Al-Qaeda tar på sig sprængdåd i Kurdistan + ledtog med Iran

"Jesus-loves-you" skrev
6516 news:Jks1i.93$tX5...@news.get2net.dk

> Dét, som det iranske præstestyre derimod har begået af forbrydelser,
> er ...
>
> 1. Forfølgelse og udryddelse af andre
> 2. Diktatur (modsat demokrati)
> 3. Stats-terrorismus
> 4. Trussel mod Verdensfreden (A-krig)
[ ... ]
> En dansk filosof, Arno Victor Nielsen, skrev/sagde for nylig i Information
> (ifølge Kristeligt Dagblad, 7. maj 2007, side 6), at ... "Politik handler
> om at få sin vilje. Demokratiet er ikke en religion - det er et sæt
> spilleregler, der er til for at undgå borgerkrig. ... "
>
> Men for os, som har en religion, er det slet ikke tilladt at dyrke dette
> magtbegær, fordi det jo i så fald er SHIRK (afgudsdyrkelse), apropos Jesu
> Ord fra Matt. 4,8-10

News:

=== citat start ===

SVT Text 135 Mån 14 maj (2007, CET) 10:13:59

Al-Qaidagrupp tar på sig sprængdåd

Den irakiska al-Qaidagruppen Islamiska
staten Irak tog i dag på sig ansvaret
før gårdagens sprængdåd som krævde 50
mænniskors liv i den kurddominerade
norra delen av landet.

Gruppen uppgav att dådet riktats mot
irakiska nationalgardets och de
kurdiska Peshergastyrkornas høgkvarter
i staden Makhmour.

I førra vecka visade samme grupp upp
flera filmade mord på kidnappade
irakiska officerare och poliser.

Gruppen har också tagit på sig onsdag-
ens sprængattentat i Arbil.

=== citat slut ====

Det kurdiske område i Nordirak har indtil forrige uge været et fredeligt
område, indtil en bombe myrdede mange uskyldige mennesker.

Hmm ...

Og hvem kan ha' interesse i at Irak splittes op i 3 dele bestående
af et Kurdisk, et Sunni- og et Shia-muslimsk område.

Tjah ... Det Shia-muslimske område råder over temmelig meget olie, og hvis
de nu gik i forbund med Iran, så ville Iran jo få endnu mere magt, ikke
sandt ?

Al-Qaeda styres fra Teheran...

ET-Break:
(2007-05-14, Monday, CET 10:50, GMT 08:50)
- "Bestemt!"

Flere indicier herpå haves allerede, ikke mindst ...

2152 news:O9lqc.164685$jf4.8...@news000.worldonline.dk
0318 news:KzQ5a.92828$Hl6.8...@news010.worldonline.dk

> Iransk forbindelse til al-Qaeda

and ...

1371 news:iTSQb.79022$jf4.5...@news000.worldonline.dk
1325 news:pZ7Qb.78384$jf4.4...@news000.worldonline.dk

> Vidne: Iran stod bag 11. september-angreb

Hmm ... Hvis det først går op for amerikanerne, at
911-World-Trade-Center-terrordåden var et bestillingsarbejde fra Teheran,
tjah ... så falder hammeren nok, apropos Pearl Harbor 1941...

11:13
- "Responce."

Men lad os nu håbe, at ET kommer dem i forkøbet, idet ...

3662 news:4lTZd.104742$Vf.40...@news000.worldonline.dk

> Statsterrorisme (State terrorism)

-

Last file-OUTPUT:
6539 news:GRL1i.73$8J...@news.get2net.dk

Info: 6291 news:ZszJh.38$rd6...@news.get2net.dk
(use http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ).
(or http://groups.google.dk/groups?q=Mogens+Kall&start=0&scoring=d& ).
File-number: 6540

"Jesus-loves-you" skrev
6540 news:1OV1i.10$CA...@news.get2net.dk

[ ... ]

> [...]

> 11:13
> - "Responce."
>

> Men lad os nu håbe, at ET kommer dem i forkøbet, idet ...

TV2 TTV s131 Man 14 Maj (2007, CET) 11.28.31

Irans præsident truer USA

Irans præsident Mahmoud Ahmadinejad lo-
ver USA "voldsom" gengældelse, hvis USA
angriber Iran på grund af landets
atomprogram.

"De vil indse, at det vil være en fejl-
tegelse at angribe os. Hævnen vil være
voldsom, og de vil komme til at fortry-
de," sådan sagde Ahmadinejad på en
pressekonference i de Forenede Arabiske
Emirater.

Han brugte stærkere retorik end i går,
hvor han bad amerikanerne om at forlade
Golfen, da de er den største årsag til
regionens ustabilitet.

14. maj 10:27 (CET, red.)

=== citat slut ====

Hmm ... memory on:

6504 news:xQV0i.11$6h...@news.get2net.dk

> ... hvilket blot *bekræfter* påstanden (om, at de søger at anskaffe sig
> atomvåben)...

Og prøv at forestille Jer dén form for retorik med atomvåben i hånden,
apropos ...

5657 news:IGyJg.248$7%3....@news.get2net.dk

> Iran: Løsningen er Israels udslettelse
>
> Den endelige løsning på konflikten i Mellemøsten er "elimineringen af det
> zionistiske regime". Det sagde Irans præsident Mahmoud Ahmadinejad til et
> islamisk topmøde i Malaysia først i august.
> Khamenei holdt sig ikke tilbage. I en tale sidst i juli stillede han
> spørgsmålet: "Hvor længe skal den islamiske verden tolerere eksistensen af
> det onde zionistiske regime ?"

Se også ...
Derfor bliver fred umuliggjort i Mellemøsten ... :-(
6023 news:bFFxh.36$hH...@news.get2net.dk

Hmm ... det er vist mere den úlovlige regering i Iran, der er den største
årsag til regionens ustabilitet.

Memory on:

3620 news:nw_Nd.98358$Vf.38...@news000.worldonline.dk

> Du har nu følgende valgmulighed:
>
> 1.
> At få én iransk atombombe i knolden.
>
> 2.
> At få hundredevis af iranske atombomber i knolden.

Einem Afgrunds°-syntax non-stop (the Highway to hell) !!!...

ET-Break:
(2007-05-14, Monday, CET 11:32:13, delay 0, GMT 09:32:13)
- "Amen."

Hmm ... memory on:

6043 news:R7Kyh.75$dB7...@news.get2net.dk

11:54
- "Det er svært at sige."

How close are we to Zero, Sir ?

12:08
- " ... (Det får du svar på senere) ... "

Are You *still* try'ing to help "Kanzi" (12:42) ?

Hmm ... memory on:

5358 news:442cbfb2$0$831$edfa...@dread14.news.tele.dk

[ ... ]
> Kommunikations-type:
>
> *Fredelige* hensigter...
>
> "USS Nimitz - verschollen ist"-Break:
> (2006-03-31, CET 06:51:27, delay 0)
> - "... hvis I opfører jer ordentlig."
>

> Hmm ... Sodoma and Gomorra (Genesis 18,20) ?

12:10
- "Don't you remember ?"

Yea. I remember Your way of thinking ...

6262 news:V_gIh.33$S84...@news.get2net.dk

> Det er muligt, at I ikke er oprigtige, men jeg vil aldrig kunne tilgive
> mig selv, dersom jeg pga. dit-og-dat *undlod* at gøre, hvad Gud, min
> Skaber, allerede har ... (Matt. 5,13-16; 25,14-30).
>
> Om Gud vil (James 4,15), har jeg således til hensigt at tale Jer til
> fornuft, apropos Jonas 4,11

and ...

6038 news:Y4Dyh.23$Z%7...@news.get2net.dk

> Gud HADER synd, men ELSKER *synderen* ... :-)
>
> Men der kommer jo selvfølgelig en Dag°, hvor portene bliver lukket
> (Matt.7,21-23)!
>
> Gid at Gud, indenda, i Sin barmhjertighed vil åbne vore øjne, så vi kan
> skelne højre fra venstre, godt fra ondt (Jonas 4,11).

I like Your way of thinking ... :-)

You think a little bit like God Himself, apropos ...

6272 news:IKxIh.23$IG2...@news.get2net.dk

> [ ... ]
> [ ... ]

> Homo erectus var givetvis kannibal. Det kan vi (vist nok) arkæologisk
> bevise.
>
> Hmm ... memory on:
> 6208 news:agbHh.10$Xl...@news.get2net.dk

> [ ... ]

> What about You ?

12:17
- "Sick"

I guess, ET says, that You ("ayatollah" Khamenei and Your men) are sick...

12:18
- "Mental ill."

12:18
- "Love ..."

12:19
- " ... instead of ... "

12:19
- " ... hate."

-

Last file-OUTPUT:
[...]

File-number: 6541

"Jesus-loves-you" skrev
6540 news:1OV1i.10$CA...@news.get2net.dk

> Al-Qaeda styres fra Teheran...
[ ... ]

> [...]
[ ... ]

> Men lad os nu håbe, at ET kommer dem i forkøbet, idet ...

