Rusland truer Georgien - Go home, imperialist-svin

"Jesus-loves-you" skrev

Subject: Nallerne væk fra Georgien, Russia (Assholes) !
6922 news:k0kzi.36$dz4...@news.get2net.dk

and ...

7457 news:jduRj.19$ax5...@news.get2net.dk

> Interrupt from ...
> (latest following-up-news from the world. Deadline 2008-04-28)
> 7422 news:Kl2Jj.3$PM...@news.get2net.dk

> Hvor vandrer I fødder( nu hen ?)...
>
> ET-Break:
> (2008-04-29, Tuesday, day no 120, CET 01:54, GMT 28/4 23:54)
> - "To Hell."

Old news:

(Kilde: Berlingske Tidende, lørdag den 26. apr 2008, side 17)

=== citat start ===

Rusland truer Geogien med krig
=== citat slut ====

and ...

("news" since then)

=== citat start ===

DR1 s134 ons 30 apr (2008, CET) 01:13:33

23:03 (CET, red.)

Rusland truer Georgien

Rusland vil være tvunget til militær
gengældelse, hvis Georgien angriber
sine udbryderrepublikker Abkasien og
Sydossetien militært.

Det siger Ruslands udenrigsminister
Sergej Lavrov, efter at Rusland har
sendt ekstra styrker til Abkasien.

- Hvis Georgien angriber, vil vi være
tvunget til at gøre gengæld for at
beskytte vore borgere, sagde Lavrov
efter et møde med EU's udenrigsministre.

Topfolk i EU forsøger at dæmpe
gemytterne. EU's udenrigspolitiske
koordinator, Javier Solana, sagde, at
EU vil forsøge at mindske spændingen
mellem Georgien og Rusland.

=== citat slut ====

(Stalin besatte Georgien med Røde-Fido og befolkede området med russere.
Rusland har da (siden kold-krigens afslutning) holdt Abkasien og Sydossetien
militært besat.)

Go home, imperialist-svin( Russia)...

ET-Break:
(2008-04-30, Wednesday, day no 121, CET 01:09:xx-29, delay 0)
(2008-04-29, Tuesday, day no 120, GMT 23:09:xx-29, delay 0)
- "Yea."

(Nu ikke så meget snak, ET.) Psykopatus har brug for et bæ-tilhold ... øh
... et politi-tilhold!!!

Don't You remember (9-11):

1608 news:eEI0c.102128$jf4.6...@news000.worldonline.dk

> 96-09-11.RU2
>

> 1
>

> From Mogens Kall Onsdag den 11. Sep. 1996
>
> To the government of Russia, Mr. Prime Minister Chernomyrdin
> Copies: The governments of Israel and Saudi-Arabia.
[ ... ]
> Kilde: Politiken, Mandag den 9. januar 1995
>
> Emne: Russisk hjælp til Iran
>
> NICOSIA - Det russiske energiministerium har indgået en aftale om at
> fuldende opførelsen af et iransk kernekraftværk ved Den Persiske Bugt.
> Direktøren for kraftværket sagde i går, at der er tale om en kontrak
> til fem milliarder kroner. Oprindelig begyndte to tyske firmaer i 1974
> under shah-styret på byggeriet af Bushehr-værket. Under krigen mellem
> Irak og Iran blev der anrettet voldsomme ødelæggelser på anlægget.
> (Reuter)
[ ... ]
> Hr. Chernomyrdin! Hvad sker der, hvis jeg i min venstre hånd har ca.
> 5 kg. "oliespild" og i min højre hånd ligeledes har ca. 5 kg. "olie-
> spild". Langsom men sikkert fører jeg nu hænderne sammen ? - I Jerusa-
> lem ? - I Washingtom ? - I Moskva ?
>

> 4
>

> Repetition for 911'te gang:
>
> "Den fornuftige ser faren på forhånd og UNDGÅR den - i
> tide !!! En dumrian vader - desværre - videre og må tage
> konsekvensen (bom-bom), Ordsp. 27,12."
>
> The servant of Michael
>

> "The fool"

Jeg mener således (ret mig endelig, hvis jeg tager fejl), at et
bæ-tilhold (vil kunne få patienten til at indse)...

CET 01:52
- "Bestemt."

Fine ... :-)

-