Open letter to Tony Blair, Iraq (0354)

Dear PM Tony Blair,

Message send to the International Court of Justice

File 0292:

COMPLAINT
---------------

If You want to stay alive and survive, You MUST do Justice - Now!

1. case:
Put Saddam Hussein on trial.

Reason:
Aggresive war against Iran and Kuwait.
Crime against humanity (inklude nervegas upon kurdish people)

2. case:
Put the NON-democratic government of Northkorea on trial.

Reason:
Menace to the World-Peace.
Crime against humanity.

3.case:

Yours (with a little break of respect)
Mogens Kall
The servant of Michael
Internal:

File-name:
Letter of complaint to the International Court of Justice (0292)

This file has been send to
dk.politik
The International Court of Justice, the Hague

Time for OUTPUT:
2003-02-13, Thursday, CET 12:50

--- END of file 0292 ------------------------------------

Once I did a mistake by stopping a war between Iran and Afghanistan. The
consequense was the terror-attack 9.11

By NOT putting these criminals on trial, we are ONLY making it more
difficult for the coming generations to stop evil wars against Mankind!

Yours respectfully
Mogens Kall
The servant of Michael
Internal:

Ordre-OUTPUT:
DADDY-Break (2003-03-12, CET 08:32):
- "...(contact PM Tony Blair)...."

File-name:
Open letter to Tony Blair, Iraq (0354)

This file has been send to
dk.politik
10 Downing Street

Time for OUTPUT:
2003-03-12, Wednesday, CET 08:51

DS

"Kall, Mogens" <mogen...@ikke.til.raadighed.dk> wrote in message

> 1. case:
> Put Saddam Hussein on trial.

Det kan også bare sådan lige lade sig gøre... Not.

Har du ikke set udsendelsen på TV2 i forgårs?

/Daniel

"DS" skrev:

> Det kan også bare sådan lige lade sig gøre... Not.
>
> Har du ikke set udsendelsen på TV2 i forgårs?
>
> /Daniel

Hej Daniel,

Hvorfor kan det ikke sådan bare lade sig gøre ? -
(det er jo dét, der er hele formålet med Domstolen)

(Nej jeg så ikke udsendelsen. Var der noget nyt ?)

Mvh.

Mogens Kall
The servant of Michael
Internal:

File-name:
Re: Open letter to Tony Blair, Iraq (0354)

This file has been send to
dk.politik

Time for OUTPUT:
2003-03-12, Wednesday, CET 20:16

DS

> Hvorfor kan det ikke sådan bare lade sig gøre ? -
> (det er jo dét, der er hele formålet med Domstolen)
>
> (Nej jeg så ikke udsendelsen. Var der noget nyt ?)

Jeg mener hvordan det praktisk skal lade sig gøre at stille Saddam for en
domstol. Han lader sig jo ikke pågribe levende, og selv hvis han gjorde er
det jo umuligt at komme i nærheden af ham, hvilket udsendelsen bl.a. viste.

/Daniel

"DS" skrev:

Men det lykkedes at udstede international arrestordre på (internal memory:
The Sheriff of El Paso, Harwest 1995) ...

1. Radovan Karadzic
2. Ratko Mladic

... og skønt de endnu ikke er anholdt (og muligvis har myrdet serbiens
primierminister Zoran Djindjic, fordi han var ved at nå til den erkendelse,
at udlevering af disse til den Internationale Domstol i Haag er en bidende
nødvendighed), så bliver de det jo nok en dag!

På tilsvarende vis lykkedes det at udstede international arrestordre på
slynglen Milosevic, og han sidder faktisk nu bag tremmer i Haag.

Så hvorfor kan det ikke lade sig gøre, når forbryderne kommer fra en
muslimsk baggrund ?

ER DOMSTOLEN PARTISK (saml. § 64) ???

[...]

0360

This file has been send to
dk.politik

Time for OUTPUT:
2003-03-13, Thursday, CET 14:48

"Kall, Mogens" skrev:

> [...]
> slynglen Milosevic, og han sidder faktisk nu bag tremmer i Haag.
>
> Så hvorfor kan det ikke lade sig gøre, når forbryderne kommer fra en

DADDY-Break (2003-03-13, CET 18:31):

- "..."

(Forudsat at de nyeste oplysninger holder stik)

LIVE LA FRANCE !

Mvh.
Mogens Kall
The servant of Michael
Internal:

Last input from dk.politik:
2003-03-13, Thursday, CET 14:56

File-name:
Re: Open letter to Tony Blair, Iraq (0354)

0362

This file has been send to
dk.politik

Time for OUTPUT:
2003-03-13, Thursday, CET 18:40

"Kall, Mogens" skrev:

> DADDY-Break (2003-03-13, CET 18:31):
>
> - "..."
>
> (Forudsat at de nyeste oplysninger holder stik)
>
> LIVE LA FRANCE !

DADDY-Break (2003-03-16, CET 20:02):

- "Det skal du (Annullering)."

Cancellation (de smukke løfter holdt ikke stik)!

JUMP The-International-Court-of-Justice.

NEXT DADDY!

0375

This file has been send to
dk.politik