Georgien siger, at Rusland ødelagde for mia.

"Jesus-loves-you" skrev
7765 news:g7ldgk$98q$1...@newsbin.cybercity.dk
7766 news:g7lfvp$afp$1...@newsbin.cybercity.dk

[ ... ]
[ ... ]
> Der er olie i området, akkurat som tilfældet er i Tjetjenien. Så i
> virkeligheden handler det her om begær efter naboens ejendom (law no 10...

News:

=== citat start ===

DR1 s134 man 25 aug (2008, CET) 10:28:40

04_39

Georgien: Rusland ødelagde for mia.

Det har været en dyr oplevelse for
Georgien at have haft besøg af russisk
militær. Det siger den georgiske
præsident, Mikhail Saakasjvili, til
avisen Financial Times.

Han beder samtidig om klar støtte fra
USA og Europa, så investorerne kan
genvinde tilliden til Georgien.

Og den støtte må gerne komme i form af
en international sikkerhedsstyrke.

Rusland satte 8. auguist soldater ind
mod georgiske styrker, som bekæmpede
separatister i den russiskstøttede
udbryderregion, Sydossetien. Rusland
rykkede efterfølgende ind i selve
Georgien og er stadig ikke helt ude.

=== citat slut ====

Interrupt from ...

Subject: Doktorens kloge råd -
Was: ... (Psykiatrisk patient, Putin, stukket af) ...
7879 news:g8u33t$bp9$1...@newsbin.cybercity.dk

> Og gosch ...
>
> (Nærmeste bopæl befinder sig 4,4 lysår borte i vort nabo-solsystem
> Alfa Centauri.)
>
> ... så hænger jeg på den skid ... :-(
>
> Satans også...

Det mest latterlige ved al det her er, at ...

De resourcer Menneskeheden skulle have brugt på at forhindre ...

(Memory on from ... )

(einem globedestroyer)
7654 news:g5g6c2$vkc$1...@newsbin.cybercity.dk

[ ... ]
[ ... ]

... en kosmisk asteroide-kollision med Jorden, nu bliver brugt på noget så
tåbeligt som børnepasning (psykopat-forvaringsanstalt med mere).

Er der da overhovedet ikke længere nogen fornuft tilbage i Rusland ?...

ET-Break:
(2008-08-25, Monday, day no 238, CET 13:15, GMT 11:15)
- "Jo."

Liberale politikere, fx. lederen af partiet Jabloko, Mr. Sergej Mitrokhin ?

CET 13:16
- "Lige netop."

Last OUTPUT: 7880 news:g8u3db$c02$1...@newsbin.cybercity.dk
http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/msg/5b001b21207d4ab4?
( http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ). File-number: 7881

Lyrik

> [...]

> 7765 news:g7ldgk$98q$1...@newsbin.cybercity.dk
> 7766 news:g7lfvp$afp$1...@newsbin.cybercity.dk

> DR1 s134 man 25 aug (2008, CET) 10:28:40

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Han drømte om en storkrig imod Rusland på georgisk grund! Og du citerer ham
begejstret!;-(
Information:
"
Han er i tovene, den georgiske præsident Mikhail Saakasjvili.
Det vurderer senioranalytiker og Ruslandsekspert Karsten Møller fra Dansk
Institut for Internationale Studier (DIIS) efter at have nærstuderet
våbenhvileaftalen mellem Rusland og Georgien.

- Det kan godt være, at han i disse dage rider på en bølge af nationalisme.
Men jeg er ret sikker på, at om bare et halvt år vil han være i store
indenrigspolitiske vanskeligheder, lyder det fra Karsten Møller.- Han må jo
have haft det indtryk, at de vestlige lande var klar til at tage en konflikt
med Rusland over Georgien. Men det er der altså ingen, der vil, pointerer
han over for Ritzau."

Og Gud ske lov for det.

Hilsen

Jens Erik