Ruslands præsident siger, at russisk militær-angreb på Georgien stopper

"Jesus-loves-you" skrev
7787 news:g7rhut$2h3u$1...@newsbin.cybercity.dk...

> [ ... ]
>
> Ruslands udenrigsminister Sergei Lavrov forlanger dit-og-dat, og navnlig
> the Russian Empire über alles.
>
> Klap i, Lavrov. Du står selv anklaget for Domstolen° og kommer derfor også
> til at( dingle i galgen)...
>
> ET-Break:
> (2008-08-12, Tuesday, day no 225, CET 10:27, GMT 08:27)
> - "Vent og se."

News:

=== citat start ===

TV2 NEWS 142 Tir 12 Aug (2008, CET) 10.57.04

Rusland: Vi stopper militær-angreb

Ruslands præsident, Dmitrij Medvedev,
siger ifølge russiske nyhedsbureau, at
han har givet ordre til at stoppe den
militære operation i Georgien.

TV 2/Nyhederne følger sagen ...

opd. 12. aug 10:54 (CET, red.)

=== citat slut ====

Input memory from ...

7786 news:g7qibt$26dd$1...@newsbin.cybercity.dk

Og det gælder selvfølgelig hele Georgien, *inklusiv* Abkasien og
Sydossetien...

ET-Break:
(2008-08-12, Tuesday, day no 225, CET 10:58:53, delay 0, GMT 08:58:53)
- "SKAL."

CET 11:05
- "UD."

CET 11:05
- "NU."

Last OUTPUT: 7788 news:g7rilb$2hb5$1...@newsbin.cybercity.dk
http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/msg/5b001b21207d4ab4?
( http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ). File-number: 7789

"Jesus-loves-you" skrev
7789 news:g7rjto$2htl$1...@newsbin.cybercity.dk

Altså:

Vi får dem (russerne) ikke frivilligt til at forlade deres tyvstjålne
områder (og dermed tabe ansigt) ...

7766 news:g7lfvp$afp$1...@newsbin.cybercity.dk

> Der er olie i området, akkurat som tilfældet er i Tjetjenien. Så i
> virkeligheden handler det her om begær efter naboens ejendom (law no 10...
[ ... compare with ...]
> David have 40 koner (den horebuk) og alligevel ku' han ikke holde nallerne
> for sig selv. Han forførte Uria' hustru Batseba ... (2.Sam. 11-12)...

... så *hvis* de trækker sig ud af Georgien, da må forklaringen være, at
et-eller-andet TVINGER dem hertil...

( Med andre ord er det blevet en indirekte måde at udforske, *om* der nu
også vitterlig ér noget om snakken mht. ET i vort solsystem und so weiter.)

ET-Break:
(2008-08-12, Tuesday, day no 225, CET 12:27:15, delay 0, GMT 10:27:15)
- "Watch me."

Yes, Sir!

Last OUTPUT: 7790 news:g7rmgs$2inl$1...@newsbin.cybercity.dk
http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/msg/5b001b21207d4ab4?
( http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ). File-number: 7791

Poul E Hansen

On 12 Aug., 12:37, "Jesus-loves-you" <John15...@1.John4.8.Heaven>
wrote:
> [...]

> også vitterlig ér noget om snakken mht. ET i vort solsystem und so weiter.)

tsk tsk, russernes mål var at få Georgien ud af syd-Ossetien.
Jeg ved ikke hvem der har ret til det land - ang. Georgisk
Natomedlemsskab, blev det forhindret af at Georgien ikke kontrollerer
hele sit territorium. Hvad mon vestens rolle har været her - har vi
givet Georgien falske forhåbninger om at de kan beholde Sydossetien?

"Jesus-loves-you" skrev
7791 news:g7rp4s$2job$1...@newsbin.cybercity.dk

Compare with ...

(Filisterne røver Pagtens Ark)

1. Samuel 5

and

(Arken sendes tilbage)

1. Samuel 6 especially verse 12a

NB! husk sonegave (verse 8) !!!

