Forslag ang. Fredsprocessen i Mellemøsten

"Jesus-loves-you" skrev
7370 news:1CSyj.25$fN3...@news.get2net.dk

[ ... ]
> [...]
> ... > ville jeg (i dette tankeeksperiment, Gud hjælpe mig til at komme på
> ... > bedre tanker) rykke ud med min hær og jagte disse mordere på svensk
> ... > territorium. Forsøger den svenske hær at hindre mig i dette, da
> ... > ville jeg gå til angreb på dem.
> ... >
> ... >
> ... > Her-ud-af kan vi konkludere, at *enhver* statsmagt er FORPLIGTET til
> ... > at håndhæve ro og orden.
> [ ... ]
>

> Nazismus, kommunismus und islamismus er noget lort! En pestilens for

Forslaget går i al sin enkelthed ud på, at Gaza overdrages *midlertidigt*
tilbage til Egypten i en årrække indtil forholdene er normaliseret. Herefter
overdrages Gaza til den Palæstinensiske Stat, som i mellemtiden er blevet
oprettet i Judæa og Samaria (Vestbredden).
Dette skulle - nu og her - kunne bedre den humanitære situation i Gaza
samtidig med at angrebene på Israel fra Gaza ophører.

Vær realister:
Siden Olso-fredsaftalen blev underskrevet i 1993 har HAMAS og Islamisk Jihad
stort set ikke bestilt andet end at sabotere fredsprocessen med
selvmordsterrorbomber m.m. (hovedsaglig af religiøse grunde). En
holdningsændring fra disse kanter vil næppe komme foreløbig efter 15 års
intens terror, og konsekvensen vil uvægerligt blive, at befolkningen fortsat
skal lide pga. denne fanatisme.
Forslaget skulle forhåbentlig kunne modvirke denne triste prognose.

Let's move ... :-)

Anti-hjernevask-program on(, ET) ?

ET-Break:
(2008-03-06, Thursday, day no 66, CET 09:11, GMT 08:11)
- "Se til ... "

At ingen lider skade ?

CET 09:12
- "Yep."

CET 09:12
- "Sir."

That's a deal, friends (out there in space) ... :-)

Last OUTPUT: 7383 news:mIxzj.21$9C...@news.get2net.dk
(use http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ to ET-Info).
ET-Info: 7134 news:2NlNi.5$dt...@news.get2net.dk File-number: 7384

"Jesus-loves-you" skrev
7384 news:AMNzj.5$GV...@news.get2net.dk

Bevar overblikket:

Vi blev (med Oslo-fredsaftalen) enige om at dele landet imellem Jer.

For dig, som bor i området, kan det være meget vigtigt, at netop lige
den-og-den bid land tilfalder dig og dine, men for os andre
"forretningsmænd" ser vi nu engang på situationen således, at målet kan
tilnærmes gradvist. Det er jo "nogengange" i detaljen mht. landområderne I
er blevet uenige.
70-80 % af målsætningen (i første omgang) er slet ikke nogen dårlig
handel, når en virksomhed skal erobre en markedsandel fx. indenfor
ukrudtsbekæmpelse. Den, der intet vover, intet vinder, er der et motto, som
lyder. Det gælder om at smede, mens jernet er vamt. Når vi er døde og borte,
da er det for sent! Det afgørende er, at vi er på rette kurs og ikke er gået
i stampe (status quo) i en uholdbar situation. Sidenhen kan vi tilstræbe
95-98 % af målsætningen osv., og m(åske - hvem ved - opstår der undervejs
helt nye muligheder)...

ET-Break:
(2008-03-06, Thursday, day no 66, CET 09:56:14, delay 0, GMT 08:56:14)
- "Break."

Ja rigtigt, ET (apropos *above* the hill, 2304 km^3) ... :-)

CET 09:57:47, delay 0
- "Be my friend."

CET 09:58:01, delay 0
- "Please."

Jump perhaps www.ucb.dk (for)...

