Google Grupper understøtter ikke længere nye Usenet-opslag eller -abonnementer. Tidligere indhold er fortsat synligt.

Autonom hærværk

0 visninger
Gå til det første ulæste opslag

Jesper

ulæst,
23. jun. 2008, 16.07.2923.06.2008
til
http://jp.dk/indland/aar/kultur/article1365170.ece

--
Jesper
A dollar in aid to the third world not spend on

@

ulæst,
23. jun. 2008, 16.23.1823.06.2008
til
On Mon, 23 Jun 2008 22:07:29 +0200, spamb...@users.toughguy.net
(Jesper) wrote:

>http://jp.dk/indland/aar/kultur/article1365170.ece

idioten er da den person som låner noget som har værdi ud til disse
vaneforbrydere

--
Det handler ikke for fem øre om den i øvrigt hidsige tone i udlændingedebatten i Danmark
Det handler om, at vi aldrig må acceptere, at hensynet til politiske, kulturelle og

Hans Joergensen

ulæst,
23. jun. 2008, 16.45.0423.06.2008
til
Jesper wrote:
> http://jp.dk/indland/aar/kultur/article1365170.ece

Hvor ser du uoprettelig skade? det spurgte jeg også om sidst det her
emne var fremme... og der kom ikke nogle ordentlige svar.

Naturligvis tager bygningen ikke skade af lidt maling, så slap nu
af.

// Hans

@

ulæst,
24. jun. 2008, 01.39.5724.06.2008
til
On 23 Jun 2008 20:45:04 GMT, Hans Joergensen
<h...@enterprise-server.dk> wrote:

<<<<<
http://jp.dk/indland/aar/kultur/article1365170.ece
»Dette fine hus fortjener en materialemæssig korrekt vedligeholdelse,
og det er bestemt ikke i orden, når nogen kommer og sprayer det til i
graffitimaling, som er giftig og skadelig for bygningen,« siger Lars
Nicolai Bock, der også er medlem af bevaringsudvalget.
<<<<<<

>Naturligvis tager bygningen ikke skade af lidt maling, så slap nu
>af.

hvis du ikke ved bedre

så lad hellere være med at dumme dig yderligere

Indlægget blev slettet

Hans Joergensen

ulæst,
24. jun. 2008, 03.15.0124.06.2008
til
@ wrote:
> [...]
> graffitimaling, som er giftig og skadelig for bygningen,« siger Lars
> Nicolai Bock, der også er medlem af bevaringsudvalget.

<<<<<
Kulturrådmand Flemming Knudsens (S) afdeling har givet de unge lov
til at male med graffiti indendørs, og han afviser kritikken fra
eksperterne:

»Det er jo ikke noget, som bygningen tager skade af, og det bliver
fjernet igen. Det svarer til, at man ikke må hænge lamper eller flag
op. Lad os nu lige bevare proportionerne.«
<<<<<

Og lad nu være med at dumme dig yderligere..

// Hans

Hans Joergensen

ulæst,
24. jun. 2008, 03.16.3724.06.2008
til
TJ wrote:
> Ja, men når maligen skal renses af igen, så har vi balladen, men det
> tænker auto-svinene jo ikke på.
> Det er derfor, at kun nedrivningsmodne bygninger bør overdrages til dem,
> da det med statsgaranti skal rives ned bagefter.

Der er jo lissom heller ikke nogen der har krævet mere, fx. var der
flere slidte nedrivningsmodne - og i øvrigt ubrugte - bygninger i spil ang.
ungdomshuset i kbh, før man fra kommunens side fandt på at det skulle være
det forholdsvist dyre kulturhus i NV.

// Hans

@post.cybercity.dk Mr.Larsen

ulæst,
24. jun. 2008, 03.37.0724.06.2008
til
Jesper skrev:
> http://jp.dk/indland/aar/kultur/article1365170.ece

Det er synd at de får lov til at hærge på den måde, det var bedre de
fik noget opdragelse.

@post.cybercity.dk Mr.Larsen

ulæst,
24. jun. 2008, 03.36.2324.06.2008
til
@ formulerede tirsdag:

> hvis du ikke ved bedre
>
> så lad hellere være med at dumme dig yderligere

Hans har bare ikke lært hvordan man opfører sig, man må jo have sine
tanker om, hvordan der så/ser ud i hans barndoms/nuværende-hjem.

