Russisk flåde i Syrien

Jesus-loves-you

"Jesus-loves-you" skrev
8021 news:gaumnq$2eem$1...@newsbin.cybercity.dk

(Interrupt CET 12:33)
[ ... ]
[ ... ]

> [ ... ]

News:

(Kilde: www.ordetogisrael.dk månedsblad nr 9, oktober 2008, side 10)

=== citat start ===

Russisk flåde i Syrien

Den russiske flåde er gået i gang med at renovere havnen i Tartus i Syrien.
Formålet er, at Rusland fremover skal kunne bruge havnen som fast base for
flådefartøjer i Middelhavet.

=== citat slut ====

Altså (som tidligere sagt):

Subject: 3. Verdenskrig bryder ud ved at fx. al-Qaeda atomsønderbomber
Moskva pga. Tjetjenien
7955 news:g9qsir$1rt3$1...@newsbin.cybercity.dk

> Patienten er - om jeg så må sige - selvmordstruet...
>
> ET-Break:
> (2008-09-05, Friday, day no 249, CET 10:23:23, delay 0, GMT 08:23:23)
> - "I allerhøjeste grad."

Hmm ...

(Vi har vist behov for et psykopatus-brandbælte, apropos
Kim Jong-il skal have haft et slagtilfælde)

And then I heard a voice said (perhaps ET):
(2008-09-30, Tuesday, day no 274, CET 12:33, GMT 10:33)
- "Det kan jo ske igen."

Tja, hvorfor ikke ? ... :-)

Last OUTPUT: 8045 news:gbsvoc$2bdi$1...@newsbin.cybercity.dk
http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/msg/4dd821ad2099d41b