Rusland vil rette atom-våben mod skjold

"Jesus-loves-you" skrev
7852 news:g8e0qj$cm4$1...@newsbin.cybercity.dk
7862 news:g8gs62$1e92$1...@newsbin.cybercity.dk
7909 news:g966q2$9fg$1...@newsbin.cybercity.dk
7910 news:g96781$9lo$1...@newsbin.cybercity.dk

> Et Udsagn:
>
> Jamen du SKAL bli' bange, for hele mit imperium bygger på at
> skræmme folk til at makke kæft, trit og retning, og navnlig gøre
> dem bange, for jeg har også lidt sadistiske tilbøjeligheder.
>
> Som sagt:
> Søg *psykiatrisk* hjælp, din skøre skid!

News:

=== citat start ===

TV2 TTV s133 ons 10 sep (2008, CET) 10.20.32

Rusland vil rette våben mod skjold

Rusland overvejer at rette sine
interkontinentale missiler mod det
planlagte amerikanske missilskjold i
Østeuropa, siger chefen for de
strategiske russiske missilstyrker
ifølge russiske nyhedsbureauer.

"Jeg kan ikke udelukke, at vores
militære-politiske lederskab træffer
den slags beslutninger," sagde general
Nikolaj Solovtsov.

USA vil oprette missilskjoldet i Polen
og Tjekkiet som en del af [et] globalt
system, der skal neutralisere fjendt-
lige missiler fra for eksempel Iran.

10. Sep 09:50

=== citat slut ====

Compare with ...

7610 news:g4a8ka$nv3$1...@newsbin.cybercity.dk

> Heri *genkender* vi alle "vist nok" ...
>
> 6722 news:Csoji.8$qV...@news.get2net.dk

> ... pattebarnets pseudo-psykotiske virkelighedsopfattelse!

Mig rasle med sablen

Har du ikke fremsat sådanne trusler *allerede* én gang før, Putin (om at
smadre hele bulen) ?

Så hvorfor nu *igen* (og hvorfor lige NU) ?

Hmm ... (memory on from "yesterday") ...

7975 news:ga79c8$j3d$1...@newsbin.cybercity.dk

[ ... ]

> ET-Break:
> (2008-09-10, Wednesday, day no 254, CET 03:42, GMT 01:42)
> - "Samtlige."
>
> Også den enorme russiske krydser "Peter Den Store" (number 099) og de 3
> andre krigsskibe, som de har sendt til Caribien ?
>
> CET 03:42
> - "Også dem."

Indrømmer du dermed indirekte, Rusland, at der er noget om snakken mht. ET;
forstået på den måde, at du føler dig truet af dem (, men dog fortsat
undersøger andre muligheder, fordi du stadig nærer mistanke om, at det kan
være USA og/eller Nato, der står bag disse sælsomme ting, hvor usandsynligt
det end efterhånden lyder) ?

Men hvorfor i det hele taget føle sig truet, hvis man har rent mel i posen ?

(Underforstået at det har man ikke. Man ved således udemærket godt, at det
man har gjort er forkert eller rettere sagt direkte ondt.)

Og hvad er så evt. din kommentar hertil, ET ?

ET:
(2008-09-10, Wednesday, day no 254, CET 11:29, GMT 09:29)
- "Du får svar senere."

Okay ... :-)

For øvrigt - Desto *mere* russerne flipper ud over dette skjold, desto
større er sandsynligheden for, at russerne - reelt set - IKKE er i stand til
at konstruere et tilsvarende eget skjold ligeså effektivt. For hvorfor
ellers skabe sig så meget (over ingenting) ?

Mig forlanger, at I skal stå forsvarsløse overfor de hjernevaskedes
atommissil-angreb fra Iran und so weiter.

Kan du ikke selv høre, hvor åndssvagt, det lyder ?

Kun en bæ-orm UDEN hjerne kan tænke sådan ... :-)

Last OUTPUT: 7977 news:ga85ui$sm4$1...@newsbin.cybercity.dk
http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/msg/4dd821ad2099d41b
( http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ). File-number: 7978