Doll WITHOUT *head*

Der er mange skiderikker, der skal være et hoved lavere !...

ET-Break:
(2007-03-13, Tuesday, CET 17:30:29, delay 0, GMT 16:30:29)
- "Enig."

:-)

Message to 2007-03-13, Tuesday, CET 17:31:58 and her friends :

File ...
2007-03-13, Tuesday, CET 10:58:55
and ...
2007-03-13, Tuesday, CET 12:28:49
... *must* be destroyed (only in brains, no foto and so on)

Reason:
Muldvarper (Under-ground-works)

-

(Perhaps) Coming up:
Internal program (code: Doll WITHOUT *head*)
(See file 6274-5, 2007-03-11, Sunday, CET 14:21, GMT 13:21)
6275 news:EOWIh.51$%31...@news.get2net.dk

Last file-OUTPUT:
6291 news:ZszJh.38$rd6...@news.get2net.dk

Info: 6291 news:ZszJh.38$rd6...@news.get2net.dk
(use http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ).
(or http://groups.google.dk/groups?q=Mogens+Kall&start=0&scoring=d& ).
File-number: 6292

Rasmus M. Jensen

"Jesus-loves-you" <John...@1.John4.8.Heaven> skrev i en meddelelse
kunne være interessant at læse bare eet indlæg fra dig uden alt mulig spam
og ligegyldige linier...
hvis du skal ha det skåret ud i pap tænker jeg bl.a. på "Last file-output"
og lign...
der er ik bare 1 linie i ovenstående man får noget som helst ud af...
du er næsten lige så slem til at spamme som dem med spamfighter!

--
mvh
Rasmus

"Jesus-loves-you" skrev
6292 news:lxAJh.47$y4...@news.get2net.dk

> Der er mange skiderikker, der skal være et hoved lavere !...
>
> ET-Break:
> (2007-03-13, Tuesday, CET 17:30:29, delay 0, GMT 16:30:29)
> - "Enig."

Massemorderne ...

0305 news:7144a.89530$Hl6.8...@news010.worldonline.dk

> Nødvendigheden af at retsforfølge diverse massemordere.
>
> Den biologiske baggrund: ...

... kunne godt trænge til - i bogstavelig forstand - at blive et hoved
lavere...

ET-Break:
(2007-03-14, Wednesday, CET 10:13, GMT 09:13)
- "Enig."

Apropos Saddam Hussein.

Og de diktatoriske regimers undergang kunne jeg godt tænke mig, så borgerne
kunne få demokrati...

10:15
- "Amen."

10:15
- "Smile."

Yea ... :-)

10:16
- "Live the (liberaty)."

Should maybe have been: Long live the liberty (or: Freedom).

-

[...]

File-number: 6293

"Rasmus M. Jensen" skrev

[ ... file 6292 ... ]

> [...]
> der er ik bare 1 linie i ovenstående man får noget som helst ud af...
> du er næsten lige så slem til at spamme som dem med spamfighter!

Som du sikkert ved, Rasmus, hænger tingene som oftest sammen i denne verden.
Dvs. at vi ikke kan *isolere* en ting eller et emne eller en enkeltstående
begivenhed, hvor meget vi end gerne kunne ønske os det.

Således er det også tilfældet med mine indlæg. For eksempel har jeg skrevet
indlæg på nyhedsgruppen News:dk.videnskab angående 'Liv-2 hypotesen'. En
detalje herunder, fx. ...

Sent: Tuesday, February 27, 2007 CET 11:30, GMT 10:30
Subject: Kan tiden gå baglæns (ifølge Einsteins relativitetsteori) ?
6108 news:gLTEh.9$3h...@news.get2net.dk

... ønskes uddybet eller ligefrem undersøgt/udforsket. Og for ikke at skabe
fór megen forvirring i den oprindelige tråd, oprettes en ny (som dog
stadigvæk har noget til fælles med den forrige).

Når jeg således *informerer* om begrebet 'Last file-output', giver jeg
dermed eventuelle interesserede MULIGHED for at følge tråden tilbage
(akkurat som tilfældet er med et kædebrev). Ikke dermed sagt, at man
SKAL !!!

For at disse kæde-tråde ikke bliver alt for lange (på flere tusind enheder),
opretter jeg ind-i-mellem en informationsfil, som er et kartotek over alt,
hvad der er blevet offentliggjort.

Jeg betragter derfor IKKE denne informationsline som værende SPAM, altså
noget ligegyldigt nonsens-snak. Men Okay; du skal da have lov at have din
personlige mening herom ... You know: It's a *free* country ... :-)

Mht. resten at dette mit indlæg (file 6292), kan det umiddelbart virke som
spam, men du må jo huske på, Rasmus, at i politik foregår der som oftest en
hel det ude i kulissen, hvorfor langtfra alle signaler fra den offentlige
talerstol er 100% gennemskuelige. Således har jeg også mine grunde til at
tale - om det skulle være tilfældet - i gåder (for nogle) !