CET 10:13
- "Today."

Wow! Du er godt nok aktiv i dag, ET. Jeg ka' li' din/Jeres *konstruktive*
til livet. Den er livsbekræftende ... :-)

Hmm ...

Måske et citat herfra nu er blevet yderst aktuelt (pga. ET-kommentaren):

Input www.ucb.dk

=== citat start ===

Torsdag 6. marts (2008, red.)

- Sæt dig højere mål

"Min herre har fuld tillid til mig" I.Mos 39:8

Beretningen om Josef lærer os, at vejen til fremgang ikke er nem at gå. Den
vandring indebærer det at have en drøm, som ingen anden tror på, og at holde
fast i sin drøm selv i meget vanskelige perioder. Den indebærer, at man kan
klare sig trods modvilje fra de nærmeste og bevare en god holdning. Den
indebærer, at man kan bevare sin integritet, trods daglige fristelser. Den
indebærer, at man er så ærlig, at fangevogteren vil betro fængselets nøgler
til en. Den indebærer, at man er barmhjertig, når man kunne gengælde en
uret. Den indebærer, at man tager det rigtige standpunkt, når alle rundt
omkring en siger det modsatte. Den indebærer, at man holder sig så godt
forberedt, at man, selvom opfyldelsen af drømmen er forsinket, er parat til
at gå ind gennem døren i samme øjeblik, Gud åbner den. Det er den lære vi
kan uddrage, når Biblen beskriver, hvordan Herren prøvede Josefs karakter,
før han opfyldte hans drømme.
Tag dig tid et øjeblik til at læse disse dybsindige ord af Dianne
Snedaker: "Er du interesseret i fremgang, er det nemt at sætte sine mål
efter det, andre mennesker har opnået og så lade de andre vurdere dig efter
deres standarder. Men de mål, du sætter for dig selv, er altid vigtigere. De
skal være højere end de forventninger andre har til dig, for til syvende og
sidst er det dig, der skal leve med dig selv, dømme dig selv og kunne føle
dig godt tilpas med dig selv. Den bedste måde at gøre det på er altid at
leve op til sine rigeste muligheder. Sæt altså dine egne mål højt og bevar
dem høje. Selv når du tror, ingen lægger mærke til dig. Nogen vil altid
bemærke det - måske det bare er dig selv."

Bibellæseplan: Salme 65; Mark 9; 4.Mos 13-14

=== citat slut ====

Dream with me...

CET 10:17:16, delay 0
- "Us."

Yea (better future) ... :-)

Hmm ...

" ... prøvede Josefs karakter, før ... "

Are You testing us, ET ?

You know: Not just-a-monkey ?

CET 10:53
- "Det får du svar på senere."

CET 10:53
- "Min ven."

Okay ... :-)

And then I heard another voice said (don't know where it came from, perhaps
Heaven, perhaps ET)
CET 10:56
- "Yep."

CET 10:56 was an answer to the question:

Are You testing us, ET ?

You know: Not just-a-monkey ?

Maybe they really are testing us (Mankind)!

Last OUTPUT: 7384 news:AMNzj.5$GV...@news.get2net.dk

ET-Info: 7134 news:2NlNi.5$dt...@news.get2net.dk File-number: 7385

"Jesus-loves-you" skrev
7385 news:yfPzj.7$GW...@news.get2net.dk

> [...]
> ... > at håndhæve ro og orden.

> *midlertidigt* tilbage til Egypten i en årrække ...

News:

=== citat start ===

DR1 s143 tor 06 mar (2008, CET) 12:55:13

12:43 (CET, red.)

Mindre eksplosion på Times Square

En mindre eksplosion har ødelagt dele
af et militærkontor ved Times Square i
New York.

Ingen personer er kommet til skade ved
eksplosionen, der har forårsaget en del
materiel skade.

Bomberyddere og brandfolk var hurtigt
på stedet, og området er nu afspærret,
mens teknikere foretager deres
undersøgelser.

