketingskandidat) denne *lovløshed* ?
>
> Eller er det *juridisk*, moralsk og navnlig religiøst FORKASTELIGT (udfra
> den muslimske tro) ?

and ...

7262 news:6J8Ui.77$aQ...@news.get2net.dk

> Omstridt præst i Taarbæk siger op
[ ... ]
> (En godsforvalter *ejer* ikke sin Herres ejendom, men er blot sat til at
> administrere den, jævnfør Luk. 16,1-13.)
>
> Fornuftigt, Grosbøll ... så slipper du måske også for tiltale mht. at
> lokke sognebørn på afveje (bort fra den kristne tro), apropos Jesu Ord
> fra ...

and ...

Subject: ATP vil sælge sine Burma-aktier -
Was: Babylon, den store skøge ...
Svar fra ATP ...
Nej tak til ATPs Judas-blodpenge fra Burma (Forræderi mod demokratiet)
7241 news:TqvTi.41$2p1...@news.get2net.dk

> ATP sælger Myanmar-aktier
[ ... ]

Be smart, Naser Khader:

Ret denne (for os at se) "lille" fejl (overgrebet på Kirken°); og du og alle
I andre i NA-gruppen vil herigennem (vinde vor respekt) og sende et signal
til den danske befolkning om, at I *respekterer* den Grundlovssikrede
religionsfrihed, apropos politisk manøvredygtighed ... :-)

Ihukom venligst (endnu engang, som allerede tidligere anført):

6868 news:WFdui.7$m3...@news.get2net.dk

Som sagt: Der må IKKE være forskelsbehandling i det verdslige samfund - Gud
FORBYDE det ... :-)

Last OUTPUT: 7264 news:ov9Ui.81$ah...@news.get2net.dk
(use http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ to ET-Info).
ET-Info: 7134 news:2NlNi.5$dt...@news.get2net.dk File-number: 7265

"Jesus-loves-you" skrev
7265B news:n0kUi.17$ez...@news.get2net.dk

(Tænk på hvilket ramaskrig, der vil blive, hvis du/I forlangte det samme i
de danske Moskéer!)

Det ér jo et rigtig dårligt politisk signal at sende, at man er villig til
(blot for at tække en minioritetsgruppe) - rent ud sagt - at skide højt og
flot på en anden gruppes *legitime* rettigheder !!!

Dét kommer man som oftest IKKE ret langt (med)...

ET-Break:
(2007-10-26, Friday, CET 13:28, GMT 11:28)
- "Skulle jeg hilse og sige!"

Ret derfor fejlen, og du/I vil vinde deres anerkendelse og respekt ... :-)

Last OUTPUT: 7265A news:gzjUi.16$MZ3...@news.get2net.dk
7265B news:n0kUi.17$ez...@news.get2net.dk

ET-Info: 7134 news:2NlNi.5$dt...@news.get2net.dk File-number: 7266

"Jesus-loves-you" skrev