Du kan således IKKE *forlange* at skulle kunne fatte og forstå alting.
I'm sorry ... :-( or :-)

-

6293 news:UgPJh.19$u11...@news.get2net.dk

Info: 6291 news:ZszJh.38$rd6...@news.get2net.dk
(use http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ).
(or http://groups.google.dk/groups?q=Mogens+Kall&start=0&scoring=d& ).

File-number: 6294

Rasmus M. Jensen

> [...]
> tale - om det skulle være tilfældet - i gåder (for nogle) !
>
> Du kan således IKKE *forlange* at skulle kunne fatte og forstå alting.

LOOOL

> [...]
> 6293 news:UgPJh.19$u11...@news.get2net.dk
>

> Med venlig hilsen,
> Mogens Kall, The servant of Michael, the *fool* of Christ.

ja... du kan stadig ik se hvad jeg mener... LOL

"Jesus-loves-you" skrev
6293 news:UgPJh.19$u11...@news.get2net.dk

[ ... ]

> Og de diktatoriske regimers undergang kunne jeg godt tænke mig, så
> borgerne kunne få demokrati...

ET-Break:
(2007-03-14, Wednesday, CET 11:57, GMT 10:57)
- "Den skal med (citat fra KD)."

Yes, Sir:

Kristeligt Dagblad skrev i går Onsdag den 13. marts 2007, side 4, under
'Kirke & Tro' bl.a. følgende:

(NB! Et enkelt tegn ændret til '*' i teksten. Tekst-fejl medtaget.)

=== citat start ===

Religionsfrihed

* Grundlovens paragraf 67: Borgerne har ret til at forene sig i samfund for
at dyrke Gud på den måde, der stemmer med deres overbevisning, dog at intet
læres eller foretages, som strider mod sædeligheden eller den offentlige
orden.

* Den Europæiske Menneskerettighedskonventions artikel 9:

* Stk.1: Enhver har ret til at tænke frit, til samvittigheds- og
religionsfrihed; denne ret omfatter frihed til at skifte religion eller
overbevisning såvel som frihed til enten alene eller sammen med andre,
offentligt eller privat at udøve sin religion eller overbevisning gennem
gudstjeneste, undervisning, religiøse skikke og overholdelse af af rituelle
forskrifter.

* Stk.2: Frihed til at lægge sin religion eller overbevisning for dagen
skal kun kunne underkastes sådanne begrænsninger, som er foreskrevet ved lov
og er nødvendige i et demokratisk samfund af hensyn til den offentlige
sikkerhed, for at beskytte den offentlige orden, sundhed eller sædelighed
eller for at beskytte andres ret og frihed.

=== citat slut ====

Hmm ... Saudi-Arabia...

12:05
- "Do you hear me ?"

That was to You, Saudi-Arabia !

... skifte religion...

12:09
- "Amen."

-

6294 news:zWPJh.24$eh1...@news.get2net.dk

Info: 6291 news:ZszJh.38$rd6...@news.get2net.dk
(use http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ).
(or http://groups.google.dk/groups?q=Mogens+Kall&start=0&scoring=d& ).

File-number: 6295

"Rasmus M. Jensen" skrev

[ ... file 6294 ... ]

> LOOOL

Og dette dit udsagn - *hvad* betyder det ?

[ ... ]

[ ... ]
[ ... ]

> ja... du kan stadig ik se hvad jeg mener... LOL

Hmm ...

1.
'Med venlig hilsen' osv. er blot en *almindelig* endelse på indlæg. EOD
desangående.

2.
'Last file-OUTPUT:' har vi allerede været inde på, hvorfor jeg blot her
henviser til mit indlæg ...
6294 news:zWPJh.24$eh1...@news.get2net.dk

3.
'(Perhaps) Coming up:' kræver en uddybning:

Jeg har før annonceret på nyhedsindlæg, at et nyt nyhedsindlæg var under
forberedelse.

Formålet hermed er jo selvfølgelig at gøre eventuelle interesserede
opmærksom på, at der er noget nyt, måske endog ret vigtigt angående et emne.
'Attention please' plejer man (vist nok) at sige på engelsk.

I den *konkrete* sag er der tale om et emne, som omfatter noget *politisk*.