Egoister smider affald hvor de står.

Hans Joergensen

ulæst,
24. jun. 2008, 04.38.5224.06.2008
til

Så må du jo gå ind og opdrage dem hvis der er så meget pis, men det
er vel sjovere at sidde på sin røv og være forarget over at der ikke
er nogle andre der gør det ikke?

// Hans

@post.cybercity.dk Mr.Larsen

ulæst,
24. jun. 2008, 04.57.5224.06.2008
til

Det er forældrenes opgave, men typisk for den generation, de mener det
er alle andre der skal påtage sig de opgaver der er med deres unger.

Slattent.

Hans Joergensen

ulæst,
24. jun. 2008, 05.42.5324.06.2008
til
Mr.Larsen wrote:
> Det er forældrenes opgave, men typisk for den generation, de mener det
> er alle andre der skal påtage sig de opgaver der er med deres unger.
> Slattent.

Godt så.. men nu er de unge mennesker altså så ikke blevet
"ordentligt" opdraget, måske fordi alle har været så forhippet på at
arbejde hele tiden... ? og nu er nogle af dem endda blevet ældre end
18.. Og hvad vil du så have at der skal gøres ved dem?

// Hans

@post.cybercity.dk Mr.Larsen

ulæst,
24. jun. 2008, 06.13.5924.06.2008
til
Hans Joergensen skrev:

Kan de ikke finde ud af at opfører sig ordentligt, så burde de en tur i
fængsel eller evt. arbejdslejer, en skam vi ikke har det begreb her i
landet.

Hans Joergensen

ulæst,
24. jun. 2008, 07.26.4324.06.2008
til
Mr.Larsen wrote:
> Kan de ikke finde ud af at opfører sig ordentligt, så burde de en tur i
> fængsel eller evt. arbejdslejer, en skam vi ikke har det begreb her i
> landet.

Du synes ikke det er nødvendigt at de skal gøre noget der rent
faktisk er ulovligt - og måske endda have en dom for det - først?

// Hans

@post.cybercity.dk Mr.Larsen

ulæst,
24. jun. 2008, 08.16.2224.06.2008
til
Hans Joergensen har bragt dette til verden:

Træk du bare huen helt ned over øjnene, du kan jo ikke se det virkelige
liv alligevel.

Hans Joergensen

ulæst,
24. jun. 2008, 09.36.4924.06.2008
til

Jeg tror det er dig der ikke kan se det, det virker ihvertfald lidt
sådan..

// Hans

@

ulæst,
24. jun. 2008, 10.43.3024.06.2008
til
On 24 Jun 2008 07:15:01 GMT, Hans Joergensen
<h...@enterprise-server.dk> wrote:

dumrianerne er folk som tror man "bare" fjerner grafitti uden f.eks.
bevaringsværdig underliggende bemaling tager skade

@

ulæst,
24. jun. 2008, 10.44.0824.06.2008
til

for sent

alt for sent

@

ulæst,
24. jun. 2008, 10.48.3424.06.2008
til
On 24 Jun 2008 09:42:53 GMT, Hans Joergensen
<h...@enterprise-server.dk> wrote:

den slags har Libyens leder svaret på, uanset om man kan li Gadaffi
eller ej så har han ret

der er kun en ting at gøre med gale køtere
og det er at skyde dem ned

Hans Joergensen

ulæst,
24. jun. 2008, 13.08.4024.06.2008
til
@ wrote:
> dumrianerne er folk som tror man "bare" fjerner grafitti uden f.eks.
> bevaringsværdig underliggende bemaling tager skade

Hvis det skal anvendes til noget andet bliver det jo
alligevel malet..

// Hans

JBH

ulæst,
24. jun. 2008, 14.56.2324.06.2008
til

"Mr.Larsen" <mrlarsen @post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

Eller dyr som skider i deres egen rede.....

mvh
JBH

@post.cybercity.dk Mr.Larsen

ulæst,
24. jun. 2008, 15.32.5624.06.2008
til
JBH har bragt dette til os:

Det ville være synd for dyrene at sammenligne dem med autonome.

