Iraq - DADDY-Break (0510)

DADDY-Break (2003-04-09, CET 22:03).

- "Det skal du (gentage betinget Amnesti-tilbud, file 0394)."

Yes, my Lord:

I can NOT give You any guaranty, yet - the People-of-Iraq are angry and
wants bloody revenge.

But we will give You this guaranty (If/when the President of United States
send out this message): If You surrender to the Allied Force lead by USA,
You will get a fair trial at the International Court of Justice (we want
Justice, not revenge).

If You surrender now, You will get an amnesty of condition (if/when the
International Court of Justice send out this message); because You decided
to quit-the-bad-deal with the massmürderer and by this saving many people's
life!

With love from
Mogens Kall
The servant of Michael
Internal:

File-name:
Iraq - DADDY-Break (0510)

This file has been send to
dk.politik
WhiteHouse
The International Court of Justice

Time for OUTPUT:
2003-04-09, Wednesday, CET 22:17

Christian B. Andresen

"Kall, Mogens" <mogen...@ikke.til.raadighed.dk> wrote in message

> With love from
> Mogens Kall
> The servant of Michael

Jeg er forholdsvis ny i dk.politik, hvad mener du med "The servant of
Michael" ?

--
mvh/rg. From The Sum of all Fears:
Christian [In a Nuclear Arms depot in Russia, during an inspection]

"Christian B. Andresen" skrev:

> Jeg er forholdsvis ny i dk.politik, hvad mener du med "The servant of
> Michael" ?

Dit spørgsmål kræver et svar:

Input from file 0146
Re: Dagens Ord (0144)
0146
dk.livssyn.kristendom
17. november 2002 15:03
... (klip 2003-04-10)

Første gang jeg hørte navnet Michael, undrede jeg mig også. Sidenhen har jeg
fundet ud af, at han var/er Ærkeenglen Michael (Dan 10,13.21; 12,1. Judas
9. Åb 12,7). Han friede mig engang ud af djævelens klør (1979-80) og ledte
mig hen til Golghata's kors, hvor jeg - for første gang - mødte Jesus
personligt og fik fred-med-Gud. Sidenhen har vi vandret sammen på
Herrens-Vej.

... (klip 2003-04-10)
--- END of memory from file 0146 ----------------------------------

Mvh.

Mogens Kall
The servant of Michael

Internal:

File-name:
Re: Iraq - DADDY-Break (0510)
0514

This file has been send to
dk.politik

Time for OUTPUT:
2003-04-10, Thursday, CET 13:35

Christian B. Andresen

> Dit spørgsmål kræver et svar:
>
> Input from file 0146
> Re: Dagens Ord (0144)
> 0146
> dk.livssyn.kristendom
> 17. november 2002 15:03

snip en masse.

Bekræfter mig i at Mogens Kall er en daemon / maskine :-)

arc@na

"Christian B. Andresen" <mailto:user...@domain.country> wrote in

> Jeg er forholdsvis ny i dk.politik, hvad mener du med "The servant of
> Michael" ?

Han mener: "Smid mig hurtigst muligt i dit killfilter"... ;-)

arc@na
http://www.konnections.com/airlift/candy.htm

Peter

"Christian B. Andresen" <mailto:user...@domain.country> wrote in message

> "Kall, Mogens" <mogen...@ikke.til.raadighed.dk> wrote in message

> Jeg er forholdsvis ny i dk.politik, hvad mener du med "The servant of
> Michael" ?

Jeg tror nok nogen mente at han er psykisk syg.

Christian B. Andresen

"arc@na" <thi...@n.invalid.email.org> wrote in message

> "Christian B. Andresen" <mailto:user...@domain.country> wrote in

> Han mener: "Smid mig hurtigst muligt i dit killfilter"... ;-)

Det er slet slet ikke nok til at komme i mit killfilter. Der er kun nogle
meget få nøje udstødte.