Nye budskaber fra Osama Bin Laden

Søren Mosegård

Det er med stor glæde at jeg hører at Osama Bin Laden stadig i Live og i
topform, og han truer med en vidunderlig ny stor Jule offensiv. Rettet mod
Satans børn nemlig Australien og Europa, der nu skal straffes for deres
støtte til den store Satan Israel, og den lille Satan USA. Efter det
gudvelsignede angreb på WTC i 2001, vil vi nu se endnu en bølge af Jihad
rettet mod de vantro. Vi der har taget den rette tro kan med rette se fremad
og forvente at skulle se de vantro gå deres undergang i møde.

Hilsen Søren Mosegård

Men dog, Søren Mosegård!

Angrebet på úskyldige mennesker i WTC 2001 var verdens hidtil dårligste
reklame for Islam!

Du glemmer jo helt, at Koranen indleder så-godt-som hver Sura med ordene:
"I Allahs den Nådiges den Barmhjertiges navn"

Hvor var Nåden henne overfor de úskyldige den 11 Sep. 2001?

Hvor var Barmhjertigheden henne overfor de úskyldige den 11 Sep. 2001?

Er du sikker på, at du (og al-Qaeda, inkl. Bin Laden) er ÆGTE muslimer. Hør
blot Koranens ord...

"Og så at være blandt dem, som tror og opfordrer hinanden til udholdenhed og
opfordrer hinanden til BARMHJERTIGHED -" (Sura 90,18)

"O I troende, hvis en ondskabsfuld person kommer til jer med en nyhed, så
foretag undersøgelser, så I ikke i uvidenhed rammer et folk (som er
uskyldigt), så I derefter kommer til at angre, hvad I har gjort." (Sura
49,7)

Dette (og mange andre skriftsteder fra Koranen) BEVISER, at du (og al-Qaeda,
inkl. Bin Laden) og mange andre såkaldte "muslimer" på ingen måde "har taget
den rette tro" - tværtimod! Sura 2,12-13 AFSLØRER jer jo.

Osama Bin Laden er død. Båndoptagelserne er indspillet i slutningen af 2001.
På det tidspunkt vidste manden jo, hvad al-Qaeda ville foretage sig
fremover. Ved at indspille flere versioner, har medlemmerne kunnet udvælge
den rette!

Jeg er sikker i min sag, fordi - hvis jeg var Bin Laden - ville jeg optræde
på TV med billed, idet det jo ville opflamme mine tilhængere.
Hvis derimod Bin Laden står frem på TV og udtaler sig om noget, han
tidligere ikke har haft kendskab til (for eksempel Etna-udbruddet i Italien
2002-10-17), så foreligger der muligvis et bevis.

Og det kunne for så vidt være ganske rart, fordi der er nogle ting, jeg
gerne vil have afklaret:

Hvorfor klamrer al-Qaeda-tilhængere sig til en gud, der slet og ret ikke
lader høre fra sig (modsat DADDY, last contact: Etna). Enhver kan jo fatte,
at forklaringen er meget enkel: "guden" findes ikke!
al-Qaeda og andre kan lave nok så mange terror-angreb (og hele jorden kan
lægges øde uden biologisk liv), men det bliver "guden" jo ikke mere levende
af, vel?

Din (og al-Qaeda-tilhængere samt andre)s tankegang er for primitiv. Jeres
verdensbilled er opdelt i sort og hvidt (for øvrigt en skizoid tankegang). I
mangler alle nuancerne. Det er i grå-zonen, mellem lyset og mørket, at
menneskeheden befinder sig. Ingen af os er fuldkomne; heller ej er nogen af
os fuldstændig uden noget godt.

Man kunne fristes til at klassificere dig og andre som værende sataner
(Mørkets Fyrste og hvad man nu ellers har fundet på i tidens løb), men nej!
Vi har ikke behov for at hævde os på andre menneskers bekostning (modsat
"visse" andre).

Du er sikkert bare et úlykkeligt menneske, som ikke længere kan skelne godt
fra ondt.

Måske en dag mødes vi in-the-Garden-of-DADDY, hvem véd!

with love from
Mogens Kall
The servant of Michael

PS. You need love (Luke 5,31)

Internal:

File-name:
Re: Nye budskaber fra Osama Bin Laden (0129)

This file has been send to
dk.politik

Time for OUTPUT:
2002-11-14, CET 13:15

Anders Peter Johnsen

"Kall, Mogens" <mogen...@12move.dk> skrev i en meddelelse
> Men dog, Søren Mosegård!

Det er helt sikkert ikke Søren Mosegaard, der står bag dèt indlæg.

Alene stavemåden på navnet er forkert, ligesom jeg er ret sikker på at
Mosegaard ikke er muslim, men snarere ateist.

Derimod har een eller anden degraderet sig selv til at anvende Mosegaards
midler imod ham selv og skrevet et indlæg i hans navn for at gøre ham - om
muligt - yderligere upopulær på Usenet, i hvert fald i denne gruppe. Desuden
er Mosegaards _aliaser_ (han skriver jo stort set aldrig under eget navn) på
det seneste begyndt at anvende remailer-bots.

Meget kan han med rette beskyldes for, men lige dèt indlæg tror jeg ikke er
hans.

Anders Peter Johnsen

Peter Ole Kvint

to Kall, Mogens
"Kall, Mogens" wrote:

> Men dog, Søren Mosegård!
>
> Angrebet på úskyldige mennesker i WTC 2001 var verdens hidtil dårligste
> reklame for Islam!

Det kan du have ret I.

> [...]
>
> Hvor var Nåden henne overfor de úskyldige den 11 Sep. 2001?
>
> Hvor var Barmhjertigheden henne overfor de úskyldige den 11 Sep. 2001?

samme sted som over når det er muslimer som bliver dræbt.

> [...]
> På det tidspunkt vidste manden jo, hvad al-Qaeda ville foretage sig
> fremover. Ved at indspille flere versioner, har medlemmerne kunnet udvælge

Bin Laden lever, men han holder lav profil, han er jo ikke dum.
Indholdet på båndet er ikke det samme, som han plejer at sige.
Så enden har han skiftet mening, eller også er det ikke ham.

> Jeg er sikker i min sag, fordi - hvis jeg var Bin Laden - ville jeg optræde
> på TV med billed, idet det jo ville opflamme mine tilhængere.

Han har penge, og så længe han har det, så skal han ikke bruge
nye tilhænger

> [...]
> lader høre fra sig (modsat DADDY, last contact: Etna). Enhver kan jo fatte,
> at forklaringen er meget enkel: "guden" findes ikke!

Han tvivler ikke på sin gud, så hvorfor bede gud et telefon opkald,
når man er online hele tiden?

> al-Qaeda og andre kan lave nok så mange terror-angreb (og hele jorden kan
> lægges øde uden biologisk liv), men det bliver "guden" jo ikke mere levende
> af, vel?

Det er da ikke meningen at lave så mange terror-angreb.
Det er respekt for Islam, på samme måde,
som IRA lavede terror for at få Respekt for Katolikker

> Du er sikkert bare et úlykkeligt menneske, som ikke længere kan skelne godt
> fra ondt.

sikkert rigtigt

arc@na

"Kall, Mogens" <mogen...@12move.dk> wrote in

> Du glemmer jo helt, at Koranen indleder så-godt-so

Nu skriver han sgu med sig selv.

*PLONK*

arc@na

Peter Ole Kvint

"Kall, Mogens" wrote:

> "Peter Ole Kvint" <haa...@danbbs.dk> skrev i en meddelelse

> Nej, men det gør vi andre

> Bevis for denne påstand mangler!
>
> "guden" er DØD!

Hvilke gud er rød?

> "Kall, Mogens" wrote:

> Han tvivler ikke på sin gud,

Nej, men det gør vi andre

> så hvorfor bede gud et telefon opkald,

> [...]

Re: Nye budskaber fra Osama Bin Laden (0130)

This file has been send to
dk.politik

Time for OUTPUT:
2002-11-14, CET 17:30

"Peter Ole Kvint" skrev

Det er ikke forbudt at bruge knolden, Peter! (Det er dét, du har fået den
til)

"guden" hedder "Bæ-på-dåse". Om den er rød, ved jeg ikke, men den kan
hverken gå, se, høre eller tale. Den er DØD som en sten (uden liv). Det er
forøvrigt den samme "gud" Ali Akbar Hashemi Rafsanjani og "Ayatollah" Ali
Khamenei i Teheran tilbeder. Radovan Karadzic og Ratko Mladic tilbeder den
også. Den har også et andet navn: "Fæstningernes gud".