N_B_DK

ulæst,
24. jun. 2008, 16.01.3324.06.2008
til
"Jesper" <spamb...@users.toughguy.net> wrote in message
> http://jp.dk/indland/aar/kultur/article1365170.ece

Gad vide hvorfor K.L ikke brokker sig over det, når han nu brokker sig
over alt muligt andet affald....

--
MVH. N_B_DK
KVM consol købes (1024X768 eller højere)

@

ulæst,
24. jun. 2008, 17.55.4424.06.2008
til
On 24 Jun 2008 17:08:40 GMT, Hans Joergensen
<h...@enterprise-server.dk> wrote:

hvad våser du om

hvis noget er bevaringsværdigt skal det bevares

ikke overmales

N_B_DK

ulæst,
24. jun. 2008, 18.46.4224.06.2008
til
"Hans Joergensen" <h...@enterprise-server.dk> wrote in message
> Der er jo lissom

Lissom ? hvad i alverden betyder det ?

N_B_DK

ulæst,
24. jun. 2008, 18.48.1624.06.2008

>Og hvad vil du så have at der skal gøres ved dem?

Aflivning med en boltpistol, det må være det mest humane, det er
dyreplageri at lade dem lide.

@post.cybercity.dk Mr.Larsen

ulæst,
24. jun. 2008, 20.14.1124.06.2008
til
Hans Joergensen tastede følgende:

Bild du bare dig selv det ind.

@post.cybercity.dk Mr.Larsen

ulæst,
24. jun. 2008, 20.17.0324.06.2008
til
@ formulerede tirsdag:

> for sent
>
> alt for sent

Mange af dem er slet ikke vores, dem kunne vi sende tilbage til der de
kom fra, og så oprette nogle bootcamps til vores egne.

Hans Joergensen

ulæst,
25. jun. 2008, 03.10.0125.06.2008
til
N_B_DK wrote:
> Aflivning med en boltpistol, det må være det mest humane, det er
> dyreplageri at lade dem lide.

Det lyder som om at dem der lider mest er de liberale og de
borgerlige, så må vi vel hellere se at få fundet de boltpistoler
frem.. ;)

// Hans

Hans Joergensen

ulæst,
25. jun. 2008, 03.10.4025.06.2008
til
Mr.Larsen wrote:
> Bild du bare dig selv det ind.

Du tror du ser det virkelige liv via pressen?

// Hans

N_B_DK

ulæst,
25. jun. 2008, 03.18.1525.06.2008

> Det lyder som om at dem der lider mest er de liberale og de
> borgerlige, så må vi vel hellere se at få fundet de boltpistoler
> frem.. ;)

Det ville nok være et ret stor wakeup call for jer, hvem skulle så
finansere jeres hærgen, og eksistens i det hele taget ?

@post.cybercity.dk Mr.Larsen

ulæst,
25. jun. 2008, 04.28.5725.06.2008
til
Hans Joergensen formulerede onsdag:

Nej da, det er jo bare noget de finder på, alt det der bilafbrænding,
hærværk og vold er intet andet end billige effekter.

Ironi kan forekomme i ovenstående.

@post.cybercity.dk Mr.Larsen

ulæst,
25. jun. 2008, 04.30.0425.06.2008
til
N_B_DK tastede følgende:

> "Hans Joergensen" <h...@enterprise-server.dk> wrote in message

> Det ville nok være et ret stor wakeup call for jer, hvem skulle så finansere
> jeres hærgen, og eksistens i det hele taget ?

Så langt tænker folk med asocial adfærd ikke.

Hans Joergensen

ulæst,
25. jun. 2008, 04.36.5325.06.2008
til
Mr.Larsen wrote:
> Så langt tænker folk med asocial adfærd ikke.

Ihvertfald tænkte jeg da så langt at jeg satte en smiley bag mit
tydeligt ironiske indlæg... men det fattede i desværre ikke.

// Hans

Bo Warming

ulæst,
16. jul. 2008, 04.43.1516.07.2008
til
"Hans Joergensen" <h...@enterprise-server.dk> skrev i en meddelelse

Og da Mandagsmødets talsmand lovede mig tæv i lokalpressen så nægtede Hans
Jorgensen at anerkende at det var sandt citeret

0 nye opslag