Re: Is there a escape from the-Day-of-slaughter° ?

"Jesus-loves-you" <John...@1.John4.8.Heaven> skrev i en meddelelse
news:...
> [...]
>
> Input memory:
>
> 6967 news:WKUHi.36$hh...@news.get2net.dk

> ET-Break:
> (2007-09-25, Tuesday, CET 21:26, GMT 19:26)
> - "Read it!"
>
> (You can find a Bible-link in the info-files, if You don't have a Bible.)
>
> -
>
> Coming up news:
> Iran hit by a meteor. Iran is no more (Jeremiah 49,34-39).
>
> Last file-OUTPUT:
> 7014 news:Ph5Ki.25$h87...@news.get2net.dk
>

> Med venlig hilsen,
> Mogens Kall, The servant of Michael, the *fool* of Christ.

"Jesus-loves-you" skrev
7015 news:sndKi.56$rG...@news.get2net.dk

[ ... ]

[ ... ]

> [ ... ]
>

> Is there a escape from the-Day-of-slaughter° ?

[ ... ]

Interrupt from ...

"Jesus-loves-you" skrev
7026 news:%nfKi.81$O9...@news.get2net.dk

Hvor vel-underbygget er begrebet 'slagtedagen' i Bibelen ?

I Åbenbaringensbogen står der bl.a.:

(Kristi sejrstog)

Og jeg så en engel stå på solen, og
han råbte med høj røst og sagde til
alle fugle, som fløj midt oppe under
himmelen:

"Kom hid, og saml jer
til Guds store gæstebud.
for at æde kød af konger og kød af
hærførere og kød af helte og kød af
heste og deres ryttere, ja, kød af alle,
både frie og trælle, små og store."

(Rev. Åb. 19,17-18)

(Se også Ez. 39,17 ff.)

Andre skriftstedet antyder noget tilsvarende:

(Jesus siger:)

Men hvis dt er en dårlig tjener ... (mishandling) ...
... sønderhugge ham ...
(Matt.24,48-51)

Menneskesønnen skal sende sine
engle ud, og de skal samle og fjerne
fra hans rige alle, der frister andre
til fald, og dem, som øver lovløshed ...

(apropos fx. Burmas militærjunta)

... og de skal kastes dem i ildovnen;
dér skal der være gråd og tænder-
skæren.
(Matt. 13,41-42. Se også vers 49-50)

Her får vi også lige en meddelse om, *hvem* bødlen er (engle).

Så på en måde kan man godt sige, at Stephen Hawking har ret, når han
siger ...

6978 news:EHoIi.6$GW...@news.get2net.dk

> Input memory:
>
> 6960 news:N2sHi.26$Mo2...@news.get2net.dk

... dersom man ikke har rent mel i posen !

Måske bør fortsættelsen lige her gentages:

-

Info: 6813 news:VfEri.24$hD...@news.get2net.dk File-number: 7027

"Jesus-loves-you" skrev
7026 news:%nfKi.81$O9...@news.get2net.dk

[ ... ]
> ... Han har sagt: "Når

[ ... ]

> Simulerings-program on:
> De skyldiges DNA-profil er følgende:
>
> 1. ...
>

> E...

Jeg sværger med Gud (skønt man måske ikke må det, Matt. 5,33-37 James
5,12):

Vi vil jagte Jer til jordens ende.

Og hvis jeg havde de magtbeføjelser, som fx. den amerikanske præsident har,
da jævnede jeg junta-byen i junglen med jorden. Hellere i dag, end i morgen.

Og 'nej'. Det giver mig INGEN moralske skrupler. Tværtimod, Nazi-svin !

Hmm ...

Er der en hacker til stede ?

-

7043 news:gFOKi.31$Bk6...@news.get2net.dk

Old Info: 6562 news:Nz%2i.95$7J5...@news.get2net.dk
(use http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ).
(or http://groups.google.dk/groups?q=Mogens+Kall&start=0&scoring=d& ).

Info: 6813 news:VfEri.24$hD...@news.get2net.dk File-number: 7044

7045 (File 7044 NOT on-line, apropos §77. Not now neurotiker. Lad mig få lov
til at græde lidt i fred og ro over, at min kone er muligvis skør-i-bolden
eller just a robot)