Kan du fortælle mig, hvorfor hedder den "Bæ-på-dåse"?

Nej - det kan du sikkert ikke.

"guden" hedder "Bæ-på-dåse", fordi den lover guld-og-grønne-skove, men i
praksis fører den Menneskeheden ud i et globalt Atomragnarok. Derefter
kommer Atom-vinteren, hvor jordens planter uddør. Mennesket kan ikke længere
skaffe sig føde og bliver tvunget til at spise - når alt andet er spist -
MENNESKEKØD (kannibalisme). Og når du og jeg - eller hvem der nu ønsker at
gennemleve (og overleve) dette vanvid (Heil Hitler! - ja, der er mange, der
tilbeder denne "gud") - har ædt vores kone og børn og-så-videre. Hva' skal
vi så æde? - Bæ!

Boon Appetit, Bin Laden!

The servant of Michael

Internal:

File-name:
Re: Nye budskaber fra Osama Bin Laden (0131)

This file has been send to
dk.politik

Time for OUTPUT:
2002-11-15, CET 14:42

KH

> Det kan du have ret I.

> samme sted som over når det er muslimer som bliver dræbt.

Muslimer har ikke krav på barmhjertighed.

KH.

Peter Ole Kvint

"Kall, Mogens" wrote:

> Det er ikke forbudt at bruge knolden, Peter! (Det er dét, du har fået den
> til)

Det gør jeg da også.

> [...]
> tilbeder denne "gud") - har ædt vores kone og børn og-så-videre. Hva' skal

Hvis du selv tror på det du skriver,
så er du af samme typpe, som dem du hader.

"KH" skrev:

> Muslimer har ikke krav på barmhjertighed.
>
> KH.

Alle mennesker har - for mig at se - om end ikke et krav på barmhjertighed
(og nåde), så da i hvert fald et behov.

Jeg kan godt forstå, at Muslimer føler sorg (og trang til at komme de
nødlidende til undsætning), når úskyldige Muslimer myrdes.

Balkan:
Det var et RÆDSELSFULDT massemord, der foregik på Balkan i 1990'erne, og jeg
takker min Gud for, at der blev sat en stopper for blodbadet. Det kan vi
godt være bekendt overfor Muslimerne. Men det har også givet os en dårlig
smag-i-munden, for - skønt vi ikke deltog aktivt i angrebet
(NATO-indgrebet) - så deltog vi nu alligevel som Menneskehed i den politiske
processe. Jeg personligt myrdede ingen; men dybt i mit hjerte føler jeg, at
jeg bærer et medansvar for, at mennesker døde (úskyldige, civile serbere med
mere). Resten af mine dage må jeg leve med denne byrde (Jeg er kristen, og
det er IKKE tilladt ifølge min tro at slå ihjel, Det 6. bud: 2.Mosebog
Exodus 20,13). Forhåbentlig har pallefin ret, når han skriver på
dk.livssyn.kristendom (Om verdens ende og det at være menneske, Sendt 15.
november 2002 01:03), ...(citat)..."Og alle de overtrædelser som vi har
begået som menneskehed er os tilgivet gennem Jesus Kristus død og
opstandelse.."...(citat slut). Vi har alle - for mig at se (i denne sag) -
et reelt behov for barmhjertighed (at blive tilgivet)!

Tjetjenien:
Jeg - og andre - forsøgte med alt, hvad vi havde af tilrådighedstående,
lovlige (ikke-voldlige) midler at forhindre krigen i starten af 1995. Men
drukkenbolten Boriz-den-grusomme gad ikke høre på os. Vi forsøgte virkelig
at forhindre blodbadet i Groznyj - men vi kunne ikke! Sidenhen har "pesten"
bredt sig som ringe i vandet men vold og mord, død og ødelæggelse (Vi har
besøg af Iblis (djævelen), mine herrere, og han giver ikke byttet frivilligt
fra sig, Lukas 11,24-26). Putin har INTET lært endnu, desværre!

Indien/Kina/Pakistan:
"Pesten" har nu hærget i over 50 år. Den synes ingen ende at tage, og en dag
kan det gå hen og blive vor alles død (Alien T-10).

