Overdrag Gaza tilbage til Egypten

"Jesus-loves-you" skrev

News:no.kultur.folklore.ufo
Sent: Thursday, March 06, 2008, CET 09:17, GMT 08:17
Subject: Forslag ang. Fredsprocessen i Mellemøsten
7384 news:AMNzj.5$GV...@news.get2net.dk

> [...]
> samtidig med at angrebene på Israel fra Gaza ophører.
>
> Vær realister:
> Siden Olso-fredsaftalen blev underskrevet i 1993 har HAMAS og Islamisk
> Jihad stort set ikke bestilt andet end at sabotere fredsprocessen med
> selvmordsterrorbomber m.m. (hovedsaglig af religiøse grunde). En
> holdningsændring fra disse kanter vil næppe komme foreløbig efter 15 års
> intens terror, og konsekvensen vil uvægerligt blive, at befolkningen
> fortsat skal lide pga. denne fanatisme.
> Forslaget skulle forhåbentlig kunne modvirke denne triste prognose.

Last OUTPUT: 8260 news:gj2de5$9k6$1...@newsbin.cybercity.dk
http://groups.google.com/group/no.kultur.folklore.ufo/msg/4c3d7bb43e449ec4
( http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ). File-number: 8261

"Jesus-loves-you" skrev
8261 news:gj8d8t$2omf$1...@newsbin.cybercity.dk

News:

=== citat start ===

DR1 s127 søn 04 jan (2009, CET) 14:56:32

... udenrigsminister Per Stig Møller.
Israel har ret til at forsvare sig, ...
..., mener han.

Han forklarer situationen i Mellemøsten
som en tænkt situation her i Danmark.

- Man kan jo tage en situation, hvor
der regnede raketter ind over et område
fra Korsør til Roskilde, så ville den
danske befolkning jo også forlange en
aktion fra den danske regerings side.
Og det er den situation, de har været
i, siger Per Stig Møller.

=== citat slut ====

(NB! Det skal lige pointeres for en god ordens skyld, at IKKE hele
udenrigsministerens budskab her er gengivet i citatet!)

> ... >
> ... > Her-ud-af kan vi konkludere, at *enhver* statsmagt er FORPLIGTET til
> ... > at håndhæve ro og orden.

Alt andet (end at Gaza overdrages tilbage til Egypten midlertidigt) er (for
øjeblikket) en ... (input memory from) ...

Subject: Re: Status-opgørelse ...
8260 news:gj2de5$9k6$1...@newsbin.cybercity.dk

> Hmm ... (einem endless screw) ...

Altså:
Regulær *tidsspilde*!

Interrupt RETURN to the Skyscraper, apropos WTC und so weiter ...
"Jesus-loves-you" skrev
8275 news:gjqgu3$ksg$1...@newsbin.cybercity.dk

Interrupt from ...

Sent: Monday, September 19, 2005 8:40 PM
Subject: NATO-request (urgent case)
4404 news:_uEXe.68273$Fe7.2...@news000.worldonline.dk

Hmm ...

Jævn byen på den egyptiske side af grænsen syd for Gaza med jorden, så der
ikke længere kan smugles våben uset ind i Gaza via tunnellerne tilknyttet
husene.

Dette hører under Egyptens ansvar (at forhindre denne våbensmugling) !!!

At feje for egen dør, ...
Jeg fejer for egen dør, ...
Jeg har fe...

Last OUTPUT: 8294 news:gkiafk$cjr$1...@newsbin.cybercity.dk