(Kilde: Kristeligt Dagblad, Torsdag den 14. februar 2008, side 5)

=== citat start ===

Hizbollahs militærstrateg likvideret

Imad Mughniyeh er ikke længere et mysterium for vestlige
efterretningstjenester. Efter 25 år som en af verdens mest aktive
terrorister blev han dræbt i Damaskus i Syrien

Af Allan Sørensen
korrespondent i Mellemøsten

Hans navn er langt mindre kendt end Osama bin Ladens. Men Imad Mughniyeh,
der i går blev dræbt af en bilbombe i Syriens hovedstad, Damaskus, anses af
mange for at være en af verdens mest aktive terrorister gennem de seneste 25
år.

Fra at være en ung snigskytte og nær ven af afdøde Yassir Arafat i Beirut
i 1970'erne opgraderede den sunnimuslimske palæstinenser sig selv til at
blive en af initiativtagerne til dannelsen af Hizbollah i 1980'erne. Herfra
blev Myghniyeh med årene det iranske præstestyres hemmelige forbindelse til
Hizbollah, og i de seneste år fungerede han som Hizbollahs operative chef og
organisationens uofficielle nummer to.

I modsætning til Hizbollah leder, Hassan Nasrallah, havde Mughniyeh ingen
politisk rolle i Hizbollah. Han holdt sig strengt til planlægning af
Hizbollahs militære operationer.

Ifølge afhøringer af al-Qaeda-medlemmer har Myghniyeh også plejet meget nære
forbindelser til al-Qaedas ledelse. Vidneudsagn peger på, at Mughniyeh mødte
Osama bin Laden i Sudan i 1993 og på det tidspunkt var ansvarlig for at
træne al-Qaeda-medlemmer i at udvikle og bruge sprængstoffer.

Hans navn sættes i forbindelse med en lang række terrorangreb. Blandt dem
angrebet på den amerikanske ambassade i Beirut i 1983, der kostede 350
amerikanske og franske marineinfanterister livet. Angrebet på en israelsk
forening i Buenos Aires i 1994, hvor 89 mistede livet. Herudover sættes
Mughniyeh i forbindelse med angrebene mod amerikanske ambassader i Kenya og
Tanzania og kidnapningen af israelske soldater.

For de og en række andre angreb har Mughniyeh stået meget højt på en
række vestlige landes sorte lister over terrorister i mere end 25 år. Hans
kælenavn var al thalab (ræven), fordi det rent faktisk lykkedes ham at krybe
under de vestlige efterretningers radar i en meget lange årrække. Rygter (1,
red.) vil vide, at Mughniyeh undergik omfattende plastikoperationer i Iran
for at undgå at blive genkendt.

Han menes at have tilbragt det meste af tiden i Irans hovedstad, Teheran, de
seneste syv år, og efterretningskilder peger på, at han fløj til Damaskus
sammen med præsident, Mahmoud Ahmedinejad, i januar 2006 for at holde møder
med Hizbollah-leder Nasrallah og repræsentanter fra Islamisk Jihad og Hamas.

Hizbollah beskylder Israel for at stå bag likvideringen af Mughniyeh.
Israel benægter at have nogen forbindelse til episoden, men har samtidig
beordret hele den nordlige del af Israel, der grænser op til Labanon, til at
gå i højeste alarmberedskab, da Hizbollah ventes at hævne likvideringen.

=== citat slut ====

(1)
Hmm ...

(ET-)Counter (at that time, 2008-02-13, day no 44) = 43 (44)

Yours, ET ?

ET:
(2008-02-20, Wednesday, day no 51, CET 12:39, GMT 11:39)
- "Det får du svar på senere ... min ven."

Okay ... :-)

Hmm ...

Så var det nok nogle andre, der likviderede denne skyldige terrorist, but
who knows!

Last OUTPUT: 7360 news:yqAuj.39$Ta3...@news.get2net.dk
(use http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ to ET-Info).
ET-Info: 7134 news:2NlNi.5$dt...@news.get2net.dk File-number: 7361

Ben Hur

"Jesus-loves-you" <John...@1.John4.8.Heaven> skrev i en
meddelelse news:jvUuj.14$82...@news.get2net.dk...

> [...]
> efterretningstjenester. Efter 25 år som en af verdens mest aktive
> terrorister blev han dræbt i Damaskus i Syrien

Som uden sammenligning er Danmarks dygtigste
Mellemøstkorrespondent.

snip...

Back to ET.