Det russiske hjernevask-program (The russian brainwashing program) - Was: ... (the escape from global nuclear-war) ...

"Jesus-loves-you" skrev
7822 news:g80cgi$19a8$1...@newsbin.cybercity.dk

[ ... Global nuclear-war ... ]

> BEVARES
>
> Enhver med forstanden i behold vil selvfølgelig gøre alt, hvad der er
> mulig for at undgår dette, herunder også røvhulsslik... øh, spytslikkeri,
> men det plejer kun sjældent at hjælpe overfor psykopater. Ihukom
> Auschwitz!!!
>
> Men der er fortsat en nødløsning, som endnu ikke er afprøvet!
>
> Input:...

Dear Judges,

I disse dage kører den russiske propaganda på højtryk.

Befolkning får et meget ensidigt indtryk af situationen nede i Kaukasus, og
der smøres tykt på. Putin påstod således, at georgiske kampvogne havde kørt
over kvinder og børn. Og faktisk var det netop disse løgne Psykopatus brugte
som en art "legitimering" af angrebskrigen på Georgien!

Det er (faglig psykiatrisk set) på en måde interessant at se, hvor dygtig
Psykopatus gør sit manipulationsarbejde.

Dét, vi skal bemærke, er, at det slet ikke har kunnet lade sig gøre, hvis
ikke man (inden denne ydre territoriale offensiv) havde kvalt al intern
modstand i Rusland først, hvorfor vi for Domstolen° - om muligt - vil
forsøge at føre bevis for en dicideret russisk *sammensværgelse*.

Man var således nødt til at likvidere kritiske røster (inden angrebskrigen
kunne sættes i værk), heriblandt mordet på den russiske journalist, som af
en-eller-anden "uforklarlig" grund ikke gad at holde kæft, trit og retning
(overfor Putins styre i Rusland). Se evt. ...
6233 news:x9jHh.71$fB4...@news.get2net.dk

Og da dette arbejde var færdiggjort med hensyn til at give massemedierne
mundkurv på, dakunne man gå til direkte angreb på oppositionens politikere
og en-efter-en ryde dem af vejen. Nogle blev myrdet, andre blev smidt i
fængsel eller på anden vis bragt til tavshed. Se evt. fx. ...
6401 news:sR0Uh.14$aQ...@news.get2net.dk

Så når jeg i disse dage ser unge russere begræde et fiktivt massemord
på folk fra Sydossetien begået af Georien, hvor sandheden i virkeligheden
er, at det er russere, som har begået dette massemord på folk fra
Sydossetien ...

Så når jeg (og andre) i disse dage ser unge russere begræde et fiktivt
massemord, samtidig med at Georgien udplyndres og civilie myrdes af folk fra
Rusland, så kan jeg ikke andet end sige, at psykopatus har gjort sit arbejde
særdeles godt ... :-(

Det er jo groteskt!

En dag vil de selvsamme mennesker sige ... (something like) ...

Input memory from ...
7457 news:jduRj.19$ax5...@news.get2net.dk

> (Discovery Channel, Most Evil, ang. psykopati og
> hjernevask)
> (Jim Tones) peoples temple, Jones Town
> ... "How could I be so blind ?" ...

"How could I be so blind ?"

Hvad skal jeg så svare dem ?

Skal jeg sige:
Du lod dig rive med af en *følelsesmæssig* stemning, og glemte at se på
advarselslamperne...

ET-Break:
(2008-08-14, Thursday, day no 227, CET 07:55, GMT 05:55)
- "Svar mig!"

(ET taler hermed til det Russiske folk!)

Det interessant er, at vi mennesker må gøre os et spørgsmål i denne
forbindelse:

Hvorfor er Psykopatus nødt til at oppiske denne hadefulde stemning hjemme i
moderlandet Rusland ?

Jeg kan kun finde én forklaring herpå:

Man (Psykopatus) har FORTSAT brug for Jer, hvis planen mht. The Empire über
alles skal gennemføres.

Psykopatus ved nemlig godt, akkurat som tilfældet var med Hitler ca. omkring
år 1938, at det er et chancespil. Det lykkedes for Hitler i dengang. Og
spørgsmålet er derfor selvfølgelig, *om* det vil lykkedes for Psykopatus i
dag ?

I så fald skal ingen af Jer og os andre regne med at overleve.

Jeg anmoder Jer derfor venligst om at forstå følgende:

7801 news:g7srde$3118$1...@newsbin.cybercity.dk

> Det er netop heri fidusen består, Poul:
>
> *Uanset* hvad du og jeg og alle andre mener om dette emne, da skal det til
> syvende og sidst være en uafhængig domstol, som udstikker retningslinierne
> ved domsafsigelse.
>
> Hvorfor ?
>
> Fordi du og jeg kan ha' taget fejl osv.

Compare with ...

7781 news:g7q8s2$231i$1...@newsbin.cybercity.dk

[ ... ]
[ ... ]
[ ... ]
[ ... ]
> Også heri skal vi bemærke *bedraget*, for der er jo - i så fald - IKKE
> tale om en úpartisk domstols afgørelse, hvis ruslands ombudsmand får sin
> vilje, idet det jo kun er vinderens påduttede "dom".

Man kan ikke* manipulere* med en domstol, endskønt Psykopatus forsøger
herpå, for lykkedes det (for en at gøre det,) da er det i realiteten ikke
længere nogen domstol, men derimod blot et medieshow og en
propagandacentral, som vi jo kender fra Sovjettiden.

Du er kaldt herind i dag som vidne, Moder Russia !!!

CET 08:07
- "Listen to my voice, please."

Last OUTPUT: 7822 news:g80cgi$19a8$1...@newsbin.cybercity.dk
http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/msg/5b001b21207d4ab4?
( http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ). File-number: 7823

"Bjarne" skrev

> [...]
> Jugoslavien for en hver pris skulle have lov at løsrive sig i strid med
> folkeret og alt muligt andet og vi på alle måder opmuntrede de
> tjetjenske religiøse terrorister til at løsrive sig fra Rusland -
> men når det kommer til modsatte fortegn og det USA-venlige Georgien med
> vold og magt vil holde på to områder, hvor flertallet ønsker løsrivelse,
> gælder alle kneb?
>
> Russerne har ikke haft en ærlig chance i de danske medier.
> Juridisk set er det sådan, at medierne bortset fra DR er privatejede og
> ejerne naturligvis bestemmer den politiske linie, mens DR har en

Bjarne, du mangler *overblikket*. Input fx. memory from ...