Tillad mig at dukke ned i arkivet for at få et tidligere eksempel herpå:

Input:

1608 news:eEI0c.102128$jf4.6...@news000.worldonline.dk

> [...]
> Not only making the waging of aggressive war unlawful,
> but, for the first time, making the statesmen, who led
> their countries into an aggressive war, personally re-
> sponsible for what, they had done."
>
> Saddam Hussein is PERSONALLY responsible for these crimes against
> humanity, as far as I can see. The question is:
>
> "Why don't we put him on trial ? - The people of Iraq can
> not live in peace until this dictator is gone. They need
> our help - NOW"
>
> In regard to a "hypothetical" REWARD - can we use "Red Cross (Red

Compare with:

5886 news:nii3h.24$nf...@news.get2net.dk

> Hussein Trial:
>
> (2006-11-05, Sunday)
>
> Saddam Hussein guilty of crimes against humanity
>
> Saddam Hussein gets death by hanging.
>
> Crime does NOT pay...

Hope You got the point ... :-)

Der er altså (muligvis) her (i denne nye konkrete sag ligeledes) tale om en
MEGET kraftig tilkendegivelse, som selvfølgelig inkluderer noget politisk !

(Fatte det, hvem som kan.)

Men bevares! Det er muligt, at du ikke er enig med mig heri. Og denne din
overbevisning og standpunkt og stillingtager har du jo lov at ha' ... You

know: It's a *free* country ... :-)

-

6295 news:APQJh.32$%x1...@news.get2net.dk

Info: 6291 news:ZszJh.38$rd6...@news.get2net.dk
(use http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ).
(or http://groups.google.dk/groups?q=Mogens+Kall&start=0&scoring=d& ).

File-number: 6296

"Jesus-loves-you" skrev
6293 news:UgPJh.19$u11...@news.get2net.dk

[ ... ]

> Massemorderne ... kunne godt trænge til - i bogstavelig forstand - at

blive et hoved
> [...]
> - "Enig."
>
> Apropos Saddam Hussein.
>
> Og de diktatoriske regimers undergang kunne jeg godt tænke mig, så

[ ... ]

> 10:16
> - "Live the (liberaty)."
>
> Should maybe have been: Long live the liberty (or: Freedom).

Interrupt memory from ...
6296 news:JaRJh.34$h52...@news.get2net.dk

[ ... ]

News:

=== citat start ===

DR1 s145 tor 15 mar (2007, CET) 12:30:55

11:58 (CET, red.)

Irakisk vicepræsident skal hænges

Der er ingen vej udenom. Taha Yassin
Ramadan, irakisk vicepræsident under
diktator Saddam Hussein, skal hænges.

En irakisk appelret har stadfæstet
dødsdommen til Ramadan for medvirken
til drabet på 148 shiitter i 1982.

Dommeren oplyser, at Nuri al-Malikis
regering vil få besked om dommen, og
det er herefter op til regeringen at
fastsætte datoen for henrettelsen.

Ramadan blev fundet skyldig i november
i fjor sammen med Saddam og seks andre
på drabet på et større antal shiitter i
Dujail nord for Bagdad. Ramadan siger,
at han kun havde ansvar for økonomiske
spørgsmål ikke sikkerhedspolitik.

=== citat slut ====

ET-Break:
(2007-03-15, Thursday, CET 12:27:53, delay 0, GMT 11:27:53)
- "Read my lebs."

12:31:29, delay 0
- "Jeg straffer den slags ... "

12:31:52, delay 0
- " ... ugerninger."

12:32:02, delay 0
- "Count on me!"

-

(Perhaps) Coming up:
Internal program (code: Doll WITHOUT *head*)
(See file 6274-5, 2007-03-11, Sunday, CET 14:21, GMT 13:21)
6275 news:EOWIh.51$%31...@news.get2net.dk

Last file-OUTPUT:
6300 news:ZC9Kh.24$J_...@news.get2net.dk

With kind regards,

Info: 6291 news:ZszJh.38$rd6...@news.get2net.dk
(use http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ).
(or http://groups.google.dk/groups?q=Mogens+Kall&start=0&scoring=d& ).

File-number: 6301

> [...]
>
> ET-Break:
> (2007-03-13, Tuesday, CET 17:30:29, delay 0, GMT 16:30:29)

Interrupt return from ...
7071 news:7HfMi.54$Ug...@news.get2net.dk

Input www.ucb.dk

(Indtastet *før* september (*1) 2007)

=== citat start ===

... kylling, der har fået hovedet hugget af. ...

=== citat slut ====

*1:
ET-Break:
(2007-10-05, Friday, CET 06:33:16, delay 0, GMT 04:33:16)
- "Login."

CET 06:38:22, delay 0
- "I, "robot", have spoken!"

-

Coming up news:
Iran hit by a meteor. Iran is no more (Jeremiah 49,34-39 + Jos. 10,11).

Last file-OUTPUT:
7132 news:m%9Ni.64$AS7...@news.get2net.dk

Old Info: 6562 news:Nz%2i.95$7J5...@news.get2net.dk

Info: 6813 news:VfEri.24$hD...@news.get2net.dk File-number: 7133