> [...]
> weiter.)
>
> ET-Break:
> (2008-08-12, Tuesday, day no 225, CET 12:27:15, delay 0, GMT 10:27:15)

Last OUTPUT: 7791 news:g7rp4s$2job$1...@newsbin.cybercity.dk
http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/msg/5b001b21207d4ab4?
( http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ). File-number: 7792

"Poul E Hansen" skrev

[ ... file 7791 ... ]

> [...]

> hele sit territorium. Hvad mon vestens rolle har været her - har vi
> givet Georgien falske forhåbninger om at de kan beholde Sydossetien?

Last Poul E Hansen interrupt was ...
7742 news:g7723g$k2q$1...@newsbin.cybercity.dk

Du skrev:

> Jeg ved ikke hvem der har ret til det land

Områderne Sydossetien og Abkasien tilhører Georgien. Spørg evt. den
Internationale Domstol i Haag. Det er den *civiliserede* måde (modsat
barbari) at løse den slags problemer på.

(Undskyld dette lille break, Poul. Der er medhør på.)

> - ang. Georgisk
> Natomedlemsskab, ...

Den side af sagen ér på en måde irrelevant. Vi mennesker ka' bare ikke
tillade os at gå rundt og hugge hinandens geografiske territorier !!!

Men det er selvfølgelig soleklart (efter denne statsundergravende virksomhed
iværksat af ruslands øverste ledelse, som derfor nu står anklaget for
Domstolen°), at Georgien og Ukraine (og andre lande) IKKE ka' føle sig
trygge (for den russiske bjørn), førend de er kommet med i alliancen !

(De russiske psykopater med stormagtsimperialistiske drømme har i denne
henseende kvajet sig gevaldigt, for ved deres overfald på denne demokratiske
selvstændige stat, som Georgien er, har man indirekte understreget den
BIDENDE nødvendighed af et medlemskab med en forsvarsalliance, som - vel og
mærket - er UAFHÆNGIG af Rusland og navnlig deres lovløse psykopater!)

> ... blev det forhindret af at Georgien ikke kontrollerer
> hele sit territorium. ...

Nej. Det kan man ikke sige. Det var sådan set NATO, der ikke i første omgang
gav Georgien et medlemskab, fordi man ... (spytslikkeri overfor Rusland) ...

Og dog!

> ... Hvad mon vestens rolle har været her - har vi

> givet Georgien falske forhåbninger om at de kan beholde Sydossetien?

Russerne - eller rettere sagt: Sovjetunionen - prøvede også at hugge
Bornholm, da de besatte øen med forudgående bombninger, mens vi andre
festede den 5. maj 1945 og dagene frem.

Bornholms *befrielse* kom først ca. et år senere !!!

Sådan ér tyveknægte bare.

Og det er også præcis tilfældet mht. Abkasien og Sydossetien, og hele
Georgiens Sortehavskyst, Ukraines Krim-halvø osv.

Og tyveknægte bliver ved med at stjæle, lige indtil nogen eller noget
standser dem.

Og det er dét, jeg (og andre) er i gang med at undersøge, apropos ET und so
weiter ... :-)

ET-Break:
(2008-08-12, Tuesday, day no 225, CET 13:29, CET 11:29)
- "Watch me."

Yes, Sir!

Last OUTPUT: 7792 news:g7rqeh$2k7n$1...@newsbin.cybercity.dk
http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/msg/5b001b21207d4ab4?
( http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ). File-number: 7793

"Jesus-loves-you" skrev
7793 news:g7rs91$2kt1$1...@newsbin.cybercity.dk

Det, der så er sket i Georgien mht. Sydossetien og Abkasien, svarer til at
Sovjetunionens russere så flytter bopæl til vores ø Bornholm, og så
forlanger at eje dette stykke af vores land !!!

Danmark burde derfor komme Georgien til undsætning ved at lukke Østersøen
for gennemsejllads af Russiske skibe, både civilie og militære.

Og Tyrkiet kunne lukke Sortehavet.

Og vi kunne alle *boykotte* Rusland økonomisk.

Undlader vi at gøre det, da overfalder de psykopatiske russiske svin
Ukraine, og hvis de slipper godt fra det, så overfalder de Estland, Letland
og Litauen und so weiter. Psykopater forstår kun ét sprog ... :-(

Så hvis du ikke vil ha' stjålet din ejendom, da skal du sørge for en god,
kraftig lås på hoveddøren. Og hvis det lykkedes tyven alligevel at komme
ind, så lav nogle dødsfælder, fx. 30.000 volt på dørhåndtag og noget i den
dur !!!

