Saudi Arabia - DADDY-break igt Idi Amin (0524)

Input News from Urban Monday 21. July 2003:

Idi Amin i koma

Kampala - Ugandas tidligere diktator Idi Amin ligger i koma og er under
behandling på et hospital i Saudi-Arabien, oplyser en af hans koner til
nyhedsbureauet AFP.
"De har fortalt mig, at han er i koma og holdes kunstigt i live. Vi
venter fortsat på flere informationer," sagde Madina Amin i en
telefonsamtale fra Ugandas hovedstad, Kampala.
Amin har ikke været i Uganda, siden tanzaniske soldater og ugandiske
oprørstyrker fordrev diktatoren 11. april 1979. Amin styrede Uganda med hård
hånd mellem 1971 og 1979.

/ritzau/AFP
--- END of News --------------------------------

So - You still have this evil person in Your country!

Shame on Islam!

Input memory (file 0524)

"Kall, Mogens" <mogen...@ikke.til.raadighed.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Do it now!
>

> Hebr. 4,12-syntax:
>
> Searchstring: "Achtiverüng"
>
> Found Indication no 1:
>
> The dead of Iver Hansen (2003-03-11)
> (Law no. 7 (Ex 20,14 - Do NOT commit adultery) broken - ?)
> Time of delay: around 8 hours.
> Internal-syntax: 1.Pet 4,17 - ?
>

> Yours, with a "little" break of respect
> Mogens Kall
> The servant of Michael
> Internal:
>
> File-name:
> Saudi Arabia - DADDY-break igt Idi Amin (0524)

Yours with a BIG break of respect
Mogens Kall
The servant of Michael
Internal:

File-name:
Re: Saudi Arabia - DADDY-break igt Idi Amin (0524)
0639

OUTPUT-Ordre:
DADDY-Break (2003-07-21, CET 12:45)
- "Det skal du (gentag krav vedr. SA: Idi Amin)."

This file has been sent to
dk.politik
The government of Saudi Arabia
International Court of Justice
The Danish Parliament (Folketingets medlemmer)

Time for OUTPUT:
2003-07-21, Monday, CET 13:18