IAEA antyder iransk atomvåbenønske

TV2 TTV s154 Tir 09 Mar (2004, CET) 18:03:30

IAEA antyder iransk atomvåbenønske

Et udkast til en resolution fra Det
Internationale Atomenergiagentur IAEA
mere end antyder, at Iran gennem sit
atomprogram søgte at udvikle atomvåben.

Iranerne "siger, at programmet er ci-
vilt, men der er tvivl", siger en vest-
lig diplomat ved IAEA i Wien.

"Hvis det er civilt, hvorfor producere-
de de så plutonium, hvorfor producerede
de polonium-210, hvorfor er værksteder
ejet af militærindustrielle organi-
sationer," fortsætter diplomaten med
henvisning [til] de våben-egnede ting, IAEA
har fundet i Iran
--- 9. mar. 16:27 -----------------------------------------

*The Day after*:
Og hvorfor greb verden ikke ind ?

The servant of Michael

Last-Informationfile:
1575 news:llb_b.95801$jf4.5...@news000.worldonline.dk

File-number:
1658

Norma

"Kall, Mogens" <mogen...@ikke.til.raadighed.dk> skrev i en meddelelse

> TV2 TTV s154 Tir 09 Mar (2004, CET) 18:03:30

Øh. først læste jeg det som IKEA :)

Nå; men hvem vil Iran bruge deres masseødelæggelsesvåben imod?

De er efter sigende ret nemme at fremstille; men hvad skal de bruges til, og
hvem ville turde bruge dem, jeg mener, alle har dem, så kast en bombe og du
får selv 10 igen.

Norma

Zeki

>(...) men hvad skal de bruges til

Som afskrækkelsesmiddel. Det var ligesom det den kolde krig gik ud på.

> hvem ville turde bruge dem

Forhåbentligt ingen som er ved deres fulde fem. Men nu er USA jo ved at
bygge disse her mini-atomvåben. Hvad de skal bruges til, eller hvad deres
formål er, kan vi jo kun gisne om.

mvh Zeki

John Smithy

Det kan jo väre ligemeget hvad IAEA siger.....USA underkender deres resultat
alligevel....og förer offensivt krig - IMOD FN (med Danmark hjälp, nyttige
idioter).

igen igen igen ULOVLIGT KRIG - som DK sender soldater til... - I vill
åbenbart selve invaderes?(siden det jo åbenbart er OK at invadere + före
offensivt krig) Det er en kämpestor juridisk skandale.

JS

"Norma" skrev

> "Kall, Mogens" <mogen...@ikke.til.raadighed.dk> skrev i en meddelelse

> Øh. først læste jeg det som IKEA :)
>
> Nå; men hvem vil Iran bruge deres masseødelæggelsesvåben imod?

Retorikken i Iran siden revolutionen i 1979 har været "den store satan
(USA)" og "den lille satan (Israel)", så disse 2 lande er nok primær-målene.

> [...]
> og
> hvem ville turde bruge dem, jeg mener, alle har dem, så kast en bombe og

Ja, sådan tænker en fornuftig mand som dig, Norma (apropos
*afskrækkelsesmiddel*), men prøv at forklare det til en hjernevasket,
religiøs, fanatisk galning, som tror at han/hun får evigt liv hos Gud ved
denne selvmordsterrorhandling (apropos al-Qaeda).

A-krigen starter muligvis i Jerusalem (ødelæggelsens vederstyggelighed =
atombombe ?, Matt 24,15), og Menneskeheden er ikke i stand til at tage de
nødvendige skridt for at forhindre det.

Da skal der komme 'en stor trængsel, hvis lige ikke har været fra verdens
begyndelse indtil nu' (anno år 30 e.Kr. Matt.24,21).

Menneskeheden vil næsten blive udryddet (Matt.24,22)

Goodbye Mankind - See You in Heaven !

The servant of Michael

Last-Informationfile:
1575 news:llb_b.95801$jf4.5...@news000.worldonline.dk

File-number:
1660

John Smithy

Hvis jeg ikke husker HELT forkert - så var Hans Blix [Läs hans bog! kom for
en uge siden] chef for IAEA, för han blev chef for våbeninspektörerne. (den
er på svensk, men det skal vel den normale dansker klare)

Han fortäller bla at USA begynte en propaganda om at han var
HOMOSEXUEL(vilket jo kan väre ligemeget, men nu er han altså ikke det), og
at man havde hemlige mikrofoner (bugs) i hans FN kontor (bekräfted af en
brittisk minister, hende der blev fyred for et år siden).

Du kan jo ikke påstå at det er demokrati. Det er i det närmeste at
sammenligne med Tyskland attack+offensiv imod Polen 1939. FN er/blev jo til
for at just hindre den slags, ikke sant?

JS

Norma

"Kall, Mogens" <mogen...@ikke.til.raadighed.dk> skrev i en meddelelse

Jeg kan ikke se nogen som helst advarsel andet end tomme trusler i Biblen.

De begivenheder burde i øvrigt være indtruffet for længe siden, så man må
sige, at Biblen har vist sig ikke at have nogen gyldighed længere.

Men, det kan da godt være, at verden går under i din levetid, Mogens, men
således har mange generationer inden dig frygtet.

Hvad skal vi bruge det?

Norma