Et Udsagn:

Jamen jeg ka' jo ikke gøre for, at du befinder dig inde i mit hus. INGEN har
bedt dig om det, så det er absolut *selvforskyldt*, at du nu er død af et
hjerteslag, din gavtyv!!!

ET-Break:
(2008-08-12, Tuesday, day no 225, CET 15:38, GMT 13:38)
- "Forstod du den ?"

Det var "vist nok" et spørgsmål til psykopatus.

> [...]
> so weiter ... :-)
>
> ET-Break:
> (2008-08-12, Tuesday, day no 225, CET 13:29, CET 11:29)

Last OUTPUT: 7793 news:g7rs91$2kt1$1...@newsbin.cybercity.dk
http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/msg/5b001b21207d4ab4?
( http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ). File-number: 7794

"Jesus-loves-you" skrev
7794 news:g7s3t1$2nk1$1...@newsbin.cybercity.dk

[ ... ]

Og hvis du så ikke slikker dem i røvhullet, så myrder de dig, apropos the
Srebrenica-massacre !!!

En våbenhvile kan man jo når-som-helst afbryde, ved at postå ... (You know)

Hold op med at vær' så *naiv* ...

Last OUTPUT: 7794 news:g7s3t1$2nk1$1...@newsbin.cybercity.dk
http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/msg/5b001b21207d4ab4?
( http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ). File-number: 7795

Poul E Hansen

On 12 Aug., 13:30, "Jesus-loves-you" <John15...@1.John4.8.Heaven>
wrote:

> Områderne Sydossetien og Abkasien tilhører Georgien. Spørg evt. den
> Internationale Domstol i Haag. Det er den *civiliserede* måde (modsat
> barbari) at løse den slags problemer på.

Ang. Sydossetien (hvor krigen startede) - ja de ville nok sige
Georgien har retten. Men det skyldes jo at Stalin (som forresten var
georgier) engang indlemmede det i Georgien. Jeg ved ikke hvem det
tilhørte før. Så meget må afhænge af hvad sydosseterne selv ønsker -
men også af om Georgien rigtigt har kontrolleret området, hvis det
skal give mening at påberåbe forbudet mod at indvadere (russernes
invasion p.t.) suveræne stater. Men russerne har selv været
imperealistiske i området - min pointe er at din sammenligning med fx.
Bornholm ikke går her.

> [...]
> mærket - er UAFHÆNGIG af Rusland og navnlig deres lovløse psykopater!)

Jo det skulle have været et af argumenterne.

"Jesus-loves-you" skrev
7793 news:g7rs91$2kt1$1...@newsbin.cybercity.dk

> "Poul E Hansen" skrev
[ ... ]

[ ... ]

> Nej. Det kan man ikke sige. Det var sådan set NATO, der ikke i første
> omgang gav Georgien et medlemskab, fordi man ... (spytslikkeri overfor
> Rusland) ...
>
> Og dog!

Klokken ca. 20:30 havde TV2 NEWS nogle undertekster. En af den lød:

NATO's tilbud til Georgien om optagelse i alliancen står fast.

Memory-interrupt from ...
7795 news:g7s62c$2ofv$1...@newsbin.cybercity.dk

Fine ... :-)

Last OUTPUT: 7798 news:g7spe9$3093$1...@newsbin.cybercity.dk
http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/msg/5b001b21207d4ab4?
( http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ). File-number: 7799

> [...]

> - "Watch me."
>
> Yes, Sir!

Klokken ca. 20:30 havde TV2 NEWS nogle undertekster. En af den lød:

Rusland: Vi bliver i georgiske republikker til der er faldet ro.

Med andre ord: Landområder i Georgien er *besat*, tyvstjålet ... :-(

Last OUTPUT: 7799 news:g7sq70$30in$1...@newsbin.cybercity.dk
http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/msg/5b001b21207d4ab4?
( http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ). File-number: 7800

"Poul E Hansen" skrev

[ ... file 7793 ... ]

=== citat start ===

=== citat slut ====

Det er netop heri fidusen består, Poul:

*Uanset* hvad du og jeg og alle andre mener om dette emne, da skal det til
syvende og sidst være en uafhængig domstol, som udstikker retningslinierne
ved domsafsigelse.

