Annullering af stemmeafgivelse ved sidste Folketingsvalg (0295)

Følgende meddelse er blevet sendt til KrF landskontor samt KrF
Folketingsgruppen Saturday, 2003-02-15, CET 10:32
Vedhæftede filer (0292, 0293)

Emne:
Annullering af stemmeafgivelse ved sidste Folketingsvalg
Jeg sidder netop og læser ugeavisen Udfordringen. På side 4 står der:

"KrF-nej til USAs krig"

-

Jeg stemte på Kristeligt Folkeparti ved sidste Folketingsvalg, men I
repræsenterer med denne udmelding ikke længere mig. Derfor ser jeg mig
nødsaget til hermed at annullere min stemmeafgivelse (Internal syntax:
0064 - 2002-10-10, CET 12:18:34).

Denne annullering ophæves automatisk, dersom ...

1.
udmeldinger trækkes tilbage (Pas-melding er ikke ensbetydende med et
Ja-til-krig)

eller...

2.
Kristeligt Folkeparti fremsætter lovforslag i Folketinget, hvor regeringen
forpligtes til - uanset hvad resten af verden siger - at retsforfølge
diverse forbrydere (herunder Saddam Hussein) ved den Internationale Domstol
i Haag.

-

Guds fred!
Lev vel!

The servant of Michael
--- END of E-mail ------------------------------------------

Lyspæren i min mikrobølgeovn konstateres defekt kl. CET 11:04 2003-02-15.
Den har virket hidtil i ca. 5 år. Sidste gang jeg benyttede mikrobølgeovnen
var førend 10:32 (dvs. førend E-mail'en blev afsendt). Da var alt OK!

"Er dette et budskab fra Dig, Herre (0064 - Close gates) ?", tænker jeg og
retter mine tanker mod Germany and France (und so weither).

The servant of Michael
Internal:

Ordre-OUTPUT:
KD, 2003-02-15, Teologisk tanke:
"Men det er ganske åbenlyst ikke pålagt os at afvente (freden) passivt, men
at stifte den."

File-name:
Annullering af stemmeafgivelse ved sidste Folketingsvalg (0295)

This file has been send to
dk.politik
Kristeligt Folkepartis Landskontor
Kristeligt Folkepartis Folketingsgruppe

Time for OUTPUT:
2003-02-15, Saturday, CET 11:35

> [...]
>
> "Er dette et budskab fra Dig, Herre (0064 - Close gates) ?", tænker jeg og
> retter mine tanker mod Germany and France (und so weither).

Microwave-light went on again 2003-02-15, CET 19:01

Hvad betyder mon dette?

The servant of Michael
Internal:

File-name:

Annullering af stemmeafgivelse ved sidste Folketingsvalg (0295)

0298

This file has been send to
dk.politik
Kristeligt Folkepartis Landskontor
Kristeligt Folkepartis Folketingsgruppe

Time for OUTPUT:
2003-02-15, Saturday, CET 19:06

Martin Edlich

I <zov3a.88728$Hl6.8...@news010.worldonline.dk> Kall, Mogens ytrede:

> Microwave-light went on again 2003-02-15, CET 19:01
>
> Hvad betyder mon dette?

At du skal have ny mikrobølgeovn?

arc@na

Martin Edlich <news...@mail.edlich.dk> wrote in