Russian warcrimes. Put their leaders on trial at the International Court of Justice, the Hague

"Jesus-loves-you" skrev
7755 news:489cb4bf$0$90272$1472...@news.sunsite.dk

> News:
>
> Rusland krænket Georgiens grænse. Georgien i krig med Rusland.
>
> Coming up news:
>
> Moskva atomsønderbombet (tak for sidst, hilsen fra Tjetjeniens
> muslimer 1995)...
>
> ET-Break (to Kreml and her friends):
> (2008-08-08, Friday, day no 221, CET 22:58, GMT 20:58)
> - "Go to hell."

Compare with ...

1614 news:BpO0c.102428$jf4.6...@news000.worldonline.dk

> From Mogens Kall Saturday, 7. March 1998
[ ... ]
> To The International Court of Justice, the Hague.
[ ... ]
> The president of Yugoslavia, Slobodan Milosevic:
[ ... ]
> (2004-03-01: PUT HIM ON TRIAL )
>

> ... in absentia!
>

> Reason: aggresive war on Croatia,
> aggresive war on Bosnia-H.,
> aggresive war on Kosova.
>
> Input memory:
[ ... ]
> ... Not only making the waging of aggressive war
> unlawful, but, for the first time, making the states-
> men, who led their countries into an aggressive war,
> personally responsible for what they had done."
>
> Lord Shawcross,
> N rnberg prosecutor 1945.

Øh ... ET! Vi må lige ha' juraen i orden, således at det må stå klart for
enhver HVORFOR ... (straffe-ekspeditionen) ...

ET-Break:
(2008-08-09, Saturday, day no 222, CET 14:36, GMT 12:36)
- "Ja. Det er klart."

CET 14:37
- "Min ven."

CET 14:43:
- "Skriv."

Yes Sir:

To the International Court of Justice,

Der rejses hermed *tiltale* mod ledelsen i Rusland...

(to Hague and her friends):
CET 14:41
- "Comprenez ?"

Øh ... For en god ordens skyld bør jeg nok lige her gentage, at ...

7647 news:487b3892$0$90262$1472...@news.sunsite.dk

> ... Uanset hvad kan der umuligt være tale om starwars; idet vi jo er gode
> venner, os og dem, eller rettere sagt: Hovedparten af planetens beboere...

CET 14:49
- "Med venlig hilsen."

CET 14:50
- "Øvrigheden."

Last OUTPUT: 7757 news:489d6c31$0$90273$1472...@news.sunsite.dk
http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/msg/5b001b21207d4ab4?
( http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ). File-number: 7758

"Jesus-loves-you" skrev
7758 news:g7k3u5$2rgl$1...@newsbin.cybercity.dk

News:

=== citat start ===

SVT Text 132 Søn 10 aug (2008, CET) 10:39:38

(Utrikes Publicerad 10 augusti, efter kl 9, CET, red.)

Russland vill ha tribunal

Russlands ombudsman før mænskliga
rættigheter, Vladimir Lukin, føreslår
att en internationell domstol ska
upprættas før att rannsaka dem som ær
skyldiga till att civila har dødats
i Sydossetien.

-En internationell tribunal måste upp-
rættas speciellt før detta, så som har
skett i många andra fall av mass-
førintelse av civila och massførstø-
relse av stæder, sæger han.

I går hævdade Russlands premiær-
minister Vladimir Putin att folkmord
håller på att begås i Sydossetien.

=== citat slut ====

Ja, selvfølgelig skal der oprettes et tribunal, navnlig efter det massemord
I på kynisk vis begik i Grozny i Tjetjenien, Russia !!!

Og selvfølgelig står Putin også her personlig anklaget.

Domstolen findes - for øvrigt - allerede, under henvisning til ICC.

-

Interrupt from ...
7766 news:g7lfvp$afp$1...@newsbin.cybercity.dk

> - "Jeg udsletter."
[ ... ]
> CET 03:23
> - "VÉ JER!"

Findes Murmansk og Kreml stadigvæk ?

Ingen "tilfældige" asteroidenedslag i områderne ?

"Robotten" må være gået i baglås (gamle lort, DK-straffelovens
§ 253) ... :-(

Og ja. Dét kan vi kun dybt beklage!