Mellemøsten:
Jeg - og andre - forsøgte at skabe fred; fordi vi tror på barmhjertighed og
fred mellem mennesker. Og det var lige ved at lykkedes i sen-sommeren 2000.
Men Iblis giver ikke frivilligt sit bytte fra sig! Nu hærger "pesten" i
bedste velgående (til ingen verdens nytte).
Hvis vi skal komme ud af denne blindgyde, bliver vi nødt til at erkende, at
de to folkeslag IKKE kan leve sammen dør-om-dør. De israelske arabere bliver
nødt til at flytte over på den anden side af grænsen. Og på tilsvarende vis
bliver de israelske bosættere nødt til at flytte over på den anden side af
grænsen. Og begge partnere bliver nødt til at anerkende den anden parts
legitime ret til at eksistere indenfor sikre og anerkendte grænser. Hele
Oslo-fredsprocessen byggende på denne gensidige tillid.
I modsætning alle os andre har det israelske folk et legitimt krav om
"praksis sikring af retten til liv". Som folkeslag har de vitterlig
gennemlevet Holocaust modsat os andre. Undlader vi at tage højde for dette,
vil vi - før eller sidenhen - på tragisk vis erfare en gentagelse af
1967-krisen (der forbavsende hurtigt udviklede sig til reel krig). Hvor tæt
vi var på en A-krig; dét ved jeg ikke - men vi var meget-tæt-på!
Måske var der en kærlig Gud - et eller andet sted - der i BARMHJERTIGHED
holdt hånden over os alle. Hvem ved!

Til enhver som hører disse ord:

It's time to go back - out of this blindgate - back to the-Way-of-Life!

With love from

Mogens Kall
The servant of Michael

Internal:

File-name:
Re: Nye budskaber fra Osama Bin Laden (0135)

This file has been send to
dk.politik

Time for OUTPUT:
2002-11-16, Saturday, CET 15:10

"Peter Ole Kvint" skrev:

> Det gør jeg da også.

Fint, Peter (undskyld min hårde ord)!

Er du muslim, Peter?

Jeg hader dem ikke som mennesker, men deres onde gerninger hader jeg!

Måske har du ret i din påstand. I så fald bør jeg vende om (back to
the-Way-of-Life)!

The servant of Michael
Internal:

File-name:
Re: Nye budskaber fra Osama Bin Laden (0136)

This file has been send to
dk.politik

Time for OUTPUT:

KH

2001?

> Alle mennesker har - for mig at se - om end ikke et krav på barmhjertighed
> (og nåde), så da i hvert fald et behov.

Det er da muligt, at de har et behov.
Men jeg har et behov for at lappe til disse beduiner, når de kræver at styre
en masse mennesker med en koran.

> Jeg kan godt forstå, at Muslimer føler sorg (og trang til at komme de
> nødlidende til undsætning), når úskyldige Muslimer myrdes.

Det eksisterer ikke i min begrebsverden, altså uskyldige muslimer.
Så længe de tilbeder en ideologi, som er så stik imod alt, hvad vi her i
vesten kæmper for, så er islam min fjende nr. 1.

[snip]

KH.

arc@na

"KH" <K...@mitdomain.com> wrote in news:ar3iaf$cjq$1...@sunsite.dk:

> Muslimer har ikke krav på barmhjertighed.

Hvorfor ikke? :-)

Peter Ole Kvint

"Kall, Mogens" wrote:

> Er du muslim, Peter?

Nej, for jeg kan skifte mening.

Internal:

To "Vitae Lux"

We don't know yet, Sir!

Expected impact will be at TIME-position 40, code v20.

File-name:
Re: Nye budskaber fra Osama Bin Laden (0139)

This file has been send to
dk.politik

Time for OUTPUT:
2002-11-16, Saturday, CET 22:20

"Peter Ole Kvint" skrev:

> Nej, for jeg kan skifte mening.

Æv! Der var noget som jeg ellers gerne ville have spurgt dig om, men måske
Hr. Søren Mosegård gider svare mig:

Tilbeder du Allah, fordi du tror, at han er levende?

... eller

Tilbeder du Allah, fordi du véd, at han er levende?

Vitae Lux NEXT

mvh

Mogens Kall
The servant of Michael
Internal:

File-name:
Re: Internering (0140)

This file has been send to
dk.politik

Time for OUTPUT:
2002-11-16, Saturday, CET 22:20

> [...]
> frivilligt
> fra sig, Lukas 11,24-26). Putin har INTET lært endnu, desværre!

