Atom-krigen kan muligvis afværges dersom ... (0556)

Input memory from file 0547:
Mellemøsten - Kampen for freden (0547)
dk.politik
2003-04-26, Saturday, CET 22:52

Input memory from file 0553:
Russia - Tomme dåser buldre mest (0553)
dk.politik
2003-04-27, Sunday, CET 10:05

Input memory from file 0554:
Russia - Tomme dåser buldre mest (0553)
0554
dk.politik
2003-04-27, Sunday, CET 10:57

Input memory from file 0555:
Russia - Tomme dåser buldre mest (0553)
0555
dk.politik
2003-04-27, Sunday, CET 15:15

Atomkrigen kan muligvis afværges dersom følgende betingelser opfyldes:

1.
Israel optages i NATO

2.
Israels mulige Atom-våben destrueres

3.
Irans "civile" Atomprogram afvikles

4.
Iran indfører reel demokrati

Det er muligt under henvisning til Nordkorea und-so-weither at flere
betingelser skal opfyldes.

Undlades blot ét punkt kan krigen ikke afværges!

Mvh.
Mogens Kall
The servant of Michael
Internal:

File-name:
Atom-krigen kan muligvis afværges dersom ... (0556)

This file has been send to
dk.politik

Time for OUTPUT:
2003-04-27, Sunday, CET 16:27

Norma

"Kall, Mogens" <mogen...@ikke.til.raadighed.dk> skrev i en meddelelse

Lad dog Mellemøstens folk slås til de bliver trætte af det.

Hvis der havde stået så meget som et eneste sandt ord i Biblen så ville
verden for længst være gået under.

Norma

"Norma" skrev:

> Lad dog Mellemøstens folk slås til de bliver trætte af det.
>
> Hvis der havde stået så meget som et eneste sandt ord i Biblen så ville
> verden for længst være gået under.

Din begrænsede medmenneskelige kærlighed er ikke just en hyldelst til arten
Homo sapiens.

Dernæst er det naivt at tro, at en atomkrig kan begrænses. Ihukom 1.
Verdenskrigs udbrud, hvor blot et mord på Balkan satte hele verden i brand.
Hvis vi ikke tager ved lære at Verdenshistorien, kommer vi på tragisk vis
til at gentage fejltagelserne!

Med hensyn til de religiøse aspekter (og her tænkes på Islam, Kristendom,
Jødedom und-so-weither) tror jeg nok, at vi mennesker må lære at holde
tingene adskilt, når vi har at gøre med eksistentielle vital-interesser. Vi
bør standse op og spørge os selv:
- Er jeg nu også så stensikker i min tro ?
- Kunne det være, at jeg har misforstået et-eller-andet ?
- Sæt nu jeg var hjernevasket (uden at jeg vidste af det) ?
- Ville det da ikke være regulær vanvid at sætte verden i brand ?

Mvh.
Mogens Kall
The servant of Michael
Internal:

File-name:
Re: Atom-krigen kan muligvis afværges dersom ... (0556)
0559

This file has been send to
dk.politik

Time for OUTPUT:
2003-04-28, Monday, CET 09:34

Norma

> Din begrænsede medmenneskelige kærlighed er ikke just en hyldelst til
arten
> Homo sapiens.

Det lyder ret ukristent, det du siger der Mogens.
For var det dog ikke din "gud", der skabte Adam og Eva, hvorfra alle
folkeslag, der kun har eksisteret i 6000 år stammer, og dernæst lod dem slås
indbyrdes lige så længe som Biblen beskriver det?
Og har de Mellemøstlige folk ikke lige siden "gud" skabte dem, sloges mod
hinanden?
Jeg vil sige, jo, det har de, og verden er ikke gået under/ny messias
genfødt, endnu, så mon ikke de selv en dag bliver trætte af at strides?
Jeg vil sige, de opfører sig som børn, der kæmper om opmærksomhed.
Den bedste måde at stoppe deres ufred på er at ignorere dem og grine af
deres latterlige bibler og koraner.

> - Er jeg nu også så stensikker i min tro ?

Jeg er stensikker i min tro. Den gammeltestamentelige gud findes ikke og har
aldrig eksisteret.

> - Kunne det være, at jeg har misforstået et-eller-andet ?

Nej, jeg har efterforsket det ret grundigt.

> - Sæt nu jeg var hjernevasket (uden at jeg vidste af det) ?

Sig mig, er du sindssyg?

> - Ville det da ikke være regulær vanvid at sætte verden i brand ?

Det ville være regulært vanvid, uanset hvilken begrundelse man havde.

Norma

"Norma" skrev:

> Det lyder ret ukristent, det du siger der Mogens.

JUMP fx. dk.livssyn.kristendom hvis du vil diskutere religion, Norma!

ordene (input file 0559) ...

[...]

... var henvendt to "some" members of the Family inside Mideast.

> Sig mig, er du sindssyg?

Vanvid eller ej - Received Nuclear-responce today at CET 16:25:15

> Det ville være regulært vanvid, uanset hvilken begrundelse man havde.

Ahhh - einem fornuftichem person! - Welcome to reality:

Input memory from file 0565, 0566, 067, 0568, 0569:

"Kall, Mogens" skrev:

> Searchstring "26. April 1986"
>
> Foun...
>
> Internal-Break.

(cut 2003-04-28)

> Russia - Tomme dåser buldre mest (0553)
> dk.politik
> 2003-04-27, Sunday, CET 10:05

DADDY-Break (2003-04-28, CET 16:30):

- "Det skal du (copy NorgeTV2 text s131 to dk.politik)."

Yes, my Lord:
Norge TV2 Text P131 Man 28. apr. (2003, CET) 16:25:15

Brann i atomkraftverk

En brann i et atomkraftverk i den sör-
russiske byen Voronezj ble slukket för
den nådde de aktive reaktorene. Brannen
skal ha blitt forårsaket av
sveisearbeid i kjelleren til en reaktor
som har värt stoppet siden 1988, og
brannen ble ifölge russiske medier
raskt slukket. Det skal bare väre mål
normale nivåer på radioaktivitet i
reaktorbygningen der brannen skjedde.
(NTB-DPA)
--- END of News ---------------------------------------------------

INT Ivar Hansen ???

(cut 2003-04-28, CET 17:14)
--- END of memory from file 0565, 0566, 067, 0568, 0569 ---------

[...]

0570

This file has been send to
dk.politik

Time for OUTPUT:
2003-04-28, Monday, CET 17:19

HrSvendsen

Kall, Mogens wrote:

> Vanvid eller ej - Received Nuclear-responce today at CET 16:25:15

Okay.

"HrSvendsen" skrev:

Jeg tror ikke, du helt fattede dybden i mine ord:

Input memory from Letters to the government of Russia:
(copies: The governments of Iran and Israel and The Muslim World
through the Saudi-Arabian ambassador to DK.)
1996-08-24.rus
1996-09-04.rus
1996-09-10.rus
1996-10-09.rus
(samt andre breve)

ADVARSEL!

Der er risiko for smitte ved
horeri med Afgrundens engel.
Rev.9.11

--- END of Letter-inputs --------------------------------------

Udtalelsen skal selvfølgelig ses i relation til News:
Kilde: Politiken, Mandag den 9. januar 1995

Emne: Russisk hjælp til Iran

NICOSIA - Det russiske energiministerium har indgået en aftale
om at fuldende opførelsen af et iransk kernekraftværk ved Den
Persiske Bugt. Direktøren for kraftværket sagde i går, at der er
tale om en kontrakt til fem milliarder kroner. Oprindelig begynd-
te to tyske firmaer i 1974 under shah-styret på byggeriet af
Bushehr-værket. Under krigen mellem Irak og Iran blev der anret-
tet voldsomme ødelæggelser på anlægget. (Reuter)

Dét, der bl.a. advares om, nævnes i útallige brev. Sidst og ikke mindst:

Letter to the government of Iran and the Muslim World
(Copy: The International Court of Justice)
Date: Friday, 14. September 2001, CET 12:08 - WTC-day no 3
(cut 2003-04-30)

... Derfor anbefales det, at man ikke opholder sig i nærheden af brandbare
væsker, såsom benzin-stationer, ammunition, Atom-kraftanlæg osv.

(cut 2003-04-30)

Det er i denne sammenhæng, HrSvendsen, du kan forstå the Nuclear-responce!

Man kommer muligvis til at høste, hvad man har sået!

Input memory:
INT "gudernes" vrede.

NEXT ???

DADDY-Break (2003-04-30, CET 00:28):
- "Det skal du (henvise til dk.livssyn.kristendom, file 0528)."

Yes, my Lord:

Forbønnens Magt (0528)
dk.livssyn.kristendom
2003-04-12, Saturday, CET 09:51

Ordre hermed udført!

00:30
- "OK!"

00:30
- "What must be enought!"

(spurgte om der skulle gøres mere mht. Escape)

[...]

0575

This file has been send to
dk.politik

Time for OUTPUT:
2003-04-30, Wednesday, CET 00:35

HrSvendsen

Kall, Mogens wrote:

> Jeg tror ikke, du helt fattede dybden i mine ord:

Du virker ellers stærk i troen. Men du har nok ret. Dybden i dine ord
kan få det til at svimle for mig.

[klip - dybder]

> Det er i denne sammenhæng, HrSvendsen, du kan forstå the
> Nuclear-responce!
>
> Man kommer muligvis til at høste, hvad man har sået!

Den bemærkning er jeg så til gengæld helt med på.