Serbien klar til at opgive Kosovo - Was: ... (the escape from global nuclear-war) ...

"Jesus-loves-you" skrev

Subject: Døden fra Balkan - Was: ... (Jeg Putin-psykopatus)
7837 news:48a5a152$0$90262$1472...@news.sunsite.dk

> ... *Langvarig* belejring, dvs. indirekte krig, apropos pesten fra
> Balkan ... :-(

Interrupt from ...

Subject: Det russiske hjernevask-program (The russian brainwashing
program) -
Was: ... (the escape from global nuclear-war) ...
7823 news:g80irn$1bie$1...@newsbin.cybercity.dk

> [...]
>
> Compare with ...
>
> 7781 news:g7q8s2$231i$1...@newsbin.cybercity.dk

> [ ... ]
> [ ... ]
> [ ... ]
> [ ... ]
>

> Man kan ikke* manipulere* med en domstol, endskønt Psykopatus forsøger
> herpå, for lykkedes det (for en at gøre det,) da er det i realiteten ikke
> længere nogen domstol, men derimod blot et medieshow og en
> propagandacentral, som vi jo kender fra Sovjettiden.
>
> Du er kaldt herind i dag som vidne, Moder Russia !!!

News:

=== citat start ===

DR1 s136 lør 16 aug (2008, CET) 10:35:11

06:39 (CET, red.)

Serbien klar til at opgive Kosovo

Hvis FN's Internationale Straffesomstol
erklærer Kosovos løsrivelse fra Serbien
i orden, så er serberne klar til at
acceptere afgørelsen.

Serbien vil bede FN's Generalforsamling
i september tage stilling til, om
domstolen kan behandle sagen.

Dermed er der muligvis udsigt til en
løsning på den fastlåste situation. Det
vil i givet fald lette serbernes vej
til EU.

Den tidligere serbiske provins Kosovo
erklærede sig selvstændig i februar
under protester fra Serbien og Rusland.
40 lande har anerkendt Kosovo som en
selvstændig nation, heriblandt Danmark.

=== citat slut ====

Clever guys ... :-)

Der er dog et enkelt punkt, hvor du snubler, ser jeg(, men hvem gør ikke det
i disse dage): Anerkendelsen af ICJ's *afhængighed* af údemokratiske
nationer (FN's Generalforsamling, som jo - vist nok - ligefrem udgør
flertallet)!!! Indirekte *legaliseres* jo hermed så diktatorers
medindflydelse (endskønt de IKKE er landenes egentlige ejermænd) ... :-(

Vel vel, friend ... :-)

ET-Break
(2008-08-16, Saturday, day no 229, CET 11:05, GMT 09:05)
- "Jeg skal hilse."

CET 11:05
- "Fra Øvrigheden."

CET 11:05
- "Vor."

Hmm ...

Men sig mig nu engang, Serbia:

Hvor meget deltog Psykopatus-røde-hær med massemordet på Balkan ?

Var det dem, der var de egentlige bagmænd, og som gennem *bedrag*
således lokkede folk serbere på afveje gennem deres "skakbrikker"
Milocevic, Karadzic og Mladic ?...

(Vi har jo nu alle været vidner til den *selvsamme* strategi anvendt
af Putin-hæren med etnisk udrensning inklusiv massemord osv. i
Georgien!)

CET 11:13
- "Svar mig!"

ET-11:13-ordene blev udtalt i bydeform.

Last OUTPUT: 7837 news:48a5a152$0$90262$1472...@news.sunsite.dk
http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/msg/5b001b21207d4ab4?
( http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ). File-number: 7838

Michael Laudahn eOpposition

"Jesus-loves-you" <John...@1.John4.8.Heaven> schrieb im Newsbeitrag

Læs artikelen rigtigt: De vil en international dom, som understreger deres
holdning.

--
Give us back our countries: Stop the criminal multiculturalism ideology
enforced upon the white world against the will of its peoples, leading to

"Jesus-loves-you" skrev
7838 news:48a69c68$0$90273$1472...@news.sunsite.dk

And then I heard a voice said:
(2008-08-29, Friday, day no 242, CET 02:53, GMT 00:53)
- "Ja."

I think the voice came from Serbia.

The "transmitter"-syntax was (maybe through the ET-Mothership) einem
2.King 6,12.

Så var det altså dem (Fidos Røde hær), der var de egentlige bagmænd for
massemordet på Balkan!

Du bør dog fortsat svare officielt, Serbia!

Last OUTPUT: 7913 news:g96mvh$g6d$1...@newsbin.cybercity.dk
http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/msg/4dd821ad2099d41b
( http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ). File-number: 7914