Input News:
P141 TV2 TTV lör 16 Nov (2002, CET) 22:xx:xx

Putin langer ud efter Danmark igen

Ruslands präsident Vladimir Putin ret-
ter nu hård kritik mod lande og organi-
sationer, som finder terror berettiget
under visse omständigheder - dog uden
direkte at nävne Danmark.

"Dette er absolut uacceptabelt, ikke
bare fordi det kan splitte koalitionen
mod international terror, men også i
kraft af, at man dermed stötter folk
med umenneskelige hensigter og deres
terrormetoder," siger Putin.

Han havde ellers forleden bilagt den
diplomatiske krise med Danmark omkring
tjetjeneren Akhmed Sakajev.
--- 16. nov. 19:49 -------------------------

Hvad er der galt, Putin - kan du ikke tåle kritik?

Der er INGEN her, der støtter terrorisme, og vi vil heller ikke - under
nogen omstændigheder - støtte jeres massakre i Tjetjenien!

Jeg rakte en hjælpende hånd til det russiske folk under
Moskva-gidseltagningen, og det skammer jeg mig ikke over.

Du, derimod, har brudt Ikke-Spredning-af-Atomvåben Traktaten!
(Atomaftalen med Iran 8-9. jan. 1995, do sommer 2002)

Du véd, at "Ayatollah" Ali Khamenei og hans tilhængere er skingrende
sindssyge. Derfor har du et medansvar for Atom-krigen.

DET BLIVER VOR ALLES DØD, dersom Gud ikke griber ind!

Og jeg kan garantere dig for, at dette indgreb ikke bliver ved menneskehånd.

DADDY-Break (2002-11-16, CET23:37 ):

- "Sådan skal det være (dette indlæg)."

- Thank You, DADDY - El-Shaddai, ELSKER Dig!

Mogens Kall
The servant of Michael
Internal:

File-name:
Re: Internering (0141)

This file has been send to
dk.politik

Time for OUTPUT:
2002-11-16, Saturday, CET 23:39

I received your message through CNN at 2002-11-17, CET 00:00-20

You have NOT proved anything, yet!

So why should we convent to Islam?

Our God is ALIVE (you are my witness, Copyright 1-7). Why should I deny Him
(I love Him)!

You always criticise us, but you never do any self-criticism.

A man said today: "Fej for egen dør" - and he is right.

Why don't you do that. You can start with the massmurder Saddam Hussein!

Give us just a little reason to respect you.

You say, you want peace, but - in action - your are starting up world war 3!

And you don't even understand it (because you are brain-washed)!

What a crazy world.

DADDY...

DADDY-Break (2002-11-17, CET 00:55):

- "I'm here - hvad er der, Mit barn?"

- Jeg ELSKER Dig...

00:56

- "i lige måde."

- "Bye, bye for now."

- Love You, DAD!

Mogens Kall
The servant of Michael
Internal:

File-name:
To al-Qaeda (0143)

This file has been send to
dk.politik

Time for OUTPUT:
2002-11-17, Sunday, CET 01:05

Internal:

Message to "Vitae Lux"

Interrupt Etna still on (as far as we know, yet)!

Yours respectfully

Mogens Kall
The servant of Michael

File-name:

Re: Nye budskaber fra Osama Bin Laden (0139)

0152

This file has been send to
dk.politik

Time for OUTPUT:
2002-11-20, Wednesday, CET 01:11

Chris Londahl

"Anders Peter Johnsen" <ande...@mail.dk> wrote in message

> [...]
> er Mosegaards _aliaser_ (han skriver jo stort set aldrig under eget navn) på
> det seneste begyndt at anvende remailer-bots.

Det er jo vores alle sammens Poul Nielsen (P.N.) der har faket disse
Mosegård indlæg. Der er klaget over ham til hans ISP.

Internal:

Message to "Vitae Lux"

Interrupt "Etna" over-and-out (as far as we know)!

Yours respectfully
Mogens Kall
The servant of Michael

File-name:
Re: Nye budskaber fra Osama Bin Laden (0139)

0245

This file has been send to
dk.politik

Time for OUTPUT:
2002-12-14, Saturday, CET 04:24

Internal:

Message to "Vitae Lux" and her friends

Sir! - We got contact with Gate 75 !!!

The position was 19:30 step 1.

Yours respectfully
Mogens Kall
The servant of Michael.

File-name:
Re: Nye budskaber fra Osama Bin Laden (0139)

0283

This file has been send to
dk.politik

Time for OUTPUT: