Russisk fly nær kollideret

"Jesus-loves-you" skrev
7767 news:g7mbce$jq4$1...@newsbin.cybercity.dk

> Findes Murmansk og Kreml stadigvæk ?
>
> Ingen "tilfældige" asteroidenedslag i områderne ?
>
> "Robotten" må være gået i baglås (gamle lort, DK-straffelovens
> § 253) ... :-(

and ...

7897 news:g93c2s$29v0$1...@newsbin.cybercity.dk

> SVT Text 139 Ons 27 aug (2008, CET) 09:40:12
>
> Kraftigt jordskalv i Sibirien
[ ... ]
> Irkutsk befinder sig på position ...
>
> 52,15° N
> 104, 20° Ø
>
> Compare with ...
>
> Subject: ... Tunguska meteor-nedslaget 1908-06-30 (0700 local
> time) knækket (ET *copyright* behind)
> 7618 news:g4e6bu$275c$1...@newsbin.cybercity.dk

[ ... ]
[ ... ]

> Sir! I think You got GREEN LIGHT (Straffeekspeditionen *godkendt* af
> allerhøjeste myndighed...

News:

=== citat start ===

TV2 Text (p138, Norway) Søn 31.aug (2008, CET) 19:33:35

(Nyheter fra i går, lørdag)

To passasjerfly i nestenkollisjon

To passasjerfly var ett minutt fra å
kollidere over Atlanterhavet torsdag.
... russisk fly ...

=== citat slut ====

Dvs. dagen derpå efter GREEN LIGHT.

Halløj du. Godt nok er den russiske civilbefolkning ikke særlig gæve mht. at
vælge deres ledere, men hovedparten af befolkningen er nu altså *uskyldige*,
hvorfor jeg finder der urimeligt at "forfølge" dem...

ET:
(2008-09-01, Monday, day no 245, CET 12:35, GMT 10:35)
- "Enig."

Derimod er psykopatus og hans folkemordshær et legitimt angrebsmål,
navnlig dem, der *personlig* har medvirket mod folkemordet på georgiere,
stor som lille, (skønner jeg)!!!...

CET 12:35
- " ... (some missing words) ... bestemmer."

Hvem bestemmer ?

CET 12:36
- "Jeg."

Ja, selvfølgelig!

Men jeg vil kræve dig til regnskab for hele galaksens beboere, hvis du
svigter os (under henvisning til §253).

Betragt disse meddelser som en art flaskepost, der hele tiden bliver sendt
ud i verdensrummet.

Også når jeg er død og borte...

CET 12:38
- "Vedtaget."

Fine ... :-)

-

Ang. OUTPUT

Mister Lawbreakewr Danish Constitution §77 forhindrede output to server 1
(around 12:50) ... :-(

Last OUTPUT: 7925 news:g9gg5t$149c$1...@newsbin.cybercity.dk
http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/msg/4dd821ad2099d41b
( http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ). File-number: 7926