Baltikum - Imperialistiske Rusland, Atomar decentralisering nødvendig samt ligeledes mht. missilforsvaret

"Jesus-loves-you" skrev
4498 news:gCxZe.68861$Fe7.2...@news000.worldonline.dk

> ... Ihukom fx. da Polen søgte optagelse
> i NATO og insisterede på (for en sikkerheds skyld) at have opstillet
> atomvåben.
>
> Vi måtte forklare dem nødvendigheden af at have et delay i
> atomangrebsvarslingssystemerne. Polene lå (og ligger fortsat) al, al for
> tæt op af Ruslands Østersøflåde. Dersom Russerne ikke havde (og har)
> minimum 10 minutters varsel ved et eventuelt atomangreb, vil der jo på
> tilsvarende vis være kortere betænkningstid. Et uheldigt meteor-nedslag i
> området kunne således forårsage en global úønsket atomkrig.

News:

=== citat start ===

TV2 TTV s152 lør 09 Aug (2008, CET) 19.28.27

Baltikum: Imperialistiske Rusland

De baltiske EU-lande Estland, Letland
og Litauen samt Polen opfordrer EU og
NATO til at modsætte sig Ruslands "im-
perialistiske" politik over for Ge-
orgien, fremgår det af en erklæring.

"EU og NATO må tage initiativ til at
modsætte sig spredningen af imperia-
listisk og revisionistisk politik i den
østlige del af Europa," siger lederne
for de fore lande i en erklæring, hvor
de samtidig kraftigt fordømmer Ruslands
handlinger i striden om den georgiske
udbryderrepublik Sydossetien.

9. aug 19:20

=== citat slut ====

Atomar revidering:

Når/dersom NATO ikke kan eller vil forsvare sig selv, da ér atomar
decentralisering blevet en nødvendighed (for Baltikum, Polen, Danmark og
ikke mindst Georgien und so weiter); altså dét at ha' evnet til *altid* at
kunne slå igen (gengælde) ... no matter what ...

Dét har en afskrækkende virkning modsat ... (spytslikkeri) ...

SAMT ...

(vedr. det defensive missilskjold)

5590 news:M5ncg.17816$7p2....@news.get2net.dk
6387A news:bLlTh.8$oD...@news.get2net.dk

> [...]
> - "Amen."
>
> Det er mildelst talt noget pis, dét den russiske regering har gjort mht.
> det
> iranske atomvåbenprogram, men vi har INTET udestående med det russiske
> folk.
> De er vores venner og er (ligesom vi) inviteret med til det store
> interstellare Bryllup ... :-)
>
> Derfor vil det nok være hensigstmæssigt at tilbyde Rusland at indgå som
> partner i raketskjoldet. Så kan vi alle sammen være (i nogen grad)
> beskyttet overfor sådanne angreb.
>
> Ihukom fx. følgende hypotetiske (?) situation:

Ordene ...

> Derfor vil det nok være hensigstmæssigt at tilbyde Rusland at indgå som
> partner i raketskjoldet. Så kan vi alle sammen være (i nogen grad)
> beskyttet overfor sådanne angreb.

... annulleres hermed; idet det er BIDENDE nødvendigt, at missilforsvaret
*virker* UDENOM Rusland, apropos deres ulovlige overfald på Georgien i disse
dage !!!

Last OUTPUT: 7763 news:g7keip$2vhh$1...@newsbin.cybercity.dk
http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/msg/5b001b21207d4ab4?
( http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ). File-number: 7764