Rusland skød ned Georgisk drone i april

Jesus-loves-you

"Jesus-loves-you" skrev
7492 news:48395244$0$90267$1472...@news.sunsite.dk

> Bevares!
>
> Men det er jo ikke ligefrem særlig smart at indlede en duel med at være
> ukampdygtig (apropos air-to-air raketterne) vel ?

News:

=== citat start ===

SVT Text 141 Mån 26 maj (2008, CET) 13:32:11

(Utrikes Publkicerad 26 maj)

"Ryssland skøt ner georgiskt plan"

Det var Ryssland som skøt ner ett av
Georgiens spaningsplan i slutet av
april, detta enligt en rapport från
FN:s observatører i Georgien.

Enligt rapporten kan radaruppgifter
visa hur ett flygplan återvænder till
ryskt luftrum efter att det obemannade
spaningsplanet, en sk "drønare",
skjuts ner øver abchaziskt luftrum.

Abchaziens president hævdade tidligare
att det var abchaziskt luftværn som
skøt ner den georgiska drønaren.

Ryssland har anklagats før att stødja
Abchaziens utbrytning ur Georgien.

=== citat slut ====

and ...

=== citat start ===

BBC WORLD 116 (Monday) 26 May (2008, CET) 13:46/09

UN backs Georgia over drone claim

A Russian jet did shoot down an
unmanned Georgian drone over the
breakaway Georgian region of Abkhazia
last month, UN monitors say.

The jet flew back into Russian airspace
after the attack, a UN report says.

Russia has denied the charges - even
thoogh Georgia's defence ministry
released video appearing to show a
Russian MiG-29 shooting down the drone.

Tensions over Abkhazia have soared,
with Georgia and Russia accusing each
other of a military build-up.

=== citat slut ====

Jeg vil gerne ha', at du, Mister "Robot", forstår dette !!!

(Please send an internal feedback-note return.)

Har de ikke allerede lavet ballade nok( i Tjetjenien og på Balkan med deres
rovmord ?)...

ET-Break:
(2008-05-26, Monday, day no 147, CET 13:51:04, delay 0, GMT 11:51:04)
- "Jo."

Simuleringsprogram on:

"Georgien" har indskudt en russisk dronte over Moskva...

CET 14:04
- "Comprenez ?"

Øh ... De er ret tyk-hovedet, ET, men de plejer at stikke af som feje hunde,
når lokummet brænder!

You know: Lejesvende (ikke ejermændene)

Med venlig hilsen,
Last OUTPUT: 7501 news:483a9795$0$90264$1472...@news.sunsite.dk