Bolivia - Bist ET einem kommunist, oder was ? - Was: 8 dræbt i Bolivia + ET-message to Bolivia

"Jesus-loves-you" skrev
7989 news:gad7a6$7t$1...@newsbin.cybercity.dk
7996 news:gafrte$12q8$1...@newsbin.cybercity.dk

[ ... ]

[ ... ]
> Det påhviler derfor *ansvarlige* ledere at holde ro i egne rækker (i alles
> fællesinteresse).
[ ... ]
> Det er - for øvrigt - IKKE tilladt for kristne at deltage i voldelige
> protester. Højest civil ulydighed kan komme på tale...
>
> ET-Break:
> (2008-09-13, Saturday, day no 257, CET 09:48, GMT 07:48)
> - "Amen."
>
> Det er således ikke nok at slå korsets tegn på sit bryst, således som
> "visse" ledere har for vane i håbet om at lokke kristne på afveje (ind i
> hadets og voldens gade), men således er Kristi sindelag ikke, og skal
> derfor heller ej være vores (1.Kor. 13 + Phil 2,5).

News:

=== citat start ===

SVT Text 138 Tis 16 Sep (2008, CET) 10:37:48

Toppmøte ger stød till Morales

Presidenter som samlats før krismøte
i Chiles huvudstad Santiago ger i ett
uttalande sitt starta stød till
Bolivias president Evo Morales.
Orolighederna i Bolivia ær skælet
till toppmøtet.

Presidenterna från Argentina, Brasi-
lien, Chile, Colombia, Ecuador, Para-
guay, Uruguay och Venezuela står bakom
uttalandet i går kvæll. De avvisade
samtidigt en uppsplittring av Bolivia.

Argentinas Cristina Kirchner Sadi att
presidentterna var eniga om uttalandet.
Møtet arrangerades av Unasur - Syd-
amerikas motsvarighet till EU.

=== citat slut ====

(De avvisade samtidigt en uppsplittring av Bolivia) ...

ET-Break:
(2008-09-16, Tuesday, day no 260, CET 10:42:1x-19, delay 0)
(2008-09-16, Tuesday, day no 260, GMT 08:42:1x-19, delay 0)
- "Mycha bra."

Hmm ... (memory on from) ...

7998 news:gaik28$2b77$1...@newsbin.cybercity.dk

> Man kan sige om Jens Erik, hvad man vil, men én ting har han i hvert fald
> fået fat i, og det er følgende:
>
> 7954 news:g9prrj$1fcr$1...@newsbin.cybercity.dk

(Kærlighedsloven de la Jesus Christ, )

Du skal ...

4695 news:N138f.72070$Fe7.2...@news000.worldonline.dk

> Jesus siger:
>
> "Gør mod andre mennesker sådan,
> som I vil, at de skal gøre mod jer!"
> (Luk.6,31)
>
> Det er mig således IKKE tilladt at opføre mig tarveligt overfor jer og
> andre ... :-)

Du skal gøre mod andre, hvad du ønsker, de skal gøre mod dig...

CET 10:45:38, delay 0
- "Netop."

Vi går IKKE ind for Mugabes tag-selv-bord, som det blev praktiseret i
Zimbabwe i år 2000, men det er urimeligt, dersom 90% af landet ejes af nogle
få rigmænd, altså en gruppe på højest nogle få promille af befolkningen. De
fattige har jo ikke en ærlig chance for at overleve:

Du ka' ikke få nogen uddannelse, for du har ingen penge,
du ka' ikke få noget job, for du har ingen uddannelse,
og du ka' heller ej dyrke jorden, for du har ingen jord.
Ergo er du - reelt set - dømt til undergang ... :-(

Er det (sådan Jesu kærlighedsbefaling skal forstås? - Udsultning ?)...

CET 10:53:59, delay 0
- "Spørger jeg."

Grådighed (navnlig på andres bekostning) har (aldrig været en kristen
dyd)...

CET 11:07
- "NEVER."

CET 11:07
- "Og bliver det heller ej."

CET 11:08
- "Skulle jeg hilse og sige."

CET 11:08
- "Fra Øvrigheden."

CET 11:08
- "Vor."

CET 11:08
- "Deroppe."

CET 11:08
- "(in the stars)."

Last OUTPUT: 8010 news:gamm16$1nm8$1...@newsbin.cybercity.dk
http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/msg/4dd821ad2099d41b
( http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ). File-number: 8011

"Jesus-loves-you" skrev
8011 news:ganui0$2aef$1...@newsbin.cybercity.dk

ET-Break:
(2008-09-16, Tuesday, day no 260, CET 11:37, GMT 09:37)
- "Listen."

CET 11:37
- "Please."

The ET-music 006 was on-air at that time:

Subject: Re: News from Your Big-sister -
Was: ... - The main-program (message from ET, Aliens)
5827 news:Ri4_g.25$k21...@news.get2net.dk
5829 news:6w6_g.34$80...@news.get2net.dk

> 006, Sissel, nordisk vinternatt, Track08, Bereden väg för Herran:
>
> Bereden väg för Herran
>
> Svensk Folketone / Frans M. Franzèn
>
> Bereden väg for Herran
> berg sjunken djup stån opp!
> Han kommer han från fjärran
> var sedd av fädrens hopp.
> Rättfärdighetens förste
> av Davids hus den störste
> Velsignad vare han
> som kom(mer, red.) i Herrens namn.
>
> Kring jordens länder alla
> skall denna lovsång skalla
> Velsignad vare han
> som kom (mer, red.) i Herrens namn.

It's about Your future, Mankind (NOT only the past) ... :-)

CET 11:41
- "Bered."

CET 11:42
- "Den veg."