Hvorfor ?

Fordi du og jeg kan ha' taget fejl osv.

-

Du skrev:
> Ang. Sydossetien (hvor krigen startede) ...

Nej. Krigen startede på Putins skrivebord, forstået på den måde, at
georgierne hoppede i en fælde, som de russiske psykopater havde planlagt for
lang tid siden.
De vidste jo godt, at georgierne ikke i al evighed ville finde sig i at
blive beskudt (fra oprørsbaser i Sydossetien).
Man ku' altså *provokere* dem til et modangreb, som man så i
propagandaøjemed kunne vise de dumme (?) sovjetborgere ... øh, vrølv ...
russere ... og dermed "legitime" angrebet på Georgien.

Strategien kendes i militærkredse under betegnelsen Bellarus ... Nej, det er
noget vrøvl!

Hitler overfaldt Polen ved at postulere, at polakkere havde beskudt dem.

Last OUTPUT: 7800 news:g7sqmi$30ok$1...@newsbin.cybercity.dk
http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/msg/5b001b21207d4ab4?
( http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ). File-number: 7801

Poul E Hansen

On 12 Aug., 22:22, "Jesus-loves-you" <John15...@1.John4.8.Heaven>
wrote:

> *Uanset* hvad du og jeg og alle andre mener om dette emne, da skal det til
> syvende og sidst være en uafhængig domstol, som udstikker retningslinierne
> ved domsafsigelse.

Eller Rusland. Eller en anden stormagt.

"Jesus-loves-you" skrev

Sent: Tuesday, August 12, 2008, CET 22:22, GMT 20:22
7801 news:g7srde$3118$1...@newsbin.cybercity.dk

> "Poul E Hansen" skrev
[ ... ]

> [...]
> er noget vrøvl!
>
> Hitler overfaldt Polen ved at postulere, at polakkere havde beskudt dem.

Dette emne blev sidenhen uddybet med ordene (langt bedre end jeg ku' formå):

(Kristeligt Dagblad, Onsdag den 13. august 2008)

=== citat start ===

(Forsiden)

Georgien er vor tids Finland

Interview

Ruslands invasion vækker minder om Stalins angreb på Finland, siger Zbigniew
Brzezinski, sikkerhedsrådgiver for USA's tidligere præsident, Jimmy Carter

Af Nathan Cardels

- Den svenske udenrigsminister, Carl Bildt, har med rette draget en
analogi mellem Putins "retfærdiggørelse" af angrebene på Georgien - russerne
i Sydossetien - og Hitlers taktik over for Tjekkoslovakiet for at "befri"
sudetertyskerne. En endnu mere ildevarslende analogi kan drages mellem det,
Putin gør mod Georgien, og det, Stalin gjorde mod Finland: forsøget på med
magt at omstyrte et lille demokratisk nabolands suverænitet. Moralsk og
strategisk er Georgien vor tids Finland, siger Brzezinski.
... Vi kan roligt regne med, at hvis Putin ikke møder modstand, vil han
anvende den samme taktik mod Ukraine, pointerer Brzezinski.
=== citat slut ====

ET-Break:
(2008-08-14, Thursday, day no 227, CET 21:45, GMT 19:45)
- "What about you ?"

CET 21:45
- "Sir."

Last OUTPUT: 7828 news:g8201g$1t5f$1...@newsbin.cybercity.dk
http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/msg/5b001b21207d4ab4?
( http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ). File-number: 7829

> [...]

> kraftig lås på hoveddøren. Og hvis det lykkedes tyven alligevel at komme

> ind, så lav nogle dødsfælder, fx. 30.000 volt ...

fælde *aktiveret* klokken ...
2008-08-19, Tuesday, day no 232, CET 12:31:38, GMT 10:31:38

Last OUTPUT: 7854 news:g8e4tc$e7p$1...@newsbin.cybercity.dk
http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/msg/5b001b21207d4ab4?
( http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ). File-number: 7855