And then I heard a voice said:

Så se dog for _anden at få dirket den lås op, Egon!

Last OUTPUT: 7766 news:g7lfvp$afp$1...@newsbin.cybercity.dk
http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/msg/5b001b21207d4ab4?
( http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ). File-number: 7767

"Jesus-loves-you" skrev
7767 news:g7mbce$jq4$1...@newsbin.cybercity.dk

[ ... ]

Interrupt from ...

7778 news:g7q3u8$214a$1...@newsbin.cybercity.dk

> Ja. Det var vist nok et-eller-andet i relation til spytslikkeri; altså
> noget om, at eftergivenhed ikke kan betale sig overfor psykopatus, som kun
> forstår magtens sprog, apropos USA' blinde øje mht. massakren i Grozny i
> Tjetjenien osv.

Også heri skal vi bemærke *bedraget*, for der er jo - i så fald - IKKE tale
om en úpartisk domstols afgørelse, hvis ruslands ombudsmand får sin vilje,
idet det jo kun er vinderens påduttede "dom".

Kun et fæhoved ka' ikke gennemskue dette psykopatus-bedrag !!!

Og Gud bevare os, hvis det kun er fæhoveder, der sidder som dommere i
ICC !!!

I den forbindelse skal jeg - for resten - understrege, at der også her kan
blive tale om *undladelsessynd*, apropos den danske straffelovs paragraf
253.

Dette er et hasard-spil. Russisk hasard hedder det, apropos psykopaten
Hitlers nazitysklands besættelse af både det ene og det andet land fra ca.
1938. Det må en dommer da have gennemskuet, or what ?

Last OUTPUT: 7780 news:g7q778$22cg$1...@newsbin.cybercity.dk
http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/msg/5b001b21207d4ab4?
( http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ). File-number: 7781

"Jesus-loves-you" skrev
7781 news:g7q8s2$231i$1...@newsbin.cybercity.dk

ET-Break:
(2008-08-11, Monday, day no 224, CET 22:54, GMT 20:54)
- "Jo."

CET 22:55
- "Vi forstår."

Det glæder mig at høre. Jeg FORVENTER således noget i retning af "close
airstrikes" under henvisning til §253 !!!

Please understand. This is NOT only international business. This is
interstellar business !!!

I'm talk'ing seriously in regard to the danish § 253 (the law is about
sin-of-omission).

Når/dersom de russiske tropper har afskåret de georgiske troppers adgang til
Sortehaven, samtidig med at de har sønderbombet lufthavnene...

( ... så kan man ikke komme dem til undsætning længere. Kun fra Tyrkiets
grænse i form af en militær konvoj ... )

CET 23:03
- "Personally responsible."

Jo, men det er bare ikke nok, ET !!!

Vi er IKKE robotter, som man bare kan udskifte.

Vi er mennesker, biologiske individer, som KUN HAR ET ENESTE LIV AT LEVE I
DETTE UNIVERS !!!

(Hvad der eventuelt kommer sidenhen; det er en anden snak.)

Please, UNDERSTAND !!!

Last OUTPUT: 7781 news:g7q8s2$231i$1...@newsbin.cybercity.dk
http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/msg/5b001b21207d4ab4?
( http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ). File-number: 7782

"Jesus-loves-you" skrev
7782 news:g7q9pa$23g1$1...@newsbin.cybercity.dk

CET 23:11
- "Skriv det ned."

CET 23:11
- "På et stykke papir."

Yes,...

CET 23:12
- "... (Foruden de andre) ... "

Navnet er ...

(en russisk militær-person, som jeg så på tv)

... Anatoly Nogovitsyn, Vicestabschef, Rusland

CET 23:15
- "Du ka' vente dig!"

Hmm ...

Det minder mig for resten om Pia Kjærsgaard. Var der ikke noget med at hun
forleden dag ... ?...

CET 23:22
- "Jo!"

Okay. Jeg tror nok, at jeg har fatten den, pointen din ... :-)

Jeg gentager lige for en god ordens skyld, så selv idioterne forstår:

Last OUTPUT: 7782 news:g7q9pa$23g1$1...@newsbin.cybercity.dk
http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/msg/5b001b21207d4ab4?
( http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ). File-number: 7783