Lærd muslim hylder Hitler og siger, at Holocaust var Guds måde at straffe jøderne

"Jesus-loves-you" skrev ...

News:dk.videnskab.psykologi
News:no.kultur.folklore.ufo
Sent: Thursday, January 04, 2007, CET 11:51, GMT 10:51
Subject: Stop Your madness, please
5987 news:6%4nh.12$V5...@news.get2net.dk

> I må jo huske på, at både Islam og Kristendommen har sit ophav i
> Jødedommen, og her er det *påbudt*, at dommen skal være upartisk. Ihukom
> venligst ...
>
> 2085 news:_j%nc.162670$jf4.8...@news000.worldonline.dk

> (se tillige Toraen, 5.Mos. (Deu) 24,16)
[ ... ]
> ... kan man (i religionens navn) tillade sig at hævne sig på *uskyldige*
> mennesker ... ?
[ ... ]
> Du må - med andre ord - altså holde op med at tilskrive dine medmennesker
> karakterer og egenskaber, som ikke er sandfærdige.
>
> Langtfra alle sunni-muslimer er onde, og
> langtfra alle shia-muslimer er onde, og
> langtfra alle kristne er onde, og
> langtfra alle jøder er onde, og
> langtfra alle budister er onde, og
> langtfra alle hinduer er onde, og
> ... (You name it) ...
> langtfra alle ateister er onde ...

News:

=== citat start ===

TV4 TEXT Mån 16 feb (2009, CET) 09:34:37

(Utrikes 16 feb 08:47)

Lærd muslim hyllade Hitler

Chefen før Europeiska fatwarådet,
Youssef al-Qaradawi, har nyligen hyllat
Adolf Hitler och sagt att Førintelsen
var Guds sætt att straffa hudarna och
hyllat Adolf Hitler før att ha straffat
judar. Islamsk Råd i Norge, som
tillfrågat fatwarådet i teologiska
frågor, tar inte avstånd från
uttalandena, rapporterar norska
Aftenposten.
Lars Gule, expert på islam vid
Høgskolan i Olso sæger att ingen ska
underskatta det al.Qaradawi sæger om
Hitler, judarna och Førintelsen.

=== citat slut ====

Og det er måske navnlig *heri*( at Islam afsløres som en forrykt
religion)...

And then I heard a voice from Heaven (perhaps ET) said:
(2009-02-16, Monday, day no 47, CET 09:33:32, delay 0, GMT 08:33:32)
- "Amen."

-

FUT sat til udelukkende ...
News:dk.videnskab.psykologi
... af "uforklarlige" (psykiatriske) grunde!

Har vi - med andre ord - at gøre med noget (pseudo)-psykotisk ?

Er der tale om, at "patienterne" *overfører* aggressioner (pga. fx.
personlige nederlagsfølelser) på en syndebuk (i dette tilfælde en race),
oder was ?

Og er man i så tilfælde til fare for sine omgivelser og derfor bør spærres
inde på psykiatriske hospital, indtil man er rask igen ?

Last OUTPUT: 8440 news:gn9b1q$2fs0$1...@newsbin.cybercity.dk
http://groups.google.com/group/no.kultur.folklore.ufo/msg/3e916b6e1fa8a8f8
( http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ). File-number: 8441

"Jesus-loves-you" skrev
8441 news:gnbbdr$5ft$1...@newsbin.cybercity.dk

More news:

(Kilde: Kristeligt Dagblad, tirsdag den 17. februar 2009, side 5)

=== citat start ===

Muslimsk leder hylder holocaust

[ ... ]

Senest har Yusuf al-Qaradawi ... sagt på tv-stationen al-Jazeera, at
"Hitler satte jøderne på plads", skriver den norske avis Aftenposten.

- Dette er en himmelsk straf. Ved Guds vilje bliver det troende
muslimer, som gør det næste gang, siger han ifølge avisen.

Lederen for Sverige muslimske samfund, ...

> [...]

> religion)...

More news:

(Kilde: Kristeligt Dagblad, tirsdag den 17. februar 2009, side 5)

Lederen for Sverige muslimske samfund, Mahmoud Aldebe, og formanden for
de norske muslimer, Senaid Kobilica, tager begge afstand fra udtalelserne.
Og imam i København Abdul Wahid Pedersen siger:

- Det må stå for al-Qaradawis regning. Det kan jeg slet ikke støtte.

/Ritzau/TT

=== citat slut ====

Nå, nogen anstændighed er der da gudskelov tilbage i verden ... :-)

Last OUTPUT: 8457 news:gnhpsv$2fhm$1...@newsbin.cybercity.dk
http://groups.google.com/group/no.kultur.folklore.ufo/msg/3e916b6e1fa8a8f8
( http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ). File-number: 8458