Kerry vil overlade Irak til FN

DR1 s111 tir 13 apr (2004, CET) 07:50:17

Kerry vil overlade Irak til FN

..
Men samtidig sagde Kerry, at han ville
fastholde amerikansk kommando over de
militære styrker i Irak.
--- 02:00 ----------------------------------------

Pyha, jeg troede lige, at Kerry lod Irak i stikken, for FN kunne jo ikke
forhindre massemordet i Srebrenica i 1995, og skulle vi så have et nyt
blodbad i Irak ligesom det skete i Iran efter revolutionen i 1989.

With kind regards
Mogens Kall
The servant of Michael.

Last-Informationfile:
1662 news:sbX3c.108512$jf4.6...@news000.worldonline.dk
1766 news:suEac.131747$jf4.7...@news000.worldonline.dk

File-number:
1828

Henrik Svendsen

Kall, Mogens wrote:
> [...]
> ikke forhindre massemordet i Srebrenica i 1995, og skulle vi så have
> et nyt blodbad i Irak ligesom det skete i Iran efter revolutionen i

Hvorfor give FN skylden? Var det ikke hollandske soldater under
hollandsk kommando, der lod det passere uden at løsne et skud?

arc@na

"Henrik Svendsen" <HrSve...@msn.com> wrote in news:407c8af0$0$164
$edfa...@dtext01.news.tele.dk:

> Hvorfor give FN skylden? Var det ikke hollandske soldater under
> hollandsk kommando, der lod det passere uden at løsne et skud?

Jo, og det var danske soldater, som skød igen på serberne, og fik dem til
at opføre sig ordentligt.

--
A scar nobly got, or a noble scar, is a good livery of honour;
so belike is that. - William Shakespeare

Henrik Svendsen

arc@na wrote:
> "Henrik Svendsen" <HrSve...@msn.com> wrote in news:407c8af0$0$164
> $edfa...@dtext01.news.tele.dk:

> Jo, og det var danske soldater, som skød igen på serberne, og fik dem
> til at opføre sig ordentligt.

Af en eller anden grund kan jeg ikke forestille mig, at Mogens Kall vil
give FN skylden for den episode. :-)