Politiet meddeler, at det endnu er for
tidligt at sige noget om, hvorvidt
eksplosionen har forbindelse til to
andre mindre eksplosioner i andre dele
af New York torsdag.

=== citat slut ====

and ...

http://www.timesonline.co.uk/tol/news/world/us_and_americas/article3494686.ece

=== citat start ===

From Times Online

March 6, 2008

Times Square cordoned off after 'bomb blast'
[ ... ]

The blast at 3.45am (0845 GMT) ...

=== citat slut ====

[ ... file 7385 fortsat ... ]

> ET-Break:
> (2008-03-06, Thursday, day no 66, CET 09:56:14, delay 0, GMT 08:56:14)
> - "Break."

[ ... ]

> CET 09:57:47, delay 0
> - "Be my friend."
>
> CET 09:58:01, delay 0
> - "Please."

and ...

7387 news:wEQzj.11$TH...@news.get2net.dk

[ ... ]
[ ... ]
> ET-Break:
> (2008-03-06, Thursday, day no 66, CET 12:17:29, delay 0, GMT 11:17:29)
> - "Vous comprenez ?"

Hmm ...

CET 10:58 (file 7385 output-time) + timer-reset

Something (from You) happened to them, ET ?

Tja ... Idioter( er der jo [desværre] nok af i denne verden)...

ET-Break:
(2008-03-06, Thursday, day no 66, CET 13:24:5x, delay 0, GMT 12:24:5x)
- "Så sandt."

Last OUTPUT: 7387 news:wEQzj.11$TH...@news.get2net.dk

ET-Info: 7134 news:2NlNi.5$dt...@news.get2net.dk File-number: 7388

> [...]
> Herefter overdrages Gaza til den Palæstinensiske Stat, som i mellemtiden
> er blevet oprettet i Judæa og Samaria (Vestbredden).

SBS NET (p129) Fr.07Mar (2008, CET) 09:52:12

Israel: Angreb stopper ikke freden

Drabet på otte israelere på en jødisk
rabbinerskole skal ikke afspore
fredsforhandlingerne med palæstinen-
serne, siger Israel. Drabene blev
begået torsdag aften af en palæstinen-
ser, der efterfølgende blev skudt.
Ifølge BBC har Israels udenrigsmini-
ster udtalt, at samtalerne med den
palæstinensiske leder, Mahmoud Abbas,
der har fordømt angrebet, vil
fortsætte. Mens FN's Generalsekretær
Ban Ki-moon har fordømt angrebet, er
det ikke lykkedes FN's Sikkerhedsråd
at blive enige om en udtalelse.

Lev. af www.newspaq.dk 07-03-2008

=== citat slut ====

Libyen blokerede for resolutionen, hvis den ikke også fordømte Israels
offensiv mod Hamas i Gazastriben.
Denne offensiv blev iværksat i forsøget på at standse raketangrebene inde
fra Gaza mod det sydlige Israel.
Og raketangrebene er så en undskyldning for ... (You name it).

(En skrue uden ende).

Tænk derfor nærmere over forslaget. Det er en *praktisk* måde at få løst
problemerne...

ET-Break:
(2008-03-07, Friday, day no 67, CET 10:22, GMT 09:22)
- "Tak."

Men dog, ET! Det var utroligt så arrangeret du/I efterhånden er blevet i
sagen. Det glæder mig ... :-)...

CET 10:45
- "Neighbour."

Ja! Naboer plejer da at hjælpe hinanden ... :-)

Last OUTPUT: 7388 news:jPRzj.14$6H...@news.get2net.dk

ET-Info: 7134 news:2NlNi.5$dt...@news.get2net.dk File-number: 7389

"Jesus-loves-you" skrev
7389 news:nf8Aj.8$XM...@news.get2net.dk

[ ... ]

News:

=== citat start ===

DR1 s138 man 10 mar (2008, CET) 10:24:17

Israel nedtrapper angreb på Gaza

Israels premierminister, Ehud Olmert,
har givet militæret besked på at holde
inde med angreb på Gazastriben.

Det sker som en reaktion på, at
antallet af palæstinensiske raketter,
der er affyret fra Gaza imod Israel, er
faldet betydeligt, siger embedsmænd i
premierministerens kontor i Jerusalem.

Det er ikke helt klart, om der er
indgået en form for aftale mellem
Israel og den militante Hamas-
bevægelse, der kontrollerer Gazastriben(.)

Egypten er i øjeblikket i gang med
mæglingsbestræbelser for at få standset
konfrontationerne mellem Israel og
militante palæstinensere.

=== citat slut ====

and ...

=== citat start ===

TV2 Text (Norway, p 139) Man 10 10.mar (2008, CET) 14:56:31

Arkiv 6/10 (givetvis fra i lørdags)

Hamas bekrefter Iran-forbindelse

For første gang bekrefter en av de
militære lederne i Hamas de sender
militante på treningskurs i Iran. En
kilde i Hamas sier til den britiske
avisen The Times at Hamas har sendt
folk til Iran for å få opplæring i
taktikk og våpenteknologi siden Israel
trakk seh ut av Gazastripen i 2005.
150 Hamas-militante er i Iran nå,
og150 har allerede fullført
treningskurs på mellom 45 dager og
seks måneder.

=== citat slut ====

Hmm ...

Memory on (from Colombia/Venezuela) ...

7391 news:7wcBj.22$rS2...@news.get2net.dk

> [...]

> Dette var den sidste advarsel, der blev givet til alle de kristne i 164
> landsbyer, som ligger i et landområde i staten Meta, Colombia, hvor
> guerillasoldaterne har næsten fuldstændig kontrol.
>
> I 2007 blev presset på de kristne øget, og antallet af unge, som med tvang
> er blevet rekrutteret som guerillasoldater, er steget. Guerillasoldaterne
> har igen og igen åbent erklæret, at de kristne er fjender af revolutionen,
> og at de bør behandles som sådanne. Bare i løbet af de sidste få dage før
> denne artikel blev skrevet, har seks teenagere måttet flygte fra landsbyen

Hmm ...

Hvor mange gisler er der i paradis(, ET) ?

ET-Break:
(2008-03-10, Monday, day no 70, CET 14:48:29, delay 0, GMT 13:48:29)
- "Ingen."

Glæder mig at høre ... :-)

Der er en ting, som er værre end gidseltagning, og det er drab på
uskyldige...

CET 15:01:00, delay 0
- "Enig."

Hvorfor forfølge...

Jesus-Beak:
(2008-03-10, Monday, day no 70, CET 15:05:5x-3, delay 0)
- "Mig ?"

(Tja ... jeg havde tænkt mig at skrive friends-of-ET, men så kom
Jesus-Breaket)

-

"Other" news:

(Kilde: MetroXpress, Monday, 10. marts 2208, side 12)

(NB! Teksten www. tilføjet undervejs)

=== citat start ===

Er det en ufo, eller er det en joke ?

... www.Ufoevidence.org , hvor store mængder ufo-observationer fra hele
verden er at finde. ...

=== citat slut ====

Research-program on!

Hmm ...

(Én, der IKKE bryder sig om gidseltagning og drab på uskyldige)

Et Udsagn:

Memory on:

6512 news:4uh1i.68$TD5...@news.get2net.dk

> ET bist einem pilfinger (luskebuks, sneak, Sneaky Pete) ... :-)

She is 500 years old, but still young. Pretty woman ... :-)

ET-Break:
(2008-03-10, Monday, day no 70, CET 16:01:42, delay 0)
- "Can You follow me ?"

(in that thinking)

Yes, of course, ET ... :-)

Hmm ...

Memory on:

7114 news:ljKMi.19$0z...@news.get2net.dk

> Input memory from the movie '2001'
>
> Sorry. I don't have time to be just-a-monkey. EOD ... :-(

Det er svært at sige, hvad Kanzi fik ud af det !

Last OUTPUT: 7391 news:7wcBj.22$rS2...@news.get2net.dk

ET-Info: 7134 news:2NlNi.5$dt...@news.get2net.dk File-number: 7392

"Jesus-loves-you" skrev
7392 news:BhdBj.24$Nw...@news.get2net.dk

> [...]
>
> Memory on:
>
> 6512 news:4uh1i.68$TD5...@news.get2net.dk

> She is 500 years old, but still young. Pretty woman ... :-)

DR1 s145 ons 16 apr (2008, CET) 01:58:29

20:39 (15/4-08, CET, red.)

Genforeningskansleren gifter sig

Syv år efter hustruens død vil
Tysklands genforeningskansler, Helmut
Kohl, hurtigst muligt gifte sig med sin
35 år yngre kæreste.

Maike Richter har været Kohls sekretær
siden han sad i Kanslerministeriet. Nu
bliver hun hans lovformelige kone.

Kilder tæt på Kohl siger, at han med
kæresten ved sin side har fået nyt
livsmod, efter at hustruens selvmord
ramte ham hårdere end skandalen om
CDU's sorte kasser, som i 2000 kostede
ham æresformandskabet i sit parti.

Kohl er den kansler, der har siddet
længst på posten siden Otto von
Bismarck.

=== citat slut ====

GutenTag (freund)...

ET-Break:
(2008-04-16, Wednesday, day no 107, CET 01:56)
(2008-04-15, Tuesday, day no 106, GMT 23:56)
- "Hilsen fra mig."

(Why) ?

Noget angående ...

Balkan-krigen i 1990'erne ?

Afviklingen af kold-krigen ?

or ...

Hmm ...

Internal searchstring 'Kohl' on.

Found:

1611 news:muK0c.102339$jf4.6...@news000.worldonline.dk

> [...]
> tiserer vor verdslige domstole ikke legalisering af selvtægt (herunder
> drab), idet den Europæiske menneskerettighedskonvention foreskriver,
> at enhver anklaget er úskyldig indtil bevis foreligger (se Afsnit I,
> Art.6, stk 2.). Det påhviler alene den Udøvende og Dømmende Magt at
> straffe lovovertræderne (Selvtægt er forbudt i civiliserede lande).
>
> Konklusion:
> ----------
> Koranen godkender 100 % øvrighedens (Domstolenes) retsforfølgelse af
> terrorister samt deres bagmænd, også selvom de skulle befinde sig i

CET 02:13
- "Welcome onboard."

Gosch, mener du det ærligt (skønt der her blot er tale om en talemåde), ET ?

CET 02:14
- "Drusjki."

(russisk talemåde, hvilket betyder '(sig det med) blomster)', til en man
holder af, en ven/kæreste.)

?

(Kohl's) internal business:

(How to disarmering einem nuclear-war.)

Pave-nekrologen
3774 news:H6E3e.109211$Vf.41...@news000.worldonline.dk

> Det var i de dage da Menneskeheden stod på afgrundens kant - og nær havde
> begået globalt kollektivt selvmord gennem et atomragnarok - at et menneske
> stod frem - kaldet af Gud - for at tjene Ham i Hans vingård. Og han tjente
> Gud efter bedste evne til gavn for Menneskeheden. Det kollektive
> selvmordsvanvid blev stoppet - i tide.

CET 02:28
- "I remember."

*Only* 500 years old, og dog ret fornuftig. Selv en ældre herre kan gå hen
og få livsmodet tilbage og ligefrem blive SMASK HAMRENDE FORELSKET. Pretty
sKAT ... :-)

And then I heard the voice of a cat at CET 02:57. It came from ET.

Are You( wild ?)...

CET 02:58
- "Yep ... Sir."

Catch-the-foxes.