Malaysisk blogger fængslet uden dom

"Jesus-loves-you" skrev
8024 news:gavqvq$2r7c$1...@newsbin.cybercity.dk

[ ... ]
[ ... ]

News:

=== citat start ===

DR1 s137 ons 24 sep (2008, CET) 10:48:54

03:30

Malaysisk blogger fængslet uden dom

I malaysia er en regeringskritisk
blogger blevet sendt i fængsel i to år,
uden retssag og dom.

Manden har længe været i myndighedernes
søgelys på grund af hans beskyldninger
mod regeringsmedlemmer for korruption
og dårlig embedsførelse.

Hans blog på nettet var en af de mest
populære i Malaysia, indtil regeringen
lukkede den forleden.

Den lov, der har bragt bloggeren bag
tremmer, er et levn fra kolonitiden,
hvor briterne brugte den mod
kommunistiske oprørere.

=== citat slut ====

Hmm ...

Vi må vist hellere også lige holde et ekstra øje med Malaysia mhp.
ET-dokumentardata-indsamling. Man ved jo aldrig om ... (tsk, tsk) ... :-)

Den antiroyale her i DK har - for øvrigt - klaget til statsadvokaten over
politiet( som om det skulle hjælpe, apropos ...

5176 news:RjjPf.8422$Cl2.1...@news000.worldonline.dk
5281 news:442156aa$0$27559$edfa...@dread11.news.tele.dk

> I dag har jeg så modtaget svar fra Statsadvokaten:
[ ... ]
> Jeg har aldrig hørt noget mere vanvittigt. ...

)...

(Hvis du prøver at bøje retten her i DK, ...)

ET-Break:
(2008-09-24, Wednesday, day no 268, CET 23:23, GMT 21:23)
- "Så får du med mig at bestille!"

ET, for dælen! Det er *småtingsafdelingen* (altså krænkelsen af dansk
ytringsfrihed) sammenlignet med de virkelig store fisk, såsom
massemorderne ... (input memory from) ...

8033 news:gbbnh5$1d3g$1...@newsbin.cybercity.dk

CET 23:25
- "I know."

Ja. Du sku' sikkert bare lige markere territoriet, hvilket også er OK.
*Verbals* øretæver er jo altid at foretrække fremfor at F-16 flyene falder
ned, eller at hele hovedstaden sættes i brand pga. et ungdomshus, eller en
tegning af en mand med en-eller-anden dims oven i hovedet, eller hvad det nu
kan være, man er blevet forarget over, men måske med en lille snert af
retfærdig vrede over misbrug af politiets magtbeføjelser ... :-)

Hva' mht. Malaysia( ?)...

CET 23:47
- "Du ka' bare lige vente dig!!!"

Fedt nok. "Data-indsamling" påbegyndt mhp indirekte bevisførelse ... :-)

Hmm ...

*Er* de virkelig så uartige i Malaysia ?...

CET 23:51
- "Ja."

Hmm ... (memory on from the arkiv´) ...

1611 news:muK0c.102339$jf4.6...@news000.worldonline.dk

> Berlingske Tidende den 7. April 1997
>
> Vedr. Cannibalistans "venner", idet de undlader at fordømme menneske-
> retighedskrænkelserne i Kina:
>
> - Indonesien
> - Malaysia

Einem diplomat-skid (muligvis einem røvhulsslikker ligesom Frederik) ... :-(

1745 news:xZG8c.128322$jf4.6...@news000.worldonline.dk

> ... Den udbredte antisemitisme i
> den arabiske og muslimske verden kom tydeligt til
> udtryk i efteråret 2003 på en konference for Den
> Islamiske Samarbejdsorganisation, hvor værten,
> Malaysias præsident Mahatir Mohamad, holdt en
> stærkt antijødisk tale og blev hyldet med stående
> klapsalver fra lederne af de 57 muslimske lande.

Nå, ja. Du har ret, ET!

Let the "show" begin ... :-)

Last OUTPUT: 8034 news:gbee27$2dkn$1...@newsbin.cybercity.dk
http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/msg/4dd821ad2099d41b
( http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ). File-number: 8035

Arne H. Wilstrup

"Jesus-loves-you" <John...@1.John4.8.Heaven> skrev i
meddelelsen news:gbee3i$2dks$1...@newsbin.cybercity.dk...

Der er intet nyt under solen. På Guantanamo sidder fanger, der
har siddet der i årevis, uden lov og dom. De har lært af de
bedste.

Kurt Lund

Arne H. Wilstrup wrote:

> Der er intet nyt under solen. På Guantanamo sidder fanger, der
> har siddet der i årevis, uden lov og dom. De har lært af de
> bedste.

Sagde nogen Gulag?
Nåh nej. Topdollaridioten Arne er jo faktaresistent.

--
Kurt Lund