ET "phonecall" to Moskva

"Jesus-loves-you" skrev
7772 news:g7ou4r$1io4$1...@newsbin.cybercity.dk

> "Jesus-loves-you" skrev
> 7771 news:g7or8b$1hn2$1...@newsbin.cybercity.dk
>
> [ ... ]

> Interrupt from ...
>
> 7755 news:489cb4bf$0$90272$1472...@news.sunsite.dk

> Simuleringsprogram on:
>
> (Et indtil videre *fiktivt* Udsagn:)
>
> Go'dag al-Qaeda,
>
> Jeg har netop lige besluttet at konventere til islam, fordi jeg (i mit
> glade vanvid mener, at jeg) er kaldet af Gud til at hævne Ruslands
> massemord
> på muslimer i Grozny. Straffen består i et selvmords-atombombeangreb på
> [...]

Moskva!

Hvad ér det dog for nogle ledere I har valgt ?

De fører Jer jo direkte ned i Afgrunden°...

ET-Break:
(2008-08-11, Monday, day no 224, CET 10:46, GMT 08:46)
- "Hear my voice."

Last OUTPUT: 7772 news:g7ou4r$1io4$1...@newsbin.cybercity.dk
http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/msg/5b001b21207d4ab4?
( http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ). File-number: 7773