Status-opgørelse (Der udskrives givetvis Folketingsvalg i dag)

"Jesus-loves-you" skrev
7141 news:LvJNi.20$kB2...@news.get2net.dk

> File 7103 was sent to the Members of the danish Parliament,
> Folketinget ...
>
> Sent: Tuesday, October 02, 2007 CET 13:27, GMT 11:27
> Subject: ET (Aliens) is alive. Conclusive proof found
>
> ... indledt med ordene:
>
> === citat start ===
>
> Hej MF'ere,
>
> Synes bare lige, at I bør være underrettet, da det kan få "lidt"
> indflydelse på Danmarks fremtid ...
>
> === citat slut ====

Interrupt from "Egypt":

A Farmer needs *harvest*. That's more important than (nearly as) any other
things.

Why ?

Input memory from ...

3136 news:_ssfd.60276$Vf.28...@news000.worldonline.dk

> Min erfaring i livet siger mig, at dersom himlen (the sky) går i sort i
> henved 2-4 måneder ... ja så bliver der *IKKE* nogen høst (apropos "gog og
> magog" i relation til *tilbedelsen* af afguden "Bæ-på-dåse").

You just can't live without food !

Hmm ...

Har du mishandler dine medtjenere (apropos Jesu ord fra Matt.24,44-51) ?

Findes der udryddelseslejre her i Danmark ?

Nej, gudskelov ! - I dén henseende har I været Menneskeheden tro(-fast).

Og det gælder - mig bekendt - samtlige Folketingspartier. Længe leve
*demokratiet* ... :-)

ET-Break:
(2007-10-24, Wednesday, CET 10:16, GMT 08:16)
- "Listen to my voice."

Yes, and ... ?

Hmm ... (no answer) ...

Last ET-message (to Denmark) was ...

7241 news:TqvTi.41$2p1...@news.get2net.dk

> More ET-message to Denmark and her friends:
> (2007-10-24, Wednesday, CET 01:15, GMT 23/10-07 23:15)
> - "Lev vel."
>
> CET 01:15
> - "Friends."
>
> CET 01.22
> - "Well done ... :-) ... "

Denmark ... Jeg tror minsandten, at du har fået dig en *bejler*. You know:
Springtime ... :-)

CET 10:44
- "Gå Brudgommen i møde."

Input last memory from ...

Nyhedsavisen, 23. oktober 2007, side 12-13

=== citat start ===

... december 1995 ... 29. ..., klokken nærmer sig halv 10 om aftenen ...

=== citat slut ====

Yours ?

-

Coming up:
The switch - bytte rundt på "helte og skurke", Matt.21,28-32
linked to ...
5877 news:2m12h.26$lW...@news.get2net.dk +
2224A news:BbPrc.1549$Vf.4...@news000.worldonline.dk

Last OUTPUT: 7242 news:t2wTi.42$%E2...@news.get2net.dk
(use http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ to ET-Info).
ET-Info: 7134 news:2NlNi.5$dt...@news.get2net.dk File-number: 7243

"Jesus-loves-you" skrev
7243 news:8JDTi.13$Rb...@news.get2net.dk

> "Jesus-loves-you" skrev
> 7141 news:LvJNi.20$kB2...@news.get2net.dk

[ ... ]

> ET-Break:
> (2007-10-24, Wednesday, CET 10:16, GMT 08:16)
> - "Listen to my voice."

[ ... ]

> Denmark ... Jeg tror minsandten, at du har fået dig en *bejler*. You know:
> Springtime ... :-)
>
> CET 10:44
> - "Gå Brudgommen i møde."

Folketingsvalget nu officielt udskrevet.

Interrupt from www.blr.dk ...

(Andagtshæftet trykt før september måned 2007)

=== citat start ===

Onsdag 24. oktober (2007, red.)

" ... sæt i ydmyghed de andre højere end jer selv." Fil 2:3

=== citat slut ====

Og husk nu, at det ikke klæder Lysets børn på barnagtigt vis al det der med
*mudderkastning* osv. (lad de onde om det).

NEXT Proxima ?

ET-Break:
(2007-10-24, Wednesday, CET 13:17, GMT 11:17)
- "Ja!"

Og da skal de *retfærdige* stråle som solen ...

Last OUTPUT: 7247 news:aEFTi.28$yZ...@news.get2net.dk

ET-Info: 7134 news:2NlNi.5$dt...@news.get2net.dk File-number: 7248

> [...]

> Nej, gudskelov ! - I dén henseende har I været Menneskeheden tro(-fast).
>
> Og det gælder - mig bekendt - samtlige Folketingspartier. Længe leve

Interrupt from ...
0295 news:CQo3a.87907$Hl6.8...@news010.worldonline.dk
0292 news:BHL2a.83770$Hl6.7...@news010.worldonline.dk
3594 news:9PMKd.85915$Vf.38...@news000.worldonline.dk
6505 news:IKW0i.14$Y3...@news.get2net.dk
7251 news:X4YTi.7$rN...@news.get2net.dk

Nogle kernevælgere (?) ønskede Bendt Bendtsen udskiftet!

Jeg er ikke en typisk kernevælger, men er meget tilfreds med De
Konservatives spidskandidat. Han appellerer bredt (hen over midten i dansk
politik). Og penge betyder ikke så meget for mig. Jeg har til dagen og
vejen, og det er godt nok (apropos Jesu Ord fra Matt. 6,25-32).
Og vor udenrigsminister Per Stig Møller har gjort et MEGET fint stykke
arbejde og således varetaget min (og andres) *vital*-interesser.

Well done (13, A, UG+), friends ... :-)

Interrupt from ...
7250 news:o5XTi.1$Jh...@news.get2net.dk

> Nærste år ved samme tid (sikkert springtime) var hunbæveren straks med
> på legen. Hun havde i mellemtiden gjort sig sine erfaringer ... :-)

Do You know, You have a "neighbour" (out there in space),
a *friend* (a LOVER) ?

Last OUTPUT: 7251 news:X4YTi.7$rN...@news.get2net.dk

ET-Info: 7134 news:2NlNi.5$dt...@news.get2net.dk File-number: 7252

"Jesus-loves-you" skrev
7252 news:N5YTi.8$2W...@news.get2net.dk

[ ... ]

> [...]
>
> Jeg er ikke en typisk kernevælger, men er meget tilfreds med De
> Konservatives spidskandidat. Han appellerer bredt (hen over midten i dansk

Interrupt from ...
6640 news:Mnfei.58$aw...@news.get2net.dk

Undrer du dig ...

Jamen, dét er fordi jeg i virkeligheden er en forklædt socialdemokratisk
"flygtning".

Jeg kan jo - af gode grunde - ...

Input memory:
3608 news:KRvNd.98129$Vf.38...@news000.worldonline.dk
6868 news:WFdui.7$m3...@news.get2net.dk

... IKKE stemme på et *blasfemisk* parti ... :-)

Last OUTPUT: 7259 news:zL0Ui.32$xr...@news.get2net.dk

ET-Info: 7134 news:2NlNi.5$dt...@news.get2net.dk File-number: 7260

> [...]

> Og vor udenrigsminister Per Stig Møller har gjort et MEGET fint stykke
> arbejde og således varetaget min (og andres) *vital*-interesser.

Interrupt return from ...

7266 news:3okUi.18$zl...@news.get2net.dk
7267 news:LHkUi.19$406...@news.get2net.dk

> Tja ... Og så kunne vi jo også rette spørgsmålet til Jer
> Socialdemo(krater: Var det ikke på høje tid at retten denne fejl ? )...

*Om* jeg forbliver konservativ vælger (dét havde jeg - for øvrigt - aldrig
drømt om i min ungdom, at jeg overhovedet nogensinde kunne finde på) ?

De har gjort et FANTASTISK stykke arbejde mht. mine (og andre)
*vital*-interesser. Og dét skal derfor for mit vedkommende BELØNNES i hvert
fald en ekstra valgperiode (no matter what) ... :-)

Men Kirken° er jo en broget forsamling lige fra venstrefløjen til
højrefløjen, så stem du blot på det parti, som du har tillid til. Til fred
har Gud jo kaldet os, and - as You know - It's a *free* country ... :-)

Alt hvad jeg måske beder dig om, er, at du gør brug af denne din stemmeret,
fordi det er slet ikke en selvfølge, denne vor frihed. Ihukom:

0387 news:6Rrda.128983$Hl6.11...@news010.worldonline.dk

> My sons and daughters gave their life, so that You can live in freedom!
> My sons and daughters became murdered without any reason!
> And You are say'ing: "Just turn the other cheek!"
> How many of my sons and daughters shall die ?

Please, *understand*...

ET-Break:
(2007-10-26, Friday, CET 14:50; GMT 12:50)
- "Thank you."

And then I heard a voice from America said:
(2007-10-26, Friday, CET 14:52; GMT 12:52)
- "You are a friend."

I guess, they are in-love...

CET 14:54
- "Parlez vous francais ?"

You ARE in-love, mon friend ... :-)...

CET 14:55
- "Indeed."

Wow ... :-)

[ ... file 7252 fortsat ... ]

> 7250 news:o5XTi.1$Jh...@news.get2net.dk

> Do You know, You have a "neighbour" (out there in space),
> a *friend* (a LOVER) ?

Last OUTPUT: 7268 news:B%kUi.20$Vj6...@news.get2net.dk

ET-Info: 7134 news:2NlNi.5$dt...@news.get2net.dk File-number: 7269

"Jesus-loves-you" skrev
7269 news:VulUi.21$iz6...@news.get2net.dk

[ ... ]

[ ... ]

Sent: Sunday, October 28, 2007 CET 18:24, GMT 17:24
Subject: Stem på UFO-partiet (latest news: *betinget* delvis amnesti)
7279 news:uB3Vi.30$E46...@news.get2net.dk

> (Socialdemokratiet (A) friede i dag til De Konservative, ...

Tja ... Det er ikke sådan, når man har fået sig en bejler, hva' ? ... :-)

Og her tænker jeg specielt på ... well, You know:

[ ... ]

:-)

Last OUTPUT: 7280 news:hS3Vi.32$xf...@news.get2net.dk
7281 news:hU3Vi.33$%e6...@news.get2net.dk