Bosniske serberes præsident død + ET-message to Burma and other - Was: What's wrong, ET ? - Your behaviour is NOT normal !

"Jesus-loves-you" skrev
7041 news:gMKKi.15$G23...@news.get2net.dk part 1
7042 news:pGMKi.23$n_...@news.get2net.dk part 2
7048 news:60aLi.46$9g6...@news.get2net.dk part 4
7046 news:4e5Li.29$KV4...@news.get2net.dk part 3

> Med længsel spejder jeg efter dit svar fra vuggen-min gennem vinduets
> gitter ... :-)

News:

=== citat start ===

DR1 s134 man 01 Okt (2007, CET) 04:10:31

23:56 (30/9-07, CET, red.)

Bosniske serberes præsident er død

Præsidenten for de bosniske serbere,
Milan Jelic, døde søndag på et hospital
i det centrale Bosnien.

Jelic døde pludseligt efter et
hjerteanfald. Han blev 51 år.

- Det er en trist dag for Republika
Srpska, sagde Milorad Dodik, de
bosniske serberes premierminister.
Jelic blev sidste år valgt for en
fireårig periode til præsidentposten.

Bosnien består af en muslimsk-kroatisk
føderation samt de bosniske serberes
Republika Srpska. De to områder blev
etableret i forbindelse med 1995-
fredsaftalen, der afsluttede tre års
krig i Bosnien-Hercegovina.

=== citat slut ====

Hmm ...

Memory on:

5230 news:Z6uRf.8557$Cl2.1...@news000.worldonline.dk

[ ... ]
> Bare rolig. ...
[ ... ]
> Dersom I IKKE provokérer (og dermed ophidser folkemasserne, hvorved
> Balkan-pesten kan bryde ud igen), da har I absolut INTET at frygte...

Same syntax as Milosevic ?

Hmm ...

Muligvis har Milan Jelic været med til at dække over krigsforbryderne
Radovan Karadzic og Ratko Mladic.

New memory on:

(ang. militær-juntaen i Burma)
7055 news:eBMLi.29$3%3....@news.get2net.dk

ET-Break:
(2007-10-01, Monday, CET 04:01:04, delay -00:00:33, GMT 02:00:31)
- "Read my libs!"

Tja ... Hvis man kan markere sit standpunkt ved blot at henrette én skyldig
fremfor tusindvis (apropos barmhjertighed + nåde, Jonas 4,11), så for min
skyld okay, ET ... :-)

Hva' ... skal vi ikke også jagte Kim Jong-Il ?...

CET 04:49
- "Jo."

CET 04:49
- "My darling!"

-

Coming up news:
Iran hit by a meteor. Iran is no more (Jeremiah 49,34-39).

Last file-OUTPUT:
7062 news:wJSLi.65$Xz...@news.get2net.dk

Old Info: 6562 news:Nz%2i.95$7J5...@news.get2net